راهنمای خرید

راهنمای خرید جاکفشی و جالباسی

شما جاکفشی ها و جالباسی هایتان را چطور انتخاب می کنید؟ با بقیه وسایل خانه ست می کنید یا نه؟ اصلا جاکفشی و جالباسی دارید یا از کمدتان به عنوان جایی برای لباس ها و  کفش ها استفاده می کنید؟ در این مطلب چند نوع مختلف از این وسیله را بررسی می کنیم و می گوییم هر کدامشان برای چه خانه ای بهتر هستند که در خرید جاکفشی و جالباسی به دردتان می خورد.

خرید جاکفشی و جالباسی

جاکفشی های مینیمال

در طراحی مدرن خانه جاکفشی و جالباسی بخشی از مجموعه منسجم دکوراسیون داخلی است و هماهنگی و حتی تشابه رنگی اش با دیگر وسایل اهمیت پیدا می کند. اگر فضای خانه را مینیمال طراحی کرده اید بد نیست که  جاکفشی و جالباسی را یکی و با حداقل میزان تزیینات انتخاب کنید. این جاکفشی/ جالباسی را ببینید که از نزدیک شبیه به دو مستطیل تو در تو است که در نهایت سادگی می تواند حداقل سه لباس و شش جفت کفش را در خودش جا بدهد. کاربردی و در عین حال ساده دقیقا چیزی که از دکوراسیون داخلی مینیمال انتظار داریم.

خرید جاکفشی و جالباسی

جاکفشی و جالباسی به عنوان یک مجموعه

اگر خانه تان بزرگ است و فضای زیادی برای گذاشتن جاکفشی و جالباسی دارید می توانید یک مجموعه بزرگ به عنوان جاکفشی و جالباسی بسازید. مثلا یک چوب لباسی با رنگی هماهنگ با یک ست میز و چهارپایه. روی چهارپایه کفش هایتان را بگذارید و از میز به عنوان کنسول آیینه دار استفاده کنید. با این روش جای بیشتری هم برای وسایلتان خواهید داشت و مطمئن خواهید بود شلوغ و به هم ریخته نمی شود.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید صندلی انتظار

خرید جاکفشی و جالباسی

جاکفشی هایی با طراحی روستیک

استایل روستیک یا روستایی چند سالی است که جای خودش را میان عاشقان دکوراسیون داخلی باز کرده. وسایل روستیک معمولا از مواد طبیعی مثل چوب یا فیبر چوبی ساخته می شوند و طراحی هایی بسیار ساده (الهام گرفته از ساخت و ساز روستایی) دارند. این میز را ببینید که هیچ پیچیدگی ندارد و تنها چهارپایه فلزی و یک تخته چوبی آن را سر پا نگه داشته اند. این جاکفشی ها (یا در واقع میزها) علاوه بر کفش و اکسسوری شما می توانند وسایل تزیینی را هم روی خودشان جا بدهند.

خرید جاکفشی و جالباسی

شکل کلاسیک جاکفشی و جالباسی

این نوع کمدهای کفش و لباس کلاسیک ترین و خیلی از مواقع کاربردی ترین شکل این وسیله هستند. کمدهایی که معمولا درهای کشویی، فشاری یا لولایی دارند و کفش و لباس داخلشان جا می گیرد. اگر دوست ندارید کفش ها و دمپایی هایتان مشخص باشند این نوع را انتخاب کنید. البته می توانید یک آیینه هم به کمد جالباسی خودتان اضافه کنید و از آن یک مجموعه کامل بسازید که می توانید کنارش برای سر کار یا مهمانی رفتن آماده شوید و حتی سشوار یا لوازم آرایش را همان جا بگذارید. شاید این کمدها کمی بزرگ و قدیمی به نظر برسند اما غیر از پنهان کردن کفش ها و لباس ها یک مزیت دیگر هم دارند: دستتان در انتخاب رنگ و استایل آنها کاملا باز است. طرفدار ست های چوبی هستید؟ دوست دارید ام دی اف با رنگ های مختلف داشته باشید؟ سنگینی و ظاهر گران قیمت فلز را بیشتر می پسندید؟ هر کدام را که می خواهید می توانید انتخاب کنید هماهنگ با دیگر وسایل منزل.

مطلب مرتبط  صندلی کودک، بایدها و نبایدها

امیدواریم این مقاله در انتخاب و خرید جاکفشی و جالباسی مناسب به شما کمک کند.