مبلمان اداری

قیمت صندلی اداری نیلپر در بهمن 1401

قیمت صندلی اداری نیلپر در بهمن 1401

استعلام قیمت صندلی اداری نیلپر یکی از مهم ترین کارها در زمان خرید صندلی اداری نیلپر است. یکی از برندهای با کیفیت ایرانی در زمینه تولید مبلمان اداری، برند نیلپر است. منتهی پیش از اینکه به این مسئله بپردازیم قصد داریم تا نگاهی به خصوصیات این صندلی پرفروش بیندازیم و آن را معرفی کنیم. صندلی نیلپر اداری برای افرادی که قصد دارند تا مدتهای طولانی بر صندلی بنیشینند و کار با سیستم را انجام دهند، گزینه ایده آلی است. این نوع صندلی ها از استانداردهای متنوعی برخوردار هستند و توسط کمپانی ایرانی تولید شده اند. آنها به علت مرغوبیت و کیفیت بالایی که دارند نظر مثبت بسیاری از مدیران و کارمندان را به خودشان جلب کرده اند. از مهم ترین خصوصیات صندلی نیلپر اداری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از متریال های درجه یک ساخته شده است.
  • دارای فوم سرد در پشتی و نشیمن است که به راحتی کاربران در زمان کار کمک می کند.
  • از آسیب دیدگی کمر و درد گردن پیشگیری می کند.
  • محصولات نیلپر اغلب دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.
  • قیمت صندلی اداری نیلپر نسبت به محصولات مشابه خارجی کاملا مقرون به صرفه می باشد.

برای داشتن خریدی بهینه و اطلاع از قیمت صندلی اداری نیلپر تا انتهای این مطلب از مجله ساویس همراه ما باشید.

قیمت صندلی اداری نیلپر 

قیمت صندلی اداری نیلپر

قیمت انواع صندلی اداری نیلپر

محاسبه قیمت صندلی اداری نیلپر با توجه به نوع صندلی سنجیده می شود. در حالت کلی این صندلی ها به انواع مختلفی ازجمله کارمندی، مدیریتی، آزمایشگاهی و دانشجویی تقسیم می شوند.

مطلب مرتبط  همه چیز درباره میز اداری پایه فلزی

صندلی کارمندی:

قیمت صندلی اداری نیلپر از نوع کارمندی در حال حاضر از بازه دو میلیون تومان شروع می شود. قیمت صندلی کارمندی با توجه به مواردی مانند ابعاد، دسته دار بودن یا نبودن، قابلیت تنظیم ارتفاع، راحتی و جنس روکش ها و طراحی که دارد با یکدیگر متفاوت است. این صندلی را میتوان جز پرکاربردترین گزینه ها برای شرکت یا حتی خانه دانست. شما میتوانید از صندلی اداری نیلپر تا سالیان دراز استفاده کنید بدون اینکه نگران خمیدگی یا ناراحتی در ستون فقرات خود باشید.

نکته: در صورتی که قصد خرید صندلی اداری دست دوم را داشته باشید، ابتدا به برآورد قیمت صندلی اداری دست دوم بپردازید و قابلیت آن را از نظر ارگونومیک و راحتی بسنجید تا از سلامت و ارگونومی بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

صندلی مدیریتی:

قیمت صندلی ادارای نیلپر مدیریتی یا معاونتی نسبت به نمونه های دیگر بیشتر است. چرا که طراحی این صندلی ها منحصر به فرد و چشمگیر است. معمولا آنها از پشتی بلندی برخوردار هستند و از جنس مرغوب تری نسبت به سایر صندلی ها تولید شده اند. صندلی مدیریتی دسته دار بوده و از قابلیت تنظیم پشتی و ارتفاع برخوردار است و همچنین پایه ها آنها دارای چرخ می باشد.

صندلی آزمایشگاهی:

یکی از صندلی های پرکاربرد در اداره صندلی آزمایشگاهی است. معمولا این محصول در پایه های چرخدار وارد بازار می شود تا جا به جایی با آن با سهولت انجام گرفته شود. قیمت صندلی اداری نیلپر از نوع آزمایشگاهی در بازه های متفاوتی عرضه می شود و این قیمت به عواملی مانند قابلیت تنظیم ارتفاع، ابعاد، جنس و دسته دار بودن بستگی دارد.

مطلب مرتبط  شیک ترین و ارزان ترین مبلمان اداری را از ساویس بخرید

صندلی دانشجویی:

کمپانی نیلپر اقدام به ارائه صندلی های دانشجویی باکیفیت و مرغوب نیز کرده است. معمولا پایه های این نوع صندلی ثابت بوده و طراحی ساده ای هم دارد. از مشخصه های دیگر صندلی دانشجویی نیلپر میتوان به میزهای متصل شده به آن اشاره کرد که به منظور قرارگیری کتاب دانشجویان طراحی شده است. استفاده از آنها در کلاس ها و آموزشگاه ها رایج است.

قیمت صندلی اداری نیلپر

قیمت صندلی اداری نیلپر

خرید و قیمت صندلی اداری نیلپر از ساویس

صندلی نیلپر از جمله محصولات پرطرفدار و در عین حال مقرون به صرفه است که میتواند در افزایش بازده و انرژی کارمندان، مدیران و دانشجویان نقش مهمی را ایفا کند. قیمت صندلی اداری نیلپر همانطور که اشاره کردیم با توجه به عواملی مانند نوع صندلی، قابلیت ها و جنس آن سنجیده می شود.

فروشگاه اینترنتی ساویس این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا بتوانند صندلی نیلپر را با قیمت مناسب تری در کمترین زمان خریداری کنند. این محصولات را میتوانید با حفظ ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش از ساویس خریداری نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال در این زمینه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز: 128

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *