پارتیشن اداری

استیکر پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردهایی دارد

استیکر پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردهایی دارد

استیکر پارتیشن شیشه ای چیست؟

استیکر پارتیشن شیشه ای نوعی برچسب است که بر انواع پارتیشن اداری شیشه ای چسبانیده می شود. آنها یکی از ابزارهای مفید برای زیباتر نشان دادن فضای داخلی هستند به صورت کلی استیکرها در طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گیرند و شما میتوانید آنها را روی انواع پارتیشن های شیشه ای، چوبی یا فلزی بچسبانید. در حال حاضر افراد زیادی هستند که خواهان استفاده از استیکرها روی شیشه می باشند. از نظر آنها پارتیشن های شیشه ای نسبت به سایرین در جذب استیکرها عملکرد موفقی دارند.

بیشنر بخوانید:

با پارتیشن اداری ساویس دکوراسیون شرکت را تغییر دهید

کاربرد استیکر پاریتیشن شیشه ای چیست؟

شما میتوانید از این استیکرها برای پارتیشن های شیشه ای فریم لس استفاده کنید. میتوان گفت انجام این کار نوعی ایده خلاقانه برای فضای داخلی شرکت و محل کار به شمار می آید. برای مثال میتوانید متن، شعار تبلیغاتی و نحوه فعالیت شرکت را با نصب استیکر روی پارتیشن به کارمندان و مشتریان خود معرفی کنید. با انجام این کار میزان نشاط و خلاقیت را در محیط کاری تا حد زیادی بالا می رود.

استیکر پارتیشن شیشه ای را میتوان نوعی هنر دیواری تلقی کرد که دیوارهای شیشه ای را از سادگی به سمت جذابیت می کشاند. گاهی اوقات می بینیم که از این استیکرها برای حفظ حریم خصوصی میان کارمندان شرکت نیز استفاده می شود. اما در حالت کلی استفاده از استیکر پارتیشن شیشه ای جنبه زینتی دارد و با استفاده از آنها میتوان تغییرات بزرگی با هزینه کم به فضای داخلی داد.

مطلب مرتبط  همه چیز درباره پارتیشن اداری ریلی و متحرک

استیکر پارتیشن شیشه ای

انواع رایج استیکرهای پارتیشن شیشه ای

برای اینکه نسبت به استیکر پارتیشن شیشه ای شناخت عمیق تری را پیدا کنید قصد داریم به معرفی انواع آنها بپردازیم. شناخت انواع استیکرهای مخصوص پارتیشن های شیشه ای به شما کمک می کند که در زمان خرید این استیکرها انتخابی صحیح را انجام دهید.

  • مات: استیکر پارتیشن شیشه ای مات را میتوان رایج ترین نوع استیکر تلقی کرد. با استفاده از آنها میتوان گستره فضای دید درون پارتیشن را به شکل کامل یا نصفه تنظیم کرد. استیکرهای مات به دو دسته ساده و طرح دارد وارد بازار می شوند. قیمت این نوع استیکرها نسبت به سایرین مناسب تر است و با توجه به کاربرد وسیعی که دارند انتخابی مناسب و معقول به شمار می آیند.
  • استیکر رنگی پارتیشن شیشه ای: نوع دیگری از استیکر پارتیشن شیشه ای وجود دارد که به آنها رنگی می گویند. با استفاده از آنها میتوانید برش های باکیفیت و دقیقی از لوگو و متن های خاص رنگی را روی پارتیشن شیشه ای پیاده کنید. اگر به دنبال اجرای ایده های خلاقانه ای هستید میتوانید به استفاده از استیکرهای رنگی روی پارتیشن شیشه ای فضای داخلی بیندیشید.
  • مش: نمونه دیگری از استیکرها وجود دارند که در سطح خودشان دارای حفره های ریزی می باشند. از ویژگی این استیکرها میتوان به قابلیت عبور نور از خود اشاره کرد. همچنین شما میتوانید با استفاده از استیکر مش محتوای دلخواه را روی پارتیشن شیشه ای چاپ کنید. اگر میخواهید طرح یا تصویری را روی پارتیشن به نمایش بگذارید استفاده از استیکرهای مش گزینه مناسبی است.
مطلب مرتبط  معرفی پارتیشن اداری مدولار 2023

استیکر پارتیشن شیشه ای اداری

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید پارتیشن اداری ارزان

سوالات متداول

    1. پارتیشن استیکر دار در کدام مکان قابل استفاده است؟

شما میتوانید از استیکر ها در درب هایی از جنس شیشه، چوب و فلز استفاده کنید. به کار گیری آنها در فضای داخلی دکوراسیون به سهولت امکان پذیر است.

    1. قیمت استیکر پارتیشن شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

به نوع استیکر، جنس، ابعاد، برند و طرحی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

    1. آیا امکان تعویض و جداسازی استیکر از پارتیشن وجود دارد؟

بله این امکان فراهم است.

خرید پارتیشن اداری

برای خرید و اجرای پارتیشن اداری می توانید از مشاوره متخصصان ساویس بهره مند شوید. به منظور خرید و یا سفارش انواع پارتیشن اداری در ابعاد و کاربری های مختلف با ما تماس بگیرید.

به منظور استفاده کارآمد از فضای اداری و توانایی تغییر بدون اختلال در محیط کار ، استفاده از سیستم دیوار سازی سبک با قابلیت بالا یا همان پارتیشن بندی یک ضرورت است. کیفیـت بالا و مشخصات فنـی خاص و انحصـاری ، تنوع در مدل ، انعـطاف پذیری در طراحی و همچنین تولید و اجرا در حداقـل زمان ممکن میتواند مـناسب ترین راه حل برای شما باشد.

پارتیشن های ارائه شده توسط شرکت سـاویـس با استفاده از پروفیل های خاص آلومینیوم همچنین تولید کاملاً سفارشـی تحت استانـدارد و نظارت برترین تولیدکنندگان داخلی مطابق با محیط شما ، قابلیت های فراوانی از جمله تنوع در نوع یونیت ها از لحاظ سایز و اندازه ، تنوع در ترکیب یونیتهای شیشه و انواع پرکننده سلولـزی ، چرم یا استیل ، امکان نصب پـرده کرکره با مکانیـزم های برقی یا دستـی سایه روشن یا جمع شونده ، عبور کابـل و یا لوله های تاسیسات در داخل پرکننده ها و انواع درب را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مدل دکوراسیون دفتر کار

مطلب مرتبط  پارتیشن شیشه ای هوشمند چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *