دانستنی های دکوراسیون و چیدمان, دکوراسیون داخلی, مبلمان اداری

۱۰ نکته مهم برای داشتن دکوراسیون اداری مدرن

۱۰ نکته مهم برای داشتن دکوراسیون اداری مدرن

در این مطلب مجله ساویس 10 ایده و نکنه مهم برای راه اندازی دکوراسیون اداری مدرن به همراه عکس و توضیح ارائه میکنیم. فرهنگ کار از روزهایی که دفاتر شرکتی یک پدیده جدید بودند، بسیار پیشرفت کرده است. سال‌ها مشاهده نتایج زندگی اداری بر روی رفاه کلی افراد، باعث پیشرفت‌های جدید بسیاری در طراحی دفتر شده است.

طراحان داخلی و همچنین طراحان تولید کنندگان مبلمان اداری ثابت کرده اند که در راه حل های طراحی خود واقعا خلاق هستند. چه طراحان به عملکرد بهتر فضای کاری یک شرکت نوپا کمک کنند، یا یک کل ساختمان اداری را برای یک شرکت فورچون 500 برنامه ریزی کنند، این 10 ایده و گرایش طراحی اداری در پروژه های مختلف طراحی داخلی کار می کنند.

 

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

1- پلان باز در دکوراسیون اداری مدرن

دیوارهای کمتر منظره زیبایی برای دیدن در طراحی اداری مدرن است. ایجاد نماهای بیشتر در فضاهای چندگانه، همکاری را تشویق می‌کند، در صورت لزوم تغییرات قابل دسترس‌تری را در پلان کف ایجاد می‌کند، و طراحی ارزان‌تر است زیرا دیوارهای جداکننده کمتری باید ساخته شوند. به طور کلی، این حرکتی برای بهبود سلامت کارکنان است. یک پلان طبقه باز با پارتیشن اداری همچنین رفت و آمد را آسان می کند و در نتیجه افراد را تشویق می کند تا بیشتر حرکت کنند.

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

نکته: مهم است که به یاد داشته باشید که  کمک به طراحی داخلی دفتر بیشتر از آنچه فکر می کنید قابل دسترس است. طراحی داخلی دفتر آنلاین می تواند با تخفیف های تجاری در زمان و هزینه های زیادی صرفه جویی کند و یک دفتر کار را کاربردی و مدرن کند. امروز میتوانید طراحی و دکوراسیون خود را برنامه ریزی کنید و به ساویس بسپارید.

2- رنگ شناسی در طراحی داخلی اداری

فضای استراحت اداری مدرن

استفاده از روانشناسی و طراحی رنگ در کنار هم یک روند بسیار محبوب در طراحی اداری معاصر است. نشان داده شده است که رنگ ها تأثیرات خاصی بر افراد دارند، بدون اینکه آنها حتی آگاهانه آن را بدانند یا درک کنند.

انتخاب رنگ در طراخ داخلی مطلب پزشک

به عنوان مثال، پرتقال باعث می شود افراد احساس انرژی بیشتری داشته باشند زیرا یادآور چیزهایی مانند آفتاب تابستان و پرتقال تازه و رسیده است. رنگ‌های سبز، زرد و آبی نیز معمولاً در طراحی اداری مدرن دیده می‌شوند!

مطلب مرتبط  چرخه رنگ چیست و چگونه به ما کمک می کند؟

3- حس و حال و لمس خانگی در دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

اگر محیط های کاری به طور کامل درگیر کار باشند، دیگر عقیم و غیر دعوت کننده نیستند. لمس خانه به همه کمک می کند تا آرام شوند و با احساس فشار کمتر، آرام کار کنند. صندلی‌های شیک دور یک میز، ایده‌های جدید با همکاران را سرگرم‌کننده‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

4- فضاهای چندمنظوره

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

همکاری و تطبیق پذیری به عملکرد خوب دفتر مدرن کمک می کند. طراحی دفتری که اهداف متعددی را دنبال می کند به انجام کار به خوبی کمک می کند. این می تواند به طور موثر با محیط سریع و خواسته های امروزی سازگار باشد.

فضای کاری در دکوراسیون اداری مدرن

یک منطقه می تواند به عنوان فضایی برای دو همکار برای کار راحت با هم، به عنوان مکانی برای استراحت ذهنی، و به عنوان مکانی برای برگزاری یک جلسه کوچک و غیررسمی بخش، فقط با قرار دادن چند صندلی یا کاناپه در اطراف یک میز، عمل کند. با نوعی احساس حریم خصوصی مانند فرشی که فضا را مشخص می کند، یا جداکننده ای مانند دیوار یا پارتیشن اداری سبز بین آن و فضای بعدی.

همچنین در طراحی داخلی اداری کوچک ، هر اینچ مربع اهمیت دارد. مناطقی که می توانند هم به عنوان یک فضای ملاقات، هم به عنوان یک مکان بازگشتی و حتی مکانی برای استراحت در هنگام ناهار باشند، به دفاتر کوچکتر احساس لوکس بودن فضای بیشتر را می دهند.

5- استفاده از مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری در دکوراسیون اداری مدرن

مبلمانی که به زندگی روزمره کمک می کند کار را آسان تر می کند. اتصال به انرژی و اینترنت همه ما را سالم و سازنده نگه می دارد، اما همیشه زیبا نیست. میزها و مناطق کاری که به طور موفقیت آمیز و یکپارچه فناوری را ادغام می کنند و در عین حال ناخوشایند بودن آن را پنهان می کنند، فرمی دارند که هدف بزرگی را دنبال می کنند. طناب ها می توانند هم زشت و هم گاهی خطرناک باشند. اگر نتوانید در نزدیکی محل کار خود پریز پیدا کنید، تا جایی که نیاز است به کشش طناب ها متوسل شوید. شرکت‌های مبلمان متخصص در طراحی مدرن اداری، خروجی‌هایی را به میزها اضافه می‌کنند و سیم‌ها را به روشی ایمن و محتاطانه دور می‌کنند تا کارمندان بتوانند راه‌حل‌هایی برای وظایف کاری خود بیابند، نه برای باتری رایانه‌شان.

مطلب مرتبط  بهترین مبلمان اداری برای دفتر کار چیست

6- از گیاهان سبز و طبیعی استفاده کنید

دکوراسیون اداری مدرن

طراحی بیوفیلیک رشته ای است که بر ترکیب عناصر طبیعی در محیط ساخته شده تمرکز دارد و دلیل خوبی هم دارد. طراحان نمی توانند نور طبیعی خورشید را در فضای داخلی تکرار کنند. با این حال، آنها می توانند با گیاهان تزئین کنند، که یک عنصر طبیعی را به داخل می آورد. نشان داده شده است که گیاهان بهره وری را افزایش می دهند و محیط کار را جذاب تر می کنند و در نتیجه کارمندان بیشتری را به شرکت جذب می کنند. گیاهان علاوه بر کاهش استرس به پاکسازی و تصفیه هوای داخل خانه نیز کمک می کنند.

دکورایون اداری مدرن

جدای از گیاهان زنده، عناصری مانند صفحات چوبی روی دیوارها و سقف، لهجه‌های سنگی، آب‌نماها و شومینه‌ها همگی جلوه‌ای از طبیعت می‌افزایند که هم مسحورکننده و هم آرام است.

7- در طراحی و دکوراسیون اداری مدرن مکان هایی را برای استراحت در نظر بگیرید

استراحت کردن ممکن است برای انجام کار مضر به نظر برسد، اما راحتی نقش مهمی در خلاقیت دارد. مکانی برای بالا انداختن پاها و ایده‌های طوفان فکری برای یک پروژه همان چیزی است که ذهن و بدن به آن نیاز دارند! اتاق‌های استراحت نیز می‌توانند افراد را تشویق کنند که زودتر از خواب بیدار شوند تا قبل از شروع روز کاری، یک فنجان قهوه بنوشند و در دفتر استراحت کنند، یا در زمان استراحت ناهار خود را کنار بگذارند، زیرا در واقع می‌توانند در محل کار راحت باشند.

8- راهیابی آسان به نقاط مختلف

دفاتر دهه‌های 1970 تا 1990 تا آنجا که می‌توانستند در یک دفتر کار می‌کردند. مردم به نظر یک فکر بعدی می آمدند. این روش تشخیص دقیق محل قرار گرفتن شما در یک ساختمان را دشوار می کرد. کارکنان اغلب خود را در راهروهای طولانی و خالی می بینند. راهروی طولانی که با درهای اینجا و آنجا سوراخ شده است، برای یافتن اتاق مورد نیازتان نه دعوت کننده است و نه آسان. باز کردن پلان های طبقه، یافتن راه برای اطراف یک دفتر را آسان تر کرد. عناصر طراحی که ابزارهای راه یابی را یکپارچه می کند، رفت و آمد در دفتر را آسان تر و کم استرس تر می کند. دفتر فوق از لوله های نارنجی هم به عنوان یک عنصر تزئینی و هم به عنوان یک مسیر ذاتی استفاده می کند.

مطلب مرتبط  25 ایده و ترند برتر برای طراحی دفتر کار در سال 2023

9- برای اتاق کارکنان پنجره و نور طبیعی ایجاد کنید

پنجره در دکوراسیون اداری مدرن

دسترسی به یک دفتر با پنجره قبلاً یک امر لوکس بود که فقط عده کمی به آن دست یافتند. بقیه باید تسلیم نورهای مصنوعی دلخراش و محصور بودن در تمام طول روز می شدند. حذف همبستگی سلسله مراتب عنوان کار و کیفیت فضای کاری، فضای کاری کمتری را تخلیه می کند و محیط کاری زیباتر را در طراحی اداری مدرن ایجاد کرده است. مدل جدید مدل قدیمی را برگردانده و دفاتر انحصاری برتر را در مرکز پلان طبقه قرار داده است. دیوارهای شفاف یا شفاف که اتاق‌های مرکزی را در بر می‌گیرند اجازه می‌دهند نور وارد فضای کاری آنها شود. اکنون، کارگران روزمره در معرض نور و مناظر بیرونی قرار دارند. این برای کارکنان سالم و متعهد بسیار ضروری است.

10- در طراحی دکوراسیون اداری مدرن کارکنان را به فعالیت تشویق کنید

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *