مبلمان اداری

میز کارمندی ام دی اف یا نئوپان؟

میز کارمندی ام دی اف یا نئوپان؟

 میز کارمندی ام دی اف بهتر است یا نئوپان؟ میز کارمندی ام دی اف یکی از با کیفیت ترین انواع میز اداری است که برای ساخت آن از ورقه های ام دی اف استفاده می شود. برای انتخاب یک میز کارمندی مناسب، باید به جزئیات زیادی توجه کرد و علاوه بر ظاهر باید کارایی و کیفیت آنها را هم در نظر گرفت. اگر قصد خرید میز اداری دارید ولی نمی دانید ام دی اف یا نئوپان را انتخاب کنید، تا انتهای این مطلب از مجله ساویس با ما باشید.

مقایسه میز کارمندی ام دی دف با میز کارمندی نئوپان

 میز کارمندی ام دی اف یا نئوپان؟

میز کارمندی ام دی اف یا نئوپان؟

مهم ترین تفاوت میز های ام دی اف با میزهای نئوپان، کیفیت بالاتر تر میزهای ام دی اف است. میز کارمندی ام دی اف به خاطر داشتن کیفیت بسیار بالا، در طولانی مدت نیازی به تعمیر یا تعویض نخواهد داشت. در ادامه به سایر تفاوت های این دو میز کارمندی می پردازیم.

  • میزهای ام دی اف مقاومت بیشتری در برابر حرارت، رطوبت و سایش دارند و در برابر رطوبت باد نمی کنند. همچنین میزهای ام دی اف در مقایسه با میزهای نئوپان در برابر اشیا نوک تیز و خط و خش مقاوم تر هستند.
  • میزهای اداری نئوپان به خاطر استفاده از چوب های رگه دار تنوع کمتری در طرح و رنگ نسبت به میزهای ام دی اف دارند. ولی میزهای اداری ام دی اف به خاطر صاف بودن سطح چوب و نبود رگه، قابل ساخت در رنگ ها و طرح های مختلف هستند.
  • میزهای نئوپان با توجه به چگالی و حجم کمتر، دارای وزن کمتری نسبت به میزهای ام دی اف هستند. میزهای اداری ام دی اف به خاطر چگالی بالاتر ذرات چوب، وزن بالاتری دارند. در نتیجه جا به جایی و حمل و نقل میزهای اداری نئوپان راحت تر انجام می شود.
  • برای تولید میز اداری ام دی اف از چسب های با کیفیت تر و ذرات چوب ریزتری استفاده می شود. به طور کلی میزهای ام دی اف پروسه ساخت پیچیده تری دارند و به همین دلیل قیمت آنها از میزهای نئوپان بیشتر است.
  • میزهای اداری ام دی اف با توجه به ساختار با کیفیت متریال ام دی اف، قابلیت تعمیر دارند ولی میزهای نئوپان قابل تعمیر نیستند.

خرید صندلی اداری ساویس

ویژگی های میزهای ام دی اف

 میز کارمندی ام دی اف یا نئوپان؟

یکی از مهم ترین ویژگی های میز اداری ام دی اف که آن را از میز نئوپان متمایز می کند، ضد آب بودن این میز است. ضد آب بودن یکی از ویژگی های مهم میزهای اداری است که در کیفیت آن نقش مهمی دارد. رویه انواع میزهای ام دی اف را می توان با روکش های مختلف چوبی یا پلاستکی پوشاند. به این ترتیب میز ظاهر زیباتری پیدا می کند و در فضاهای مختلف می توان از آن استفاده کرد. به طور کلی ام دی اف یکی از متریالی است که این روزها جایگاه ویژه ای در صنعت تولید مبلمان اداری دارد. سایر ویژگی های این میز اداری شامل موارد زیر می شود.

  • قابل تولید در شکل ها و طرح های مختلف
  • موجود در رنگ های متنوع
  • دوام و استحکام زیاد
  • ابعاد استاندارد
  • دارای سطح وسیع

میز کارمندی ام دی اف یا نئوپان

جمع بندی

همان طور که اشاره شد، میز اداری ام دی اف در موارد مختلفی مانند کیفیت، وزن، مقاومت و قیمت تفاوت های با میز نئوپان دارد. به طور کلی متریال ام دی اف به خاطر داشتن کیفیت بالا، گزینه بهتری برای ساخت انواع مبلمان اداری از جمله میزهای اداری است. بدون شک میزهای ام دی اف با وجود قیمت بالاتر، یکی از بهترین انواع میزهای اداری برای استفاده در محیط های اداری هستند.

فروشگاه ساویس عرضه کننده انواع میزهای اداری از جمله میزهای کارمندی، مدیریتی، کنفرانس و … است. برای خرید انواع تجهیزات اداری با کیفیت به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *