دکوراسیون داخلی, فضای اداری

نکات مهم در طراحی فضای اداری مدرن 2023

نکات مهم در طراحی فضای اداری مدرن 2023

طراحی دکوراسیون و طراحی فضای اداری مدرن را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام دهید. برای طراحی مدرن اداره باید به سبک مبلمان اداری و پارتیشن ها توجه زیادی کنید و سعی کنید این اقلام را متناسب با یکدیگر انتخاب کنید. علاوه بر این در طراحی فضای اداری مدرن سراغ مبلمان اداری بروید که از استانداردهای جهانی برخوردار هستند یا به اصطلاح ارگونومیک هستند.

این ویژگی علاوه بر اینکه به زیباتر شدن فضای اداره کمک می کند،‌ بلکه راندمان کاری کارمندان را هم تا حد زیادی بالا می برد. البته این تمام ماجرا نیست. بلکه در طراحی باید نکات دیگری را هم رعایت کنید. امروز در مجله ساویس سعی داریم تا به صورت جامع به بررسی طراحی فضای اداری مدرن بپردازیم. برای داشتن تجربه ای خوشایند در زمینه طراحی فضای اداری مدرن تا انتها همراه ما باشید.

طراحی فضای اداری مدرن

طراحی فضای اداری مدرن

نقد و بررسی اصول طراحی داخلی اداری مدرن

در طراحی فضای اداری مدرن باید درباره اصول طراحی داخلی اداری نکاتی را بدانید. دکوراسیون اداری مدرن هم از لحاظ زیبایی و بصری در جایگاه مطلوب قرار دارد و هم از نظر اکسسوری اداری کاملا مجهز و بهینه می باشد. در زمان طراحی فضای اداری مدرن باید به نحوه چیدمان مبلمان اداری و قرار گیری صحیح آنها در فضای داخلی اهمیت زیادی دهید.

در نظر گرفتن اصول طراحی داخلی در فضای اداره تا حد زیادی بر میزان راندمان، ‌نوع ارتباطات درون سازمانی به طور مستقیم و غیر مستقیم تاثیر می گذارد. از موارد دیگر در  اصول طراحی داخلی اداری مدرن میتوان به انتخاب صحیح رنگ های مبلمان اداری،‌ بهره گیری از نور طبیعی در فضای اداری، انتخاب صحیح لوستر برای فضای اداری، تعیین فضای استراحت برای کارمندان و بهره گیری از پارتیشن ها اشاره کرد

طراحی فضای اداری مدرن

طراحی فضای اداری مدرن

 حتما بخوانید: همه چیز درباره فضای اداری باز | 20 ایده جذاب

نحوه طراحی دکوراسیون اداری لاکچری و مدرن 2023

طراحی فضای اداری مدرن

طراحی فضای اداری مدرن

دکوراسیون اداری لاکچری در هموار نمودن مسیر پیشرفت شما و کارمندان تان نقش زیادی دارد. اگر قصد طراحی فضای اداری مدرن در سطح بالا را دارید،‌ پیشنهاد می کنیم که به طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت اهمیت زیادی بدهید. زیرا این اتاق حکم قلب یک اداره را دارد. علاوه بر این، نکات دیگری وجود دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  • سبک دکوراسیون: در طراحی فضای اداری مدرن باید به سبک دکوراسیون توجه کنید. برای مثال استفاده از سبک کلاسیک برای فضاهای اداری بزرگ مناسب است و سبک مدرن جهت طراحی دکوراسیون اداری فضای کوچک کاربرد دارد.
  • رنگ ها: انتخاب رنگ مناسب برای میز و صندلی اداری، کف پوش، دیوار، پرده و .. اهمیت زیادی دارد. رنگ ها تاثیر زیادی را در ذهن مخاطب می گذارند و به جذب بیشتر پرسنل اداره و ارباب رجوع کمک زیادی میکنند.
  • کتابخانه و ققسه: در دکوراسیون اداری لاکچری از کتابخانه و قفسه ها در گوشه اتاق بهره ببرید. شما میتوانید کتاب ها، فایل ها و پرونده ها را به شکل خلاقانه در قفسه ها قرار دهید. همچنین باید متریال کتابخانه، قفسه ها و میزهای کارمندان با یکدیگر یکسان باشند.
  • نورپردازی: از لوسترهایی در فضای اداری مدرن استفاده کنید که دارای طراحی ساده و شیکی هستند. این لوسترها باید از قابلیت تنظیم ارتفاع، کنترل روشنایی از راه دور برخوردار باشند تا از این طریق میزان نور لوستر را مطابق با نیاز کارمندان تنظیم کنید.
  • میز و صندلی:‌ طراحی دکوراسیون اداری لاکچری نیاز به میز و صندلی هایی ارگونومیک و استاندارد دارد. این صندلی ها باید از قابلیت تنظیم ارتفاع پشتی و کمر، ضد تعریق، نرمی و راحتی برخوردار باشند.

طراحی فضای اداری مدرن با مبلمان مشکی و قهوه ای

سوالات متداول

چگونه می‌توانم دکوراسیون اداری را با کمترین هزینه طراحی کنم؟

برای طراحی دکوراسیون اداری با بودجه کم، می‌توانید از روش‌هایی مانند بازسازی دکوراسیون قبلی، استفاده از مبلمان اداری دست دوم و عدم استفاده از اکسسوری اداری گران قیمت بهره ببرید.

برای طراحی دکوراسیون اداری مدرن باید چه اصولی را رعایت کرد؟

باید از اصولی مانند هماهنگی رنگ ها، استفاده از لوستر مناسب، ایجاد فضای باز و انتخاب مبلمان اداری صحیح پیروی کنید.

جمع بندی

با کوچک تر شدن فضاهای اداری،‌ اهمیت طراحی فضای اداری مدرن نیز دوچندان شد. زمانی که این طراحی به نحو مطلوبی انجام گیرد، بهره وری کارمندان در زمان کار هم تا حد زیادی ارتقا خواهید یافت. در طراحی داخلی اداره سعی کنید به فاکتورهای مهمی مانند انتخاب صحیح میز و صندلی اداری، لوستر، پارتیشن های اداری و … توجه کنید. خبر خوب اینکه شما میتوانید مهم ترین تجهیزات اداری را با قیمت وکیفیت مطلوب از مجموعه ساویس خریداری کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال در این زمینه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *