اخبار شرکت

پارتیشن های چوبی اداری

پارتیشن های چوبی اداری

پارتیشن های چوبی اداری بسیار کاربردی و مفید هستند. فضای های اداری را شیک می کند و ظاهری بسیار تاثیر گذار دارند، پارتیشن های اداری از انواع جدا کننده های کاذب و موقت هستند که در طراحی دکوراسیون جایگاه خوبی دارند.

پارتیشن های چوبی اداری

هم میشود به طور موقت از این پارتیشن های چوبی استفاده کرد و هم موقت ، هم میشود تا سقف و با ارتفاع کامل نصب شوند و هم تا زیر سقف.

تنوع بسیار زیادی دارند، نوع کاربری، ترکیب بندی رنگ، متریال، و ملزومات پارتیشن های چوبی اداری بسیار گوناگون هستند.

پارتیشن های چوبی اداری، دفتر کار شما را زیبا می کند.

پارتیشن های چوبی اداری امروزه به سرعت توسعه پیدا کرده اند ، با طراحی صنعتی آمیخته شده و هنر و زیبایی را به محل های کاری آورده است. این محصول بسیار کاربردی و مفید هستند.

فضای های اداری را شیک می کند و ظاهری بسیار تاثیر گذار دارند، پارتیشن های اداری از انواع جدا کننده های کاذب و موقت هستند که در طراحی دکوراسیون جایگاه خوبی دارند. هم میشود به طور موقت از این محصول استفاده کرد و هم موقت ، هم میشود تا سقف و با ارتفاع کامل نصب شوند و هم تا زیر سقف.

تنوع بسیار زیادی دارند، نوع کاربری، ترکیب بندی رنگ، متریال، و ملزومات پارتیشن های چوبی اداری بسیار گوناگون هستند، ظرافت خاص و قابلیت جابجایی آسان از عمده مزایای پارتیشن های چوبی اداری می باشد. به راحتی جابجا و حمل می شوند، بسیار سبک هستند و نصب آسانی دارند ،در کمترین زمان می توان به فضای دلخواه خود رسید.

یراق آلات و مواد پارتیشن های چوبی اداری

برای ساختن پارتیشن های چوبی ادرای از انواع  ام دی اف استفاده می شود، لمینت های طرحدار در قطرهای گوناگون با نوارهای پی وی سی با ضخامت های لازم در چهار طرف فریم به کار می رود . برای درب های این محصول از ام دی اف به قطر 32 میلیمتر در رنگ های گوناگون استفاده می گردد.

دستگیره و لولاها می توانند از دستگیره های کتابی باشند یا هر مدل دیگر، در نمای بالای پارتیشن ها از اتصالات کلیپسی استفاده می کنند، البته تمامی اینها به سلیقه مشتری بستگی دارد . طرح، رنگ، ضخامت، یراق آلات ، دستگیره ها همگی طبق سلیقه و نیاز دفتر کار قابل تغییر و انتخاب هستند، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و برای تمامی سلیقه ها مناسب است .

به همین خاطر بین اقشار زیادی طرفدار دارد و برای دکور جدید و یا تغییر دکوراسیون از این محصول استفاده می کنند، این گزینه ها از مزایای این محصول می باشد.

انواع پارتیشن های چوبی اداری و کاربرد آنها

یکی از انواع پارتیشن ها ، پارتیشن آکاردئونی است که معمولا تک جداره هستند و در اماکن عمومی به منظور جداسازی موقت و یا جدا سازی موردی از آن استفاده می شود. پارتیشن های خاص سه و یا چهار جداره از دیگر انواع پارتیشن  هستند که به منظور کاربردهای خیلی خاص ساخته می شوند.

مانند اتاق جلسات مدیران ارشد، اتاق محرمانه، سالن های تیراندازی و در کل برای اماکنی که کنترل صدا دارای اهمیت ویژه دارد،همانطور که می بینیم این محصول نه تنها برای فضای کاری و اداری مناسب هستند بلکه در اماکن  دیگر هم کاربرد دارند.

یکی دیگر از زمینه های کاربردی پارتیشن های چوبی، نصب سقف کاذب می باشد، بسیاری از ادارات مایل هستند سقف خود را با استفاده از این متریال زیبا تر کنند، ام دی اف ها متریال اصلی پارتیشن ها، سقف های کاذب، دیوارهای موقت و دائمی و برخی دکوراسیون های داخلی و بیرونی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *