پارتیشن اداری

خرید و قیمت پارتیشن اداری دوجداره

خرید و قیمت پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن های دوجداره یکی از پرکاربردترین انواع پارتیشن اداری هستند و از ترکیب دوجدار پارتیشن شیشه و چوب تولید می شوند. قیمت پارتیشن اداری دوجداره در مقایسه با پارتیشن های تک جداره بیشتر است چون این پارتیشن ها، علاوه بر جدا کردن فضاهای اداری و تقسیم بندی فضا به محیط های کوچک تر، عایق مناسبی هستند و از هدر رفتن گرما و سرما جلوگیری می کنند. یکی از مهمترین کاربرد پارتیشن ها، جلوگیری از مزاحمت های شنیداری و دیداری در محیط اداری است.

بیشتر بخوانید:

پارتیشن فریم لس چیست؟ | کاربرد پارتیشن فریم لس

قیمت پارتیشن اداری دوجداره

قیمت پارتیشن اداری دوجداره

[vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77518″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-لاندا/”][vc_btn title=”پارتیشن تک جداره لاندا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77439″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-یونیکا/”][vc_btn title=”پارتیشن تک جداره یونیکا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77432″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-متریکا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره متریکا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77524″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-آلفا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره آلفا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A2%D9%84%D9%81%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”77525″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” link=”/پارتیشن-بتا/”][vc_btn title=”پارتیشن دو جداره بتا” style=”3d” color=”sky” align=”center” link=”url:%2F%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A8%D8%AA%D8%A7%2F||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space][vc_row type=”container”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

دلایل بالا بودن قیمت پارتیشن اداری دوجداره

یکی از مهمترین دلایل بالاتر بودن قیمت پارتیشن اداری دوجداره این است که این پارتیشن ها نسبت به پارتیشن های تک جداره، دارای مقاومت ایستایی بیشتری هستند. در نتیجه این نوع پارتیشن ها، کمتر دچار استحکاک می شوند و مانند پارتیشن های تک جداره بعد از مدتی نیازی به سرویس و رگلاژ نخواهند داشت. در ادامه این مقاله سایر دلایل گران تر بودن قیمت پارتیشن های دو جداره را مورد بررسی قرار می د هیم.

  • دارای عایق بهتر در برابر حرارت و صدا
  • استهلاک کمتر
  • قابلیت اجرا با ارتفاع مورد نظر حتی تا 4 متر
  • به وجود آمدن حریم شخصی
  • امکان نصب پرده کرکره ای بین دو جداره و جلوگیری از نشستن گرد و غبار روی پرده
مطلب مرتبط   پارتیشن اداری ارزان

عوامل موثر در قیمت پارتیشن اداری دوجداره

قیمت پارتیشن اداری دوجداره به مواردی همچون ارتفاع پارتیشن ها و همچنین متراژ آنها بستگی دارد. همچنین یراق آلاتی که در پارتیشن مورد استفاده قرار می گیرند، نقش مهمی در قیمت آن ایفا می کنند. برای پارتیشن های دوجداره می توان از شیشه های مختلفی مثل شیشه معمولی، سندبلاست یا طرح دار استفاده کرد. قیمت شیشه های معمولی در مقایسه با سایر شیشه ها پایین تر است. از دیگر عوامل موثر در قیمت پارتیشن اداری دوجداره، می توان به هزینه حمل و نصب و همچنین زمان تحویل کالا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

طراحی دکوراسیون، از طراحی تا بازسازی ساختمان

انواع پارتیشن اداری دوجداره

پارتیشن های دوجداره اداری، انواع مختلفی دارند که در این مقاله کارشناسان ساویس انواع آنها را معرفی می کنند.

  • پارتیشن اداری دوجداره ام دی اف: پارتیشن های دوجداره ام دی اف، از متداول ترین پارتیشن های اداری دوجداره هستند. قیمت پارتیشن اداری دوجداره ام دی اف به نوع شیشه آن بستگی دارد. پارتیشن دوجداره ام دی اف با شیشه های ساده و بدون پرده، از پارتیشن هایی که شیشه طرح دار دارند، کمتر است.
  • پارتیشن اداری دوجداره شیشه ای: این پارتیشن یکی از باکیفیت ترین انواع پارتیشن دوجداره است و برای ساخت آن از استیل پروفیل و آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود. با توجه به این که در این پارتیشن از شیشه سکوریت استفاده می شود، قیمت پارتیشن اداری دوجداره شیشه ای بیشتر از پارتیشن های تک جداره است.
قیمت پارتیشن دوجداره شیشه ای

قیمت پارتیشن اداری دوجداره شیشه ای

بیشتر بخوانید:

استیکر پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردهایی دارد

مطلب مرتبط  جنس پارتیشن اداری: زیبایی شناسی و عملکرد در دکوراسیون

سئوالات متداول در مورد پارتیشن دوجداره اداری

  1. دلیل بالاتر بودن قیمت پارتیشن های دوجداره نسبت به پارتیشن های تک جداره چیست؟

برای ساخت پارتیشن های دوجداره از ام دی اف گلاس استفاده می شود به همین دلیل قیمت بیشتری در مقایسه با مدل های تک جداره دارند.

  1. مهم ترین مزیت پارتیشن های دوجداره چیست؟

پارتیشن های دوجداره در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند و مانع از اتلاف انرژی می شوند.

جمع بندی

با وجود این که قیمت پارتیشن اداری دوجداره از تک جداره بیشتر است، پارتیشن های دوجداره، مقرون به صرفه تر هستند. پارتیشن های دوجداره عایق خوبی در برابر صدا و حرارت هستند و همچنین طرح ها و مدل های بیشتری  نسبت به مدل های تک جداره دارند.

برای خرید انواع پارتیشن اداری دوجداره و اطلاع از قیمت این پارتیشن ها، می توانید از کارشناسان با تجربه ما در ساویس کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید:

قیمت پارتیشن اداری تک جداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *