مبلمان اداری

نکات مهم در ست کردن میز و صندلی اداری در فضای کار

نکات مهم در ست کردن میز و صندلی اداری در فضای کار

یکی از مهم ترین اصول در چیدمان مبلمان اداری، ست کردن میز و صندلی اداری با هم و همچنین با سایر تجهیزات اداری است. مبلمان اداری از مهم ترین تجهیزات هر شرکت هستند و از  اجزای مهم دکوراسیون هر اداره محسوب می شوند. ست بودن این مبلمان به ویژه میز و صندلی های اداری، نظم و هارمومنی خوبی در محیط ایجاد می کند. در صورتی که نمی دانید چگونه میز و صندلی اداری خود را با هم ست کنید، در این مطلب از مجله ساویس همراه ما باشید.

نحوه ست کردن میز و صندلی اداری

هماهنگ کردن میز و صندلی اداری، برای بسیاری از افراد کاری سخت و چالش برانگیز محسوب می شود. تا حدی که یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از مدیران، ست کردن میز و صندلی اداری است. ست بودن مبلمان اداری، نقش مهمی در ایجاد یک دکوراسیون اداری شیک و جذاب دارد.

مهم ترین نکته در ست کردن این دو عنصر مهم اداری، این است که لزومی ندارد میز و صندلی کاملاً شبیه به هم باشند. فقط کافی است یک هارمونی متعادل در محیط ایجاد کنید. در حقیقت لازم نیست میز و صندلی هر دو از یک متریال باشند. چون همه صندلی های اداری فلزی هستند ولی میزهای اداری جنس های مختلفی دارند.

ست کردن میز و صندلی اداری

چند راهکار مهم برای ست کردن مبلمان اداری

میزها و صندلی های اداری در طرح ها و سبک های مختلف در بازار مبلمان اداری موجود هستند. به طور کلی میزها و صندلی های اداری انواع مختلفی از جمله مدیریتی، کارمندی، کارشناسی و … دارند و هر کدام از آنها برای فضای خاصی طراحی می شوند. به این ترتیب می توانید در هر کدام از بخش های اداری از ست میز اداری و صندلی خاصی استفاده کنید.  در ادامه به نکات مهم و کاربردی در مورد ست کردن میز و صندلی اداری بیشتر اشاره می کنیم.

  • انتخاب میز و صندلی از یک سبک: بهترین روش برای ست کردن میز و صندلی اداری، انتخاب آنها از یک سبک واحد است. برای این کار لازم است ابتدا سبک کلی دکوراسیون خود را مشخص کنید. معمولاً مبلمان سبک مدرن، متشکل از یک میز شیشه ای با صندلی هایی با روکش پارچه هستند. ترکیب این دو المان با هم، فضایی خاص و شیک در محیط اداری ایجاد می کند.
  • تناسب ابعاد میز و صندلی: به غیر از سبک، میز و صندلی اداری باید از نظر ابعاد هم با یکدیگر تناسب داشته باشند. در حقیت در زمان ست کردن میز و صندلی اداری، به ابعاد آنها توجه کنید. مثلاً یک میز اداری کوچک به سبک مدرن، به هیچ عنوان با یک صندلی مدیریتی بزرگ تناسب ندارد.
  • انتخاب میز صندلی از یک رنگ و طرح: راهکار مهم دیگر برای ست کردن میز و صندلی اداری، انتخاب میز و صندلی از یک طرح و رنگ است. البته لازم نیست میز و صندلی رنگی کاملاً شبیه به هم داشته باشند. منظور از تناسب رنگ، انتخاب رنگ آنها از یک پالت رنگی است. مثلاً برای فضاهایی به سبک مدرن، می توان یک میز به رنگ خود رنگ را با صندلی سفید ست کرد.

ست کردن میز و صندلی اداری

انواع میز های اداری

استفاده از میزهای اداری در محیط‌های کاری بهره‌وری بالایی دارد. این میزها بسته به نیازهای مختلف محیط کاری طراحی شده‌اند و از لحاظ ابعاد، تنوع گسترده‌ای دارند. برای ایجاد زیبایی در فضا، ترتیب و هماهنگی بین میز و صندلی اداری حائز اهمیت است. انواع مختلفی از میزهای اداری وجود دارد که شامل:

میز اداری

انواع صندلی های اداری

استفاده از صندلی اداری در محیط‌های کاری و شرکت‌ها بسیار حائز اهمیت است و به عنوان یک وسیله ضروری و کاربردی شناخته می‌شود. انتخاب صندلی اداری با کیفیت استاندارد می‌تواند به بهبود سلامتی کارمندان و افزایش کارایی و کیفیت کارها کمک کند. قبل از خرید صندلی اداری، حتماً بهترین کیفیت را در نظر بگیرید تا برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد. برای اطلاعات بیشتر درباره تطابق میز و صندلی اداری، مقالات مرتبط را مطالعه کنید. انواع صندلی اداری عبارتند از:

صندلی اداری

بررسی رنگ ها برای ست کردن میز و صندلی اداری

بررسی رنگ‌ها برای ست کردن میز و صندلی اداری امری اساسی و حیاتی است که به طراحی و ایجاد یک فضای کاری مطلوب کمک می‌کند. در این فرایند، انتخاب رنگ‌های مناسب برای میز و صندلی اداری به عواملی مانند انرژی، آرامش، و کارایی افراد تأثیرگذار است. برای مثال، انتخاب رنگ‌های آرامش‌بخش مانند آبی یا سبز برای محیط‌های کاری می‌تواند به افزایش تمرکز و کاهش استرس کمک کند. به همین ترتیب، رنگ‌های روشن مانند سفید یا خاکستری برای میز و صندلی اداری در فضاهای کوچک، احساس فضای بزرگ‌تر و آرامی را ایجاد می‌کنند.

ست کردن میز و صندلی اداری

همچنین، توجه به ترکیب رنگی مناسب بین میز و صندلی اداری از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است از ترکیب‌های رنگی که با یکدیگر همخوانی داشته باشند و یا در تضاد منطقی باشند، استفاده کرد. به عنوان مثال، ترکیب رنگ آبی و سفید یا مشکی و سفید برای میز و صندلی اداری می‌تواند به تنوع و جذابیت ظاهری فضا کمک کند. در نهایت، برای انتخاب رنگ‌ها، نیاز است تا با توجه به سلیقه و نیازهای کاربران فضا، تصمیم گیری صورت گیرد تا به یک ترکیب رنگی که هماهنگی و تناسب مناسبی با محیط کاری داشته باشد، برسیم.

جمع بندی

برای انتخاب رنگ مبلمان اداری، می توانیند از پالت های رنگی گرم، سرد و خنثی استفاده کنید. در حقیقت ست کردن میز و صندلی اداری، کار خیلی سخت و پیچیده ای نیست و با کمی سلیقه می توانید هارمونی خوبی ایجاد کنید. شما می توانید رنگ و طرح مبلمان را بر اساس لوگوی شرکت خود انتخاب کنید. این کار موجب جذب مشتریان بیشتر و هماهنگی در محیط اداری می شود.

اگر می خواهید دکوراسیونی شیک در محیط اداری داشته باشید، ست کردن مبلمان اداری یکی از بهترین راهکارها محسوب می شود. کارشناسان با تجربه ما در ساویس می توانند به شما در ست کردن میز و صندلی اداری و داشتن دکوراسیونی شیک کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *