راهنمای خرید

راهنمای خرید صندلی انتظار

صندلی انتظار در مکان های مختلفی همانند دفاتر اداری، بیمارستان ها و مطب های پزشکی استفاده می شود. در بسیاری از مواقع ممکن است زمان انتظار طولانی تر از آنچه بیمار فکر می کند باشد بنابراین بیماران و بستگان آنها به یک مبلمان راحت احتیاج دارند که انتظار طولانی آنها به راحتی سپری شود. در خرید صندلی انتظار باید به یکسری ویژگی ها توجه کرد. در زیر به معرفی این ویژگی ها پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

خرید صندلی انتظار

۱. ارگونومیک بودن صندلی های انتظار

یکی از ویژگی های مهمی که حتما باید در زمان خرید صندلی انتظار به آن توجه خاصی شود ارگونومیک بودن آنهاست. ممکن است افرادی که در بیمارستان ها یا مطب پزشکان منتظر هستند زمان انتظارشان به تأخیر بیفتد بنابراین افرادی که بر روی این صندلی ها نشسته اند باید احساس راحتی کنند. علاوه بر این ما در مورد بیمارانی صحبت می کنیم که در یک مرکز پزشکی حضور دارند. به همین دلیل لازم است که صندلی ها و یا نیمکت های انتظار که در اتاق انتظار بیمارستان یا مطب پزشکی قرار دارند ارگونومیک و به اندازه کافی راحت باشند.

خرید صندلی انتظار

۲. مواد مورد استفاده در صندلی های انتظار

یکی دیگر از ویژگی های مهم صندلی های انتظار این است که از موادی ساخته شود که امکان نگهداری آسان آنها را فراهم کند. دوام و کیفیت مواد بسیار مهم است زیرا تعداد زیادی از افراد از این صندلی ها استفاده می کنند پس لازم است که بادوام و محکم باشند. بهترین مواد مورد استفاده برای صندلی های انتظار آلومینیوم و فولاد ضدزنگ است.  اما از لحاظ جنس روکش صندلی ها بهترین روکش پلی پروپیلن و یا  پارچه هایی با خاصیت ضد باکتری هستند.

خرید صندلی انتظار

۳. سازگاری با فضا

اتاق های انتظار معمولاً فضاهای کوچکی هستند. در حالیکه بیماران و همراهان آنها در انتظار نوبت خود در بیمارستان هستند مبلمان و صندلی های اتاق انتظار باید تمام نیازهای آنها را پوشش دهد. صندلی ها چه در یک اتاق کوچک و چه در یک راهروی باریک باشند باید به فضای انتظار هویت ببخشند و قادر به سازگاری با فضا باشند، به همین ترتیب در صورت بزرگتر بودن فضای انتظار به مبلمانی نیاز خواهیم داشت که به فضا گرما ببخشد.

خرید صندلی انتظار

۴. طراحی

هنگام صحبت در مورد ویژگی های صندلی های اتاق های انتظار مراکز پزشکی طراحی آنها یک عنصر اساسی است. در بالاتر گفتیم که یک صندلی انتظار خوب باید ارگونومیک باشد، نگهداری از آن آسان باشد و قابلیت انطباق با فضا را داشته باشد اما این را فراموش نکنیم که داشتن این ویژگی ها بی فایده است اگر صندلی زیبا نباشد.

خرید صندلی انتظار

۵. نیمکت های اتاق انتظار

نیمکت ها و صندلی هایی با پروفایل میله ای، برای تجهیز اتاق های انتظار بزرگ و یا راهروهای انتطار مناسب هستند.

خرید صندلی انتظار

۶. صندلی های کلینیک ها، بیمارستان ها و مطب ها

وقتی ابعاد اتاق انتظار کوچک است بهتر است آن فضا را با صندلی های همانند صندلی های مخصوص کلینیک ها، مطب ها و صندلی های بیمارستانی مجهز کنید.

خرید صندلی انتظار

۷. مبل های اتاق انتظار

یکی از بهترین گزینه ها برای تجهیز اتاق های انتظار بیمارستان ها یا مطب ها، صندلی های اتاق انتظاری است که دارای پشتی است و راحتی بیشتری را برای بیماران و همراهانشان فراهم می کند.

نوشته های مشابه