مبلمان اداری

راهنمای خرید میز مدیریت مدرن | 15 مدل شیک و لاکچری

راهنمای خرید میز مدیریت مدرن | 15 مدل شیک و لاکچری

یکی از مهم ترین مبلمان اداری برای اتاق مدیریت به سبک مدرن، میز مدیریت مدرن است. به طور کلی میز مدیریت یکی از مهم ترین فاکتورها در چیدمان و دکوراسیون اتاق مدیریت است و جلوه خاصی به محیط می دهد. اگر به چیدمان مبلمان اداری و اجرای دکوراسیون اتاق مدیریت اهمیت می دهید، تا انتهای این مطلب از مجله ساویس با ما باشید.

ویژگی های میز مدیریت مدرن

میز مدیریت مدرن ویژگی های مثبت زیادی دارد و مهم ترین ویژگی آن زیبایی و سادگی آن است. این میز با اشغال فضای کم، گزینه مناسبی برای محیط های اداری کوچک است ولی با این حال در شرکت های بزرگ هم کاربرد دارد. میزهای مدرن طرح های زیبا و خاصی دارند و یکی از زیباترین مدل های این میز، مدل ال است. این میزهای مدیریتی معمولاً از چوب یا فلز یا ترکیب این دو متریال ساخته می شوند.

میز مدیریت شیک و لاکچری

میز اداری مدیریتی شیک و لاکچری

فاکتورهای مهم برای خرید میز مدیریت به سبک مدرن

ابعاد میز مدیریت مدرن باید به اندازه ای باشد که برای قرار دادن تمام وسایل، فضای کافی داشته باشد. همچنین میزهای مدیریتی باید از هر نظر با محیط کار هماهنگ باشند تا نظم در محیط برقرار شود. در ادامه مهم ترین فاکتورها برای خرید میزهای مدیریتی را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • کیفیت مناسب: کیفیت بالای مبلمان اداری یکی از مهم ترین نکاتی است که در هنگام خرید آنها باید در نظر گرفت. از آن جایی که میزهای مدیریت مدرن از تجهیزاتی هستند که به مدت طولانی از آنها استفاده می شود، کیفیت بالای آنها اهمیت زیادی دارد.
  • تناسب ابعاد اتاق با ابعاد میز: اگر می خواهید دکوراسیون اتاق مدیریت شیک و بی نقص باشد، باید به تناسب بین ابعاد میز مدیریت و ابعاد اتاق دقت کنید. خرید یک میز مدیریت کوچک برای اتاقی بزرگ، انتخاب درستی نیست؛ چون جلوه میز را از بین می برد.
  • طراحی استاندارد: مهم ترین فاکتور در خرید انواع میزهای اداری از جمله میز مدیریت مدرن، طراحی ارگونومیک و استاندارد میز است. میزهای مدیریتی باید به گونه ای طراحی شوند که حتی افراد بعد از 8 ساعت کار، احساس کمر درد و خستگی نداشته باشند. میزهای مدیریت استاندارد با قابلیت تنظیم ارتفاع، این امکان را به شما می دهند تا ارتفاع میز را بر اساس مشخصات فیزیکی خود تنظیم کنید.
میز مدیریت مدرن

میز مدیریت مدرن و شیک

میز مدیریت جدید

میز مدیریت جدید

میز مدیریت مدرن

میز مدیریت مدرن

میز مدیریت خاص و شیک

میز مدیریت خاص و شیک

میز مدیریت خاص و شیک

میز مدیریت لاکچری

میز مدیریت لاکچری

عوامل موثر بر قیمت میز مدیریت مدرن

عوامل متعددی در قیمت میزهای مدیریت به سبک مدرن موثر هستند. ولی به طور کلی میزهای مدرن به خاطر طراحی ساده تری که دارند، در مقایسه با میزهای کلاسیک ارزان تر هستند. بیشتر میزهای سبک مدرن، پایه های فلزی یا نیمه فلزی بلند دارند و از متریال ضد آب و ضد خش تولید می شوند. قیمت میزهای مدیریت مدرن ارتباط مستقیمی با متریال به کار رفته در آنها دارد. برای ساخت میزهای مدرن مدیریتی به جز فلز و چوب از متریالی مانند شیشه، اپوکسی و سنگ هم استفاده می شود.  مهم ترین عوامل موثر در قیمت این میزها شامل این موارد می شود.

ست مبلمان اداری و لوستر

ست مبلمان اداری و لوستر

میز مدیریت مدرن

میز مدیریتی خاص

میز مدیریتی پایه فلزی

میز مدیریتی پایه فلزی

میز مدیریت مدرن

  • جنس مواد اولیه
  • ضمانت نامه
  • شرکت تولید کننده
  • طراحی و مدل
  • ابعاد

میز مدیریت مدرن

میز مدیریت مدرن

میز مدیریت مدرن

جمع بندی

از دیگر ویژگی های میز مدیریت مدرن این است که امکان سفارش این میز در رنگ های مختلف وجود دارد. میزهای مدیرتی معمولاً در رنگ های خنثی مانند خاکستری و رنگ هایی از جمله قهوه ای، کرم و مشکی تولید می شوند. بهتر است رنگ میز با رنگ سایر وسایل اتاق هماهنگی و هارمونی داشته باشد. میزهای مدیریت یکی از پرفروش ترین انواع میزهای اداری هستند و وجود آنها در هر دفتر کاری الزامی است.

فروشگاه ساویس یکی از بهترین مراکز برای خرید و سفارش انواع مبلمان اداری مدرن از جمله میزهای مدرن است. برای شاهده مدل های مختلف میز، از وبسایت این فروشگاه دیدن کنید.

خرید صندلی اداری ساویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *