مبلمان اداری

آشنایی با انواع میز اداری مدرن

آشنایی با انواع میز اداری مدرن

میزهای اداری از مهمترین مبلمان اداری و تجهیزات شرکت ها و ادارات هستند. یکی از انواع میزهای اداری، میز اداری مدرن است که به فضای کار اعتبار و رسمیت زیادی می دهد. میزهای مدرن طراحی خاصی دارند و جلوه خاصی به اتاق مدیریت می دهند. طراحی میزهای اداری باید استاندارد باشد؛ چون مدیران باید به مدت طولانی پشت میز مشغول به کار باشند. سایز و ارتفاع میزهای اداری باید به گونه ای باشد که افراد از نشستن طولانی خسته نشوند و احساس راحتی کنند. تا انتهای مطلب مجله ساویس همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با مبلمان اداری لوکس + 4 نکته مهم در خرید مبلمان اداری

خواندن این مطلب نیز به شما پیشنهاد میشود:

برندهای معتبر مبلمان اداری ایران 1401

انواع میز اداری مدرن

میزهای اداری مدرن که یکی از ضروری ترین لوازم برای ادارت هستند، در انواع و مدل های مختلفی موجود هستند. یکی از با کیفیت ترین میزهای اداری، میز اداری مدرن نیلپر است و از بهترین MDF تولید می شود. در ادامه انواع میز اداری را معرفی می کنیم.

  • میز اداری مدیریت: میزهای اداری مدیریت، یکی از انواع میزهای اداری هستند و خریداران زیادی دارند. میز اداری مدیریت نقش مهمی در اتاق های مدیریت و ریاست دارد و جلوه زیبایی به دکوراسون اتاق می دهد. طرح، رنگ و سایز میزهای مدیریتی باید متناسب با اتاق کار انتخاب شود.
  • میز اداری کنفرانس: خرید میز اداری مدرن کنفرانس برای جلسات مدیران و کارمندان بسیار مهم است. میزهای کنفرانس در طرح ها و مدل های مختلف و متناسب با تعداد افرادی که قرار است در جلسه شرکت کنند، تولید می شوند. ارگونومی میز کنفرانس اهمیت زیادی دارد و باید به گونه ای باشد که افراد از جلسات طولانی خسته نشوند.
  • میز اداری کارشناسی: میز اداری مدرن نیلپر مدل کارشناسی، گزینه مناسبی برای اتاق های مدیریت و اتاق های کارشناسی است. میزهای کارشناسی از نظر ابعاد و اندازه با میزهای کارمندی متفاوت هستند. میزهای اداری کارشناسی، مدل ال هستند و دکوراسیون مدرنی در اتاق ایجاد می کنند.
  • میز اداری گروهی: در هنگام خرید میز اداری مدرن گروهی، باید به برند میز و همچنین متریال آن توجه کرد. میزهای اداری گروهی برای فضای کار اشتراکی بهترین انتخاب محسوب می شوند. این میزها دارای کشوهای جداگانه هستند و به این ترتیب کارمندان می توانند وسایل شخصی خود را در کشوهای جداگانه قرار دهند.
  • میز اداری کارمندی: یکی دیگر از انواع میزهای اداری، میز کارمندی است. میزهای کارمندی نسبت به سایر میزهای اداری، ابعاد کوچک تری دارند. این میزها دارای کشوهای متعدد هستند و کارمندان می توانند اسناد و مدارک کاری خود را در داخل کشوها بگذارند. قیمت میز اداری مدرن کارمندی، در مقایسه با سایر میزهای اداری پایین تر است.

سوالات متداول در مورد میزهای اداری مدرن

  1. بهترین جنس برای میزهای اداری چه جنسی است؟
مطلب مرتبط  راهنمای جامع خرید صندلی کنفرانس | مدلهای 2024

MDF یکی از بهترین جنس ها برای میز اداری مدرن نیلپر محسوب می شود. میزهای اداری نیلپر که از جنس MDF هستند، کشو و کمدهای زیادی برای استفاده دارند.

  1. میزهای مدیریتی بیشتر در چه مدل هایی تولید می شوند؟

میزهای مدیریتی مدرن، به صورت ال در اتاق مدیریت چیده می شوند. با توجه به این که این میزها فضای زیادی می گیرند، ابعاد اتاق مدیریت باید بزرگ باشد.

خواندن این مطلب به شما پیشنهاد میشود:

نظافت و تمیز کردن چرخ صندلی اداری

جمع بندی

در هنگام خرید میزهای اداری باید به مواردی همچون ابعاد، رنگ و همچنین جنس میز توجه زیادی کرد. میزهای اداری باید ماندگاری و کیفیت بالایی داشته باشند تا بتوان به مدت طولانی از آنها استفاده کرد. میزهای اداری به ویژه میزهای مدیریت؛ اغلب رنگی تیره دارند؛ چون رنگ های تیره جذابیت بیشتری برای محیط های اداری دارند.

برای اطلاع از قیمت میز اداری مدرن و همچنین خرید انواع میزهای اداری با کیفیت، به فروشگاه ساویس مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

طراحی دکوراسیون، از طراحی تا بازسازی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *