دکوراسیون داخلی, مبلمان اداری

میز و صندلی اداری استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

میز و صندلی اداری استاندارد چه ویژگی هایی دارد

امروزه اهمیت بالای استفاده از میز و صندلی اداری استاندارد بر کسی پوشیده نیست. کارمندان به طور میانگین روزانه 8 ساعت و ماهیانه حداقل 150 ساعت پشت میز می نشینند. عدم برخورداری میز و صندلی های اداری از استانداردهای لازم، می تواند ستون فقرات کارمندان را با مشکلات جدی مواجه کند. در واقع همه ما این نکته را می دانیم که استفاده طولانی مدت از میز و صندلی های بی کیفیت می تواند ما را با مشکلات سلامتی دست به گریبان کند.

از این رو انتخاب یک میز اداری و صندلی اداری با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما نیز قصد خرید این محصولات را داشته باشید، احتمالا این سوال برایتان پیش آمده است که مهمترین ویژگی های یک میز و صندلی اداری استاندارد چیست؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال تا انتها با مجله ساویس همراه باشید.

میز و صندلی اداری استاندارد

میز و صندلی اداری استاندارد

به ابعاد استاندارد میز اداری توجه کنید.

تنوع بی نظیر موجود در بازار میز اداری باعث شده است که شاهد وجود محصولاتی با ابعاد و اندازه های گوناگون باشیم. اما در این میان، یک میز اداری استاندارد دارای چه ابعادی است؟ برای خرید محصولات استاندارد، حتما باید به طول، عرض و ارتفاع این محصول توجه نمایید. البته در میان این ابعاد، ارتفاع از بقیه مهم تر است. زیرا میزهای اداری خود دارای تنوع گوناگونی هستند و در مدل های گروهی، تک نفره و … به فروش می رسند. بنابراین ابعاد سطح آن ها متفاوت است اما ارتفاع باید حدود ثابتی داشته باشد.

به طور کلی ارتفاع استاندارد یک میز باید حدود 70 تا 75 سانتی متر باشد. البته این موضوع به قد افراد نیز وابسته است. به هر حال یک میز استاندارد باید به گونه ای باشد که افراد پس از قرارگیری در پشت آن، بدون احساس ناراحتی در ناحیه گردن، کمر، دست ها و پاها بتوانند برای مدت طولانی بر روی صندلی بنشینند.

مطلب مرتبط  اهمیت خرید ست مبلمان اداری

یک صندلی اداری استاندارد باید ارگونومیک باشد.

منظور از ارگونومیک بودن یک صندلی اداری استاندارد، ساخته شدن آن با توجه به فرم بدن انسان است. به عنوان مثال یک صندلی با کیفیت باید به خوبی گودی کمر را پوشش دهد و فرد به آسانی بتواند بر آن تکیه کند. همچنین قابلیت هایی همچون تنظیم ارتفاع صندلی ، تنظیم وضعیت تکیه گاه، داشتن دسته و امکان تغییر ارتفاع آن و … همگی از ویژگی های یک صندلی اداری استاندارد هستند. برای خرید یک صندلی اداری حتما به کیفیت بالای بدنه آن نیز توجه کنید تا مطمئن شوید که محصول از دوام و استحکام بالایی برخوردار است.

میز و صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری استاندارد

خرید میز و صندلی اداری استاندارد با بهترین شرایط

آیا به دنبال یک مرکز خرید معتبر برای مشاهده و سفارش آنلاین جدیدترین انواع میز و صندلی اداری استاندارد هستید؟ ساویس همان مجموعه ای است که به دنبالش می گردید. شما با خرید از این مجموعه می توانید از امکانات زیر بهره مند شوید:

  • انتخاب محصول از میان تنوع بی نظیر میز و صندلی
  • خرید مستقیم و بی واسطه
  • دریافت بهترین قیمت
  • بهره مندی از تخفیفات و شرایط خرید ویژه
  • دریافت ضمانت کیفیت محصولات

همچنین شما پس از ثبت سفارش در این مجموعه، محصولات خود را در سریعترین زمان ممکن در سراسر ایران تحویل خواهید گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

دکورشاپ

خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *