دریافت مشاوره رایگان
جهت دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان اطلاعات تماس خود رو ثبت نموده تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.
میز کانتر اداری یک مبلمان اداری و یکی از انواع میز اداری است و به عنوان میز پیشخوان و میز پذیرش هم شناخته می شود. این میز در طراحی دکوراسیون اماکن مختلفی مانند اداره ها، بانک ها و مراکز پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر با میزهای کانتر در این مقاله از مجله ساویس ما را همراهی کنید.

میز کانتر اداری – میز پذیرش
فهرست
Toggleانواع میز کانتر اداری یا میز پذیرش یک قطعه مبلمان اداری است که معمولاً در قسمت جلو یا لابی یک اداره یا مؤسسه تجاری قرار می گیرد. به عنوان نقطه مرکزی تماس بین بازدیدکنندگان، مشتریان و کارمندان عمل می کند. هدف اولیه میز پذیرش، تسهیل ارتباط و هماهنگی روان در محیط اداری است.

میز کانتر اداری – میز پذیرش

میز کانتر اداری – میز پذیرش
ویژگی های کلیدی میز پذیرش اداری ممکن است شامل موارد زیر باشد:

میز پذیرش
معمولاً میزهای کانتر به فضای خیلی زیادی نیاز ندارند و برای قرار گیری 2 تا 3 نفر طراحی شده است. بیشترین کاربرد میز کانتر اداری در بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز پزشکی و فروشگاه ها است. همچنین در نمایشگاه ها و مراکز خرید برای تست و نمایش محصولات از این میزها استفاده می شود. این میز در قسمت پذیرش و دقیقاً ما بین کارمندان و مراجعه کنندگان قرار می گیرد و برای پذیرش و اطلاع رسانی به مشتریان استفاده می شود.

میز کانتر اداری – میز پذیرش
خرید میز کانتر اداری اهمیت زیادی در طراحی دکوراسیون شرکت شما دارد؛ چون این میز در حقیقت کارت ویزیت شرکت شما است. اولین چیزی که مراجین بعد از ورود به شرکت شما می بینند، میز کانتر است پس باید در انتخاب آن از نظر ظاهر و ابعاد دقت کنید. میزهای کانتر در طرح ها، مدل ها و رنگ های مختلفی ساخته می شوند و شما می توانید کانتر اداری را مطابق به سبک و رنگ دکوراسیون خود سفارش دهید.

میز کانتر اداری | میز پذیرش
میز کانتر اداری دارای مدل های مختلفی است و شما می توانید با توجه به زمینه کاری خود، کانتر مورد نیاز را بخرید. به طور کلی میزهای کانتر از نظر متریال مورد استفاده و شکل طراحی در گروه میزهای منحنی، میزهای تلفیقی و میزهای شیشه ای موجود هستند. این میزها همچنین از نظر کاربرد به چند دسته تقسیم می شوند که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

میز کانتر اداری | میز پذیرش

میز کانتر مدرن | میز پذیرش
میز پذیرش اداری نقشی حیاتی در ایجاد یک تصور مثبت و حرفه ای از شرکت برای بازدیدکنندگان و مشتریان دارد. این مرکز به عنوان مرکز ارتباط، هماهنگی و مهمان نوازی در محیط اداری عمل می کند و آن را به یک قطعه مبلمان مهم در هر محیط تجاری تبدیل می کند.

میز پذیرش

میز پذیرش چوبی
مهم ترین کاربرد میز کانتر اداری، جدا کردن محل نشستن کارمندان بخش پذیرش و مراجعه کنندگان است. همچنین می توان از این میز به عنوان محلی برای پر کردن فرم های اداری استفاده کرد. بدون وجود این میز، در محیط هایی که مراجعه کنندگان زیادی دارند، بی نظمی ایجاد می شود.
فروشگاه ساویس یکی از بهترین مراکز برای خرید انواع میزهای کانتر است. با مراجعه به این فروشگاه می توانید تمام تجهیزات اداری از جمله میز کانتر را با بهترین کیفیت تهیه کنید.
قبل از خرید میز کانتر اداری باید ابعاد آن را اندازه گیری کنید و جای مناسبی برای قرار دادن آن پیدا کنید. بهترین مکان برای قرار دادن این میز، در قسمت ورودی و جلوی دید افراد است.
قیمت میز کانتر اداری به عوامل مختلفی همچون ابعاد میز، طرح، مدل و جنس آن بستگی دارد.
حساب کاربری ندارید؟
ایجاد یک حساب کاربریجهت دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان اطلاعات تماس خود رو ثبت نموده تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.