مبلمان اداری

صندلی اداری پشت بلند از کجا بخریم؟

صندلی اداری پشت بلند از کجا بخریم؟

صندلی اداری پشت بلند یکی از مدل های پرطرفدار صندلی اداری موجود در بازار است. این محصولات به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، از متقاضیان زیادی برخوردار هستند. در این مطلب مجله ساویس با هم نگاهی به ویژگی های صندلی اداری پشت بلند می اندازیم و در انتها، شما را با بزرگترین و معتبرترین مرکز خرید این محصولات آشنا می کنیم.

صندلی اداری پشت بلند

صندلی اداری پشت بلند

ویژگی های صندلی اداری پشت بلند

صندلی های اداری از نظر طول پشتی و تکیه گاه خود دارای تنوع زیادی هستند. در این میان، صندلی پشت بلند به دلیل حالت راحتی که برای کاربران فراهم می کند با استقبال زیادی از سوی خریداران روبرو شده است.میتوان گفت ویژگی مشترک انواع گونان صندلی پشت بلند اعم از صندلی گیمینگ و مدیریتی و … در قسمت تکیه گاه آن ها است. به طوری که طول این صندلی ها نسبت به مدل های معمولی بلندتر است و به همین دلیل راحتی بیشتری دارند.

برخی از مدل های این صندلی ها دارای پشت گردنی مخصوصی هستند که با توجه به ارگونومی بدن ساخته شده اند و سبب ایده آل شدن این مدل صندلی می شوند. در واقع این محصولات از یک الگوی استاندارد در قسمت پشتی خود پیروی می کنند که سبب شده است در یک دسته قرار داده شوند. به طور کلی می توان ویژگی های مهم صندلی اداری پشت بلند را به این صورت بیان کرد:

  • ظاهر زیبا، خاص و لاکچری
  • ایمنی بالا
  • طراحی حرفه ای و متناسب با ارگونومی
  • راحت و مناسب نشستن های طولانی مدت
  • دارای تنوع بی نظیر در طرح و رنگ و مدل
  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • دارای قسمت تکیه گاه مخصوص گردن در برخی از مدل ها
  • استحکام زیاد و دوام طولانی
مطلب مرتبط  صندلی اداری مخصوص کمر درد و دیسک کمر

قیمت صندلی اداری پشت بلند چقدر است؟

به طور کلی می توان گفت که این صندلی ها به دلیل کیفیت بالا و ظاهر زیبایی که دارند، نسبت به سایر مدل ها دارای قیمت بالاتری هستند. با این حال به دلیل تنوع بالای این محصولات، قیمت صندلی اداری پشت بلند یک مقدار مشخص را به خود اختصاص نمی دهد و تحت تاثیر عوامل مختلف دچار تغییر می شود. در صورتی که قصد استعلام قیمت این محصولات را دارید، می توانید از طریق مجموعه ساویس اقدام نمایید. این مرکز فروش محصولات خود را به صورت مستقیم و از تولید به مصرف ارائه می دهد و به همین دلیل نسبت به بسیاری از مراکز فروش دیگر، قیمت های منصفانه تری را پیشنهاد می کند.

چرا صندلی پشت بلند انتخاب کنم؟

صندلی اداری پشت بلند

صندلی اداری پشت بلند

به طور معمول، تفاوت اصلی بین صندلی‌های اداری وسط پشتی و صندلی‌های پشتی بالا در ظاهر است. یک صندلی اداری بلند بیشتر قابل توجه است زیرا دارای یک قسمت اضافی است – پشتی سر که آن را کمی بلندتر می کند.

یک صندلی بلند پشتی حمایت بیشتری از گردن، پایین و بالای پشت و شانه های شما می کند. در مقایسه با سایر گزینه‌ها، صندلی‌های اداری بلند گزینه‌های تنظیم بیشتری را ارائه می‌دهند. این نوع صندلی اداری برای افرادی که برای مدت طولانی می نشینند مناسب است. صندلی‌های کمردار برای کسانی که از کمردرد رنج می‌برند، انتخابی عالی است .

در اینجا برخی از مزایای صندلی های اداری بالا آورده شده است:

  • وجود پشتی سر به شما این امکان را می دهد که ساعت های طولانی راحت بنشینید.
  • احتمال ابتلا به خمیدگی را کاهش می دهد.
  • پشتیبانی معقول از قسمت بالایی و پایینی پشت را ارائه می دهد.
مطلب مرتبط  راهنمای خرید مبلمان اداری لاکچری لوکس

خرید آنلاین انواع صندلی اداری

شما از طریق مجموعه ساویس می توانید انواع صندلی اداری از جمله صندلی اداری پشت بلند را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری کنید. بدین منظور کافی است از طریق قسمت محصولات این سایت وارد شوید و مدل های متنوع صندلی های اداری را مشاهده کنید. پس از انتخاب محصول مورد نظر و ثبت نهایی خرید صندلی اداری پشت بلند، سفارش در سریع ترین زمان ممکن برای شما در سراسر ایران ارسال خواهد شد. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید کلی و جزئی دارید، می توانید از طریق راه های تماس با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

دکورشاپ

خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *