دریافت مشاوره رایگان
جهت دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان اطلاعات تماس خود رو ثبت نموده تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.
مبلمان اداری از اصلی ترین تجهیزات هر اداره محسوب می شوند. نحوه چیدمان مبلمان اداری نقش مهمی در دکوراسیون محیط های اداری دارد. چیدمان صحیح میز اداری و صندلی اداری و سایر مبلمان اداری، موجب زیبایی فضا می شود و همچنین موجب می شود کارکنان اداره حس بهتری در محل کار داشته باشند. در این مقاله از مجله ساویس، شما را با نحوه چیدمان میز و صندلی اداری آشنا می کنیم. پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.
چیدمان اتاق مدیریت
فهرست
Toggleیکی از مهم ترین فاکتورها در چیدمان مبلمان اداری، خلوت گذاشتن ورودی فضای اداری است. برای این که فضای ورودی بزرگ به نظر برسد، از چیدن وسایل بزرگ در این قسمت اجتناب کنید. چیدن میز و صندلی اداری در کنار ورودی اصلی یا ورودی های کوچک، باعث به هم خوردگی فضا و کوچک دیده شدن آن می شود. در ادامه این مقاله از ساویس، اصول مهم برای چیدمان میز و صندلی اداری را شرح می دهیم.
هر کدام از فضاهای اداری دارای سبک خاصی از دکوراسیون هستند. به این ترتیب می توانید با توجه به این سبک، سبک چیدمان مبلمان اداری را انتخاب کنید. در صورتی که سبک حاکم بر فضای اداری، مدرن و مینیمال است، باید وسایل غیر ضروری را از اتاق حذف کنید. به این ترتیب فضای محیط خلوت و متناسب با سبک مینیمال خواهد بود. ولی اگر سبک محیط کلاسیک است، انتخاب مبلمان کلاسیک و چیدمان رسمی، بهترین انتخاب است.
یکی از نکات مهم در چیدمان مبلمان اداری، ست کردن طرح و رنگ مبلمان با هم است. این کار باید با توجه به سبکی که بر محیط حاکم است، انجام شود. در ابتدا، میز و صندلی اداری را از نظر طرح با هم ست کنید و در مرحله بعدی یک هارمونی متعادل از طرح و رنگ ایجاد کنید. اگر دکوراسیون محیط کاری شما کلاسیک است، باید مبلمان اداری کلاسیک بخرید. به این ترتیب سایر تجهیزات لازم باید با توجه به رنگ های موجود در این سبک انتخاب شوند. صندلی های فلزی و چرمی در کنار میزهای منبت کاری شده، چیدمان بی نظیری ایجاد می کند.
چیدمان میز و صندلی کارمندان
یکی از اصول مهم چیدمان مبلمان اداری، توجه به مقدار روشنایی و نور پردازی محیط کار است.
در زمان چیدمان مبلمان اداری، باید دسترسی آسان به وسایلی از جمله کامپیوتر را در نظر داشته باشید. مثلاً پورت های شبکه و پریزهای برق باید نزدیک به میز کار باشند تا نیازی به کابل کشی مجدد نباشد.
بهتر است در هنگام خرید مبلمان اداری، اهداف و نیازهای خود را از خرید مبلمان مشخص کنید. با رعایت نکاتی که گفته شد، چیدمان مبلمان اداری کار راحتی خواهد بود.
برای خواندن مقالات بیشتر در مورد انواع مبلمان اداری و نحوه چیدمان آن، مقالات مرتبط در ساویس را مطالعه کنید.
خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه
حساب کاربری ندارید؟
ایجاد یک حساب کاربریجهت دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان اطلاعات تماس خود رو ثبت نموده تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.