مبلمان اداری

راهنمای ست کردن صندلی کارشناسی با میز کارشناسی

راهنمای ست کردن صندلی کارشناسی با میز کارشناسی

یکی از اصول مهم در مورد چیدمان مبلمان اداری، ست کردن صندلی کارشناسی با سایر مبلمان از جمله میز کارشناسی است. به طور کلی هر دکوراسیون اداری متشکل از بخش های مختلفی است. چیزی که موجب جذاب بودن فضای کاری می شود، ترکیب درست عناصر و چیدمان حرفه ای مبلمان اداری است. تا انتهای این مقاله از مجله ساویس با ما همراه باشید تا با نحوه ست کردن میز و صندلی کارشناسی آشنا شوید.

ست کردن صندلی کارشناسی

ست کردن صندلی کارشناسی با میز

نکات مهم و کاربردی در مورد ست کردن میز و صندلی کارشناسی

برای چیدمان میز و صندلی اداری در محل کار، باید به هارمونی موجود در محیط اهمیت دهید. بعضی از شرکت ها از یک طرح و رنگ خاص برای رنگ وسایل و در و دیوار استفاده می کنند. در ادامه نکات مهم در مورد ست کردن صندلی کارشناسی با میز کارشناسی را شرح می دهیم.

  • انتخاب میز و صندلی از یک سبک: میز و صندلی اداری هر دو باید از یک سبک باشند، در غیر این صورت ظاهری نامتعارف در محیط ایجاد می شود. همچنین بهتر است میز و صندلی اداری متناسب با سبک موجود در محیط اداری باشد. مثلاً در صورتی که میز اداری دارای سبک مدرن است، انتخاب میز کلاسیک باعث ناهماهنگی در دکوراسیون می شود. برای ست کردن صندلی کارشناسی مدرن، با سایر مبلمان، باید از رنگ های روشن با سبک ساده استفاده شود.
  • ترکیب ماهرانه متریال: برای ساخت انواع میز و صندلی کارشناسی، از متریال مختلفی استفاده می شود. صندلی های اداری کارشناسی معمولاً از جنس هایی مانند پارچه، چرم و پلاستیک مصنوعی ساخته می شوند. ولی برای تولید میزهای اداری کارشناسی موادی مانند چوب، شیشه و ام دی اف به کار برده می شوند.

نکته قابل توجه این است که متریال انتخابی اهمیت زیادی ندارد. موضوعی که در این میان اهمیت دارد این است که در هنگام انتخاب وسایل اداری، به ست کردن صندلی کارشناسی با میز آن اهمیت دهید. به عنوان مثلال، صندلی های کارشناسی چرم، هماهنگی زیادی با میزهای چوبی دارند. در حقیقت ست کردن صندلی چرمی با میز چوبی، ایده بسیار خوبی در دکوراسیون است.

انتخاب رنگ مناسب برای میز و صندلی کارشناسی

میز و صندلی اداری باید از نظر رنگ با هم هماهنگی داشته باشند، البته باید سایر رنگ های محیط را هم در نظر داشته باشید. لزومی ندارد از یک الگوی مشابه برای ست کردن  طرح و رنگ استفاده کنید. برای ست کردن صندلی کارشناسی با سایر دکوراسیون، باید خلاقانه عمل کنید و فقط از رنگ های خنثی استفاده نکنید. ترکیب رنگ های مکمل و استفاده از چند رنگ مختلف به طور ماهرانه در کنار هم، ایده خوبی برای ست کردن است.

مثلاً می توانید برای رنگ های پس زمینه از رنگ های خنثی مانند خاکستری یا اکر استفاده کنید. رنگ های روشن برای میز و صندلی اداری رنگ مناسبی هستند، همچنین اضافه کردن وسایلی با رنگ های تیره، هارمونی خوبی در فضا ایجاد می کند.

سوالات متداول در مورد ست شدن صندلی کارشناسی با میز آن

  1. بهترین راهکار برای هماهنگ بودن میز و صندلی های کارشناسی چیست؟

بهترین راه برای ست کردن صندلی کارشناسی با میز آن، خرید از یک برند مشابه است.

  1. چه نوع طرح و رنگی برای هماهنگی دکوراسیون محیط های اداری در سبک کلاسیک مناسب است؟

برای ست کردن صندلی کارشناسی با سایر وسایل اداری، باید از رنگ های تیره و الگوهای شلوغ استفاده کنید.

جمع بندی

توجه به هارمونی موجود در محیط یکی از مهم ترین اصول برای ست کردن صندلی کارشناسی با میز کارشناسی است. این وسایل باید از نظر طرح، رنگ و سبک با هم همخوانی داشته باشند.

برای خواندن مقالات بیشتر در ارتباط با هماهنگی میز و صندلی اداری، مقالات مرتبط در ساویس را مطالعه کنید.

دکورشاپ

خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *