مبلمان اداری

اهمیت انتخاب مبلمان اداری زیبا و با کیفیت

اهمیت انتخاب مبلمان اداری زیبا و با کیفیت

یکی از وظایف اصلی مدیران سازمان‌ها، بهبود عملکرد کارمندان با استفاده از عوامل محیطی و انتخاب مبلمان اداری است. انتخاب و خرید مبلمان اداری با کیفیت و زیبا نقش به سزایی در افزایش سوددهی سازمان دارد. این حرف شاید در ابتدا غیر قابل باور به نظر برسد! اما در این مقاله به شما ثابت خواهیم کرد که در صورت سرمایه‌گذاری روی مبلمان اداری، رشد سازمان شما قطعی خواهد بود. پس با گروه مبلمان ساویس تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مبلمان اداری چه کاربردی دارد؟

از اواخر دهه 60 میلادی بود که نقش مبلمان اداری در بهبود عملکرد سازمان در تحقیق‌های پژوهشگران نمایان شد. کارشناسان حوزه دکوراسیون متوجه شدند که کارمندان و حتی مدیران، عملکرد متفاوتی در انواع مبلمان اداری از خود نشان می‌دهند. تحقیق‌های گسترده در دهه 70 میلادی به آن‌ها ثابت کرد که منابع انسانی سازمان به شدت از انتخاب مبلمان اداری تأثیر می‌گیرند. برای مثال کارمندانی که در محیط کاری نیاز به تعامل با یکدیگر داشتند، در محیط‌هایی که پارتیشن کمتری داشت بهتر عمل می‌کردند. اما از آن سو کارمندانی که به صورت فردی کار می‌کردند، در فضاهای پارتیشن‌بندی شده بهتر می‌توانستند زمان و فضای شخصی خود را مدیریت کنند. چنین امتیازاتی باعث صرفه‌جویی در زمان و در نتیجه افزایش بازدهی سازمان‌هایی شد که بر روی آن‌ها تحقیق می‌کردند.

اگر سازمان شما مشتری‌محور است و به طور مستقیم با مشتریان در تعامل است، باید بیش از پیش موضوع انتخاب مبلمان اداری را مهم بدانید. اما یک سؤال هم باید بپرسید: چرا؟ چرا باید روی انتخاب مبلمان اداری سرمایه‌گذاری کرد؟

انتخاب مبلمان اداری زیبا

اهمیت مبلمان اداری

محیط‌هایی نظیر بانک‌ها، دفاتر بیمه، مؤسسه‌ها و یا حتی بیمارستان‌ها به طور جدی با مشتریان در تماس و تعامل هستند. چنین محیط‌هایی باید با دقت دکوراسیون شوند تا بتوانند علاوه بر تأمین رفاه حال مشتری، آنان را به حضور مداوم در محیط تشویق کنند. اگر شما بتوانید در انتخاب مبلمان اداری به این مهم دست پیدا کنید، می‌توانید مشتریان را در بازه‌های زمانی بیشتر در فضای خود نگه دارید و در نتیجه آنان را تبدیل به خریداران دائمی کنید. در صورتی که مجموعه شما خدمات‌محور است، بسیار مهم است که از میزهای کانتور و یا پارتیشن‌های شیشه‌ای در محیط استفاده کنید. این انتخاب مبلمان اداری می‌تواند بازدهی سازمان از طریق تعامل با مشتری را به شکل شگفت‌انگیزی افزایش دهد. اما آیا از نکات انتخاب مبلمان اداری آگاه هستید؟

مهم‌ترین عوامل در انتخاب مبلمان اداری

انتخاب مبلمان اداری برای هر سازمان و محیط کاری می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد. در اینجا هشت عامل مهم در انتخاب مبلمان اداری ذکر می‌شود:

1- نیاز محیط اداری

ابتدا باید بدانید که محیط سازمان شما چگونه کار می‌کند. آیا کالامحور هستید و یا خدمات‌محور؟ بازدهی کارمندان برای شما در اولویت است و یا کسب رضایت مشتری؟ چه میزان زمانی را در محیط اداری صرف می‌کنید؟ آیا قصد دارید تدابیر رفاهی را نیز در دفتر قرار دهید؟ محیط اداری شما دوستانه و صمیمی است یا رسمی و خشک؟ در صورتی که بتوانید پاسخ مشخی برای این سؤالات پیدا کنید، خیلی راحت‌تر از قبل می‌توانید انتخاب مبلمان اداری را برای خود رقم بزنید.

انتخاب مبلمان اداری زیبا

2- آگاهی از سبک‌های دکوراسیون

حدود 50 سال است که کارشناسان حوزه دکوراسیون و دیزاین توجهی جدی به دکوراسیون اداری نشان داده‌اند. در نتیجه دور از ذهن نیست که با ده‌ها سبک طراحی مختلف در حوزه دیزاین اداری روبرو باشیم! سبک کلاسیک، مدرن، مینیمال، ساحلی، تِک و صنعتی از محبوب‌ترین انواع سبک دکوراسیون در حوزه مبلمان اداری است. در صورتی که قصد انتخاب مبلمان اداری باکیفیت را دارید، خوب است که از این سبک‌ها آگاه باشید.

3- فروشگاه معتبر برای انتخاب مبلمان اداری

‌هیچ‌چیز عاملی در انتخاب مبلمان اداری مهم‌تر از پیدا کردن فروشگاه معتبر نیست! یک فروشگاه مطمئن مبلمان اداری، بهترین محصولات داخلی و خارجی را با بهترین خدمات در اختیار شما قرار می‌دهد. در همین‌جا، قصد داریم معتبرترین فروشگاه مبلمان اداری را به شما معرفی کنیم.

4- راحتی و ارتباط با سلامت

مهمترین عامل در انتخاب مبلمان اداری، راحتی و سلامتی کاربران است. مبلمانی که از جنس با کیفیت و مناسب ساخته شده باشد و از طراحی صحیح برخوردار باشد، می‌تواند به راحتی، ارتباط بهتر با سلامتی و کارایی کاربران کمک کند.

انتخاب مبلمان اداری زیبا

5- استانداردها و کیفیت ساخت

انتخاب مبلمان با استانداردهای کیفیتی مناسب از جمله مواد مقاوم و با دوام، طراحی مناسب و پایداری می‌تواند ماندگاری و عمر مفید مبلمان را افزایش دهد و از نظر مالی مزایای قابل توجهی داشته باشد.

6- طراحی و ظاهر در انتخاب مبلمان اداری

طراحی مبلمان اداری باید با محیط کاری و استفاده مطابقت داشته باشد. مبلمان با طراحی مدرن، کلاسیک یا ساده می‌تواند جلوه‌ای زیبا به محیط اداری بدهد و حس حرفه‌ای بودن را تقویت کند.

7- انعطاف‌پذیری و قابلیت تنظیم

مبلمانی که قابلیت تنظیم و تنظیم ارتفاع، صندلی‌های قابل تنظیم، و قطعات قابل تعویض داشته باشد، می‌تواند به تطبیق با نیازهای مختلف کاربران و محیط کاری کمک کند.

8- نقش قیمت در انتخاب مبلمان اداری

در نهایت، مهمترین عامل ممکن است قیمت و میزان بودجه موجود برای خرید مبلمان اداری باشد. انتخاب مبلمانی که با میزان بودجه موجود سازگاری داشته باشد و همچنین ارزش و کیفیت مناسبی را ارائه دهد، ضروری است.

میز اداری خاص

خرید مبلمان اداری

گروه مبلمان اداری ساویس با این هدف فعالیت خود را آغاز کرد تابهترین محصولات ایرانی و جهانی را با بهترین خدمات در اختیار سازمان‌ها قرار دهد. مفتخریم اعلام کنیم که امروزه به این مهم دست یافته‌ایم. ساویس با دستچین کردن محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات خارجی، طیف بی‌پایانی از انواع محصولات در حوزه مبلمان اداری را برای شما فراهم کرده است. خدماتی نظیر تضمین اصالت محصول، ارسال سریع و بازگشت وجه از اصلی‌ترین خدمات فروش ساویس به شمار می‌رود. شما می‌توانید از طریق باز کردن این لینک، نگاهی به تمامی محصولات ساویس بیندازید.

سؤالات متداول

برای خرید مبلمان اداری چه نکاتی رو باید بدونم؟

ابتدا نیاز سازمان خود را مشخص کنید و سپس یک سبک دکوراسیون را انتخاب کنید. سعی کنید به سراغ فروشگاه معتبری بروید که بهترین محصولات را با ضمانت اصالت در اختیار شما قرار می‌دهد.

چطوری از ساویس خرید کنم؟

خرید انواع محصولات حوزه مبلمان اداری به صورت تکی و عمده از ساویس ممکن است. فقط کافی است محصول موردنظر خود را از سایت انتخاب کرده و به سبد خرید اینترنتی خود اضافه کنید. سپس باید فرآیند خرید را با تکمیل اطلاعات خود به پایان برسانید تا محصول، در کمتر از 3 روز کاری به دستتان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *