راهنمای خرید

استیکر، مزایا و نکات خرید آن

طرح ها و نقوش روی آنها با استفاده از کاتر مخصوص بر روی صفحات پی وی سی، مخمل یا جیر برش داده می شوند و استیکر ها به هیچ وجه شبیه به کاغذ دیواری یا امثال آن نیستند.

استیکر

آنها در رنگ ها و طرح های متنوع تری از کاغذ دیواری عرضه می شوند و نصبشان راحت تر است. آنها راهی آسان و ارزان برای تغییراتی شگرف در دکوراسیون هستند. در این مقاله می خواهیم درباره مزایا، روش انتخاب و طریقه نصب استیکر دیواری صحبت کنیم.

استیکر

مزایای استیکرهای دیواری

سفارش در طرح و رنگ دلخواه: می توانید استیکری با طرح و رنگ مورد علاقه خودتان داشته باشید و دیوار اتاقتان را مختص خودتان کنید که این کار بسیار جذاب است.

نصب آسان: به راحتی با دنبال کردن راهنمای نصب استیکر در وبسایت های مختلف اینترنتی آن را نصب کنید.

قابلیت شست و شو: برخی از انواع استیکرها از مواد مقاوم در برابر آب ساخته شده اند و علاوه بر اینکه می توان از آنها در سرویس بهداشتی و حمام استفاده کرد به راحتی نیز می توان آنها را برای مدت زمانی طولانی تمیز نگه داشت.

تنوع بالا: استیکرهای دیواری در طرح و رنگ بسیار تنوع بالایی دارند این تنوع به قدری بالاست که می توان برای هر فضایی استیکر متناسب با آن فضا را پیدا و نصب کرد.

هزینه کم: استیکرهای دیواری نسبت به رنگ و کاغذ دیواری بسیار اصرفه تر بوده و شما می توانید با صرف هزینه ای کم دیواری زیبا داشته باشید و از آن لذت ببرید.

راحتی در تعویض: استیکرهای دیواری به راحتی از دیوار جدا می شود و هیچ آسیبی به آن نمی رسانند از این رو گزینه مناسبی برای اتاق کودکان هستند و می توان با افزایش سن کودک آنها را تغییر داد.

استیکر

نکات خرید استیکر

۱. اصولا افرادی که قصد خرید محصولی را دارند اگر طرحی را مد نظر نداشته باشند بعد از مدتی از فرط دیدن انواع متنوع آن محصول چیج می شوند و این امکان وجود دارد که از خرید آن محصول صرف نظر کنند. پس بهتر آن است که قبل از خرید استیکر دیواری ابتدا رنگ و طرح دلخواهتان را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.

۲. قبل از خرید استیکر ابعاد دیوار مورد نظرتان را با دقت اندازه بگیرید تا در هنگام نصب آن دچار مشکل نشوید و استیکر کم یا زیاد نیاید.

۳. قانون دکوراسیون داخلی می گوید استیکر مورد استفاده باید با رنگ کلی اتاق و وسایل مورد استفاده در آن اتاق همخوانی داشته باشد پس خوب به رنگ ها دقت کنید.

۴. کاربرد اتاقی که استیکر را در آن نصب می کنید نیز مهم است مثلا اگر استیکر را برای اتاق خواب در نظر گرفته اید بهتر است از طرح و رنگ آرامش بخش استفاده کنید و اگر آن را بر روی اتاقی در دفتر کارتان استفاده می کنید طرحی رسمی و مناسب  فضای کار را انتخاب کنید.

۵. نکته آخر اینکه اگر در مورد سلامت و مواد مورد استفاده درون آن تردید دارید و یا دیوار مورد نظر شما داخل اتاق کودکتان است حتما به مشخصات درج شده بر روی استیکر توجه کنید و با دقت مواد استفاده شده در آن را بخوانید تا با خیالی راحت آن را نصب کرده و از مشاهده اش بر روی دیوار احساس خوبی به شما دست بدهد.