مبلمان اداری

نکات مهم در خرید میز پذیرش 2024

نکات مهم در خرید میز پذیرش 2024

خرید میز پذیرش یا کانتر که با نام پیشخوان هم شناخته میشود دقیقاً مانند خرید سایر انواع میز اداری اهمیت دارد ولی گاهی اهمیت خرید این میز نادیده گرفته می شود. این میز در قسمت ورودی هر اداره قرار می گیرد و نقش مهمی در دکوراسیون اداری شرکت شما دارد. بخش پذیرش در واقع نشان دهنده کسب و کار شماست و اولین جایی است که مراجعه کنندگان در ابتدای ورود آن را می بینند. در این مطلب از ساویس با فاکتورهای مهم برای انتخاب میز پذیرش و اهمیت آن در دکوراسیون اداری آشنا می شویم.

اهمیت استفاده از میز پذیرش در دکوراسیون اداری

میز پذیرش یکی از اجزای مبلمان اداری است و وجود آن در همه محیط های اداری ضروری است. در محیط های اداری پر رفت و آمد که مشتریان زیادی دارید، به هیچ عنوان نباید خرید میز پذیرش را دست کم بگیرید. به طور کلی بخش پذیرش باید طراحی خوبی داشته باشد و بتواند حس خوبی در افراد ایجاد کند. میز پذیرش در واقع یکی از مهم ترین تجهیزات اداری در این بخش است و هر اندازه لوکس تر باشد، اعتبار شرکت شما را افزایش می دهد.

خرید میز پذیرش

میز پذیرش در دکوراسیون داخلی اداری

چند فاکتور مهم و ضروی برای خرید میز پذیرش

یکی از مهم ترین نکات در خرید میز پذیرش، توجه به مکانی است که میز در آنجا قرار می گیرد. در حقیقت محل قرار گیری میز کانتر یا پذیرش، نقش قابل توجهی در زیبایی محیط اداری دارد. علاوه بر این میزهای پذیرش دارای مدل های مختلفی هستند و هر کدام از آنها برای فضای خاصی طراحی می شوند. در ادامه به مهم ترین فاکتورها در خرید این میز اداری مهم اشاره می کنیم.

  • در زمان خرید میز پذیرش، باید به تناسب آن با محیط اداری از جمله اندازه، رنگ، سبک و متریال توجه کنید. با توجه به این موارد می توانید مناسب ترین سبک و بهترین رنگ را انتخاب کنید. میز پذیرش باید رنگی داشته باشد که با طرح و رنگ کلی دفتر هارمونی داشته باشد.
  • فاکتور مهم دیگر در خرید میز پذیرش، ارگونومیک بودن میز پذیرش است. میزهای پذیرش، علاوه بر داشتن طراحی خاص و زیبا، باید به اندازه کافی راحت باشند تا افراد خسته نشوند. از آنجایی که افرادی که در بخش پذیرش کار می کنند، ساعات زیادی مشغول به کارند، این میز باید سلامتی آنها را تضمین کند.
  • میز پذیرش باید طراحی خاص و منحصر به فردی داشته باشد. در حقیقت هر اندازه طراحی این میز خاص تر باشد، افراد بیشتری را جذب می کند. گاهی خرید میز پذیرش با طراحی اختصاصی، می تواند ارزش کسب و کار شما را نشان دهد.
  • با توجه به این که میز پذیرش در معرض دید افراد است، همیشه باید مرتب و منظم باشد. به این ترتیب در زمان خرید میز پذیرش، میزی انتخاب کنید که کشوها و قفسه های زیادی داشته باشد. وجود کشوها کمک زیادی به مرتب بودن میز می کند و می توانید مدارک مختلف را در آن جا نگهداری کنید.
خرید میز پذیرش یا کانتر

میز پذیرش یا کانتر

از میز پذیرش یا کانتر اداری در چه مکانهایی استفاده میشود؟

میز پذیرش یا کانتر اداری در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود، به ویژه در محیط‌هایی که ارتباط مستقیم با مشتریان و مراجعین دارند. برخی از این مکان‌ها عبارتند از:

  • دفتر ورودی یا لابی: میز پذیرش یا کانتر اداری اغلب در ورودی دفتر، لابی یا پذیرش دفتر استفاده می‌شود. اینجا مکانی است که مشتریان و مراجعین به دفتر می‌آیند و با پرسنل دفتر برای انجام امور مختلف ارتباط برقرار می‌کنند.
  • بخش پذیرایی: در بخشی از دفتر که برای پذیرایی مشتریان و مراجعین در نظر گرفته شده است، میز پذیرش یا کانتر اداری می‌تواند موجود باشد. این مکان‌ها معمولاً شامل صندلی‌های انتظار، مجلات، و امکانات دیگری برای راحتی مشتریان است.
  • محل مذاکره یا مصاحبه: در بخشی از دفتر که برای مذاکره، مصاحبه یا مشاوره با مشتریان یا مراجعین تخصیص داده شده است، میز پذیرش یا کانتر اداری ممکن است موجود باشد تا فرآیند پذیرش و ثبت اطلاعات ابتدایی انجام شود.
  • محل ارائه خدمات: در برخی از دفاتر که خدمات مختلفی مانند مشاوره حقوقی یا مالی، امور املاک و غیره ارائه می‌دهند، میز پذیرش یا کانتر اداری در محل ارائه خدمات قرار می‌گیرد تا اولین تماس با مشتریان انجام شود.
  • مطب پزشک، کلینیک و بیمارستانها: میز پذیرش یا کانتر اداری در مطب پزشکی، کلینیک و بیمارستان‌ها به عنوان نقطه اولیه تماس و پذیرش بیماران به کار می‌رود. در این مکان‌ها، میز پذیرش معمولاً در ورودی یا لابی قرار دارد و کارکنان پذیرش وظیفه استقبال از بیماران، ثبت نام آن‌ها، جمع‌آوری اطلاعات اولیه و هدایت آن‌ها به مراجعه‌گاه‌های مربوطه را بر عهده دارند. این میزها اغلب محلی برای انجام امور اداری اولیه مانند تکمیل فرم‌ها، اخذ اطلاعات پزشکی و بیمه‌ای و همچنین ارائه اطلاعات مربوط به ویزیت‌ها و خدمات پزشکی است. این نقطه از تماس ابتدایی بیمار با مجموعه درمانی بسیار اهمیت دارد و میز پذیرش به‌عنوان رابط ارتباطی موثر و اولیه بین بیمار و سیستم بهداشتی عمل می‌کند.

به طور کلی، میز پذیرش یا کانتر اداری در هر مکانی که نیاز به ارتباط مستقیم با مشتریان و مراجعین داشته باشید، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید میز پذیرش یا کانتر

میز پذیرش یا کانتر مدرن

جمع بندی

برداشت مشتری از کسب و کار شما، نقش مهمی در بهبود کار شما دارد. خرید میز پذیرش باید متناسب با کسب و کار شما باشد؛ چون این بخش مهم ترین بخش در هر اداره است. مبلمان اداری که در این بخش استفاده می شوند، نقش مهمی بر دیدگاه افراد مراجعه کننده دارند. در هنگام خرید این میز به برند تولید کننده دقت کنید و میزی با دوام و با کیفیت برای دفتر خود انتخاب کنید.

فروشگاه مبلمان اداری ساویس، با ارائه انواع میز اداری از جمله انواع میز پذیرش، یکی از بهترین مراکز برای خرید است. در صورتی که برای خرید این میز، نیاز به مشاوره دارید می توانید از کارشناسان با تجربه ما در فروشگاه ساویس کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *