راهنمای خرید

میز آرایش و تفاوت آن با دراور

یکی از کارهای جذاب و دوست داشتنی برای هر دختری از سنین کم آرایش کردن است. به همین دلیل است که آنها زمانی که تبدیل به دختر جوانی می شوند با فوت و فن این کار به خوبی آشنا هستند و برایشان کار سختی نیست. اما این کار ابزار و ادواتی مانند میز آرایش دارد که اگر در کنار دست دخترها باشند لذت این کار برایشان دوچندان می شود.

میز آرایش

میز آرایش

همانطور که گفته شد میز آرایش میزی است که جای قرارگیری آن در اتاق خواب است و برای گذاشتن وسایل آرایش از آن استفاده می شود. شما با داشتن یک میز آرایش در اتاق خواب خود می توانید با خیال راحت هر روز صبح خود را برای شروع یک روز کاری سخت و یا رسیدگی به بچه ها آماده کنید و خیالتان از زیبایی خود راحت باشد. این میزها را می توان در حمام و یا سرویس بهداشتی نیز قرار داد اما محل قرارگیری معمول میز آرایش امروزه در اتاق خواب و یا گاهی اگر در منزل اتاقی اضافی وجود داشته باشد در اتاق جداگانه ای است.

میز آرایش

در میزهای آرایش کشوهایی طراحی شده است که شما بتوانید وسایل آرایشی خود را در آن جای دهید و همچنین آیینه ای که روی آن قرار می گیرد تا شما در هنگام آرایش کردن خود را در آن ببینید و لذت ببرید. این میزها نیز مانند سایر اجزای دکوراسیون دارای سبک های متفاوتی  مانند سنتی، کلاسیک و مدرن هستند و بسته به نوع چیدمان اتاق خواب شما انتخاب و خریداری می شوند. پس در هنگام خریداری آن باید فضای اتاق خود و سبک و رنگ وسایل داخل آن را در ذهن داشته باشید تا بتوانید درست تصمیم گیری کنید. در ضمن در هنگام خرید میز آرایش علاوه بر زیبایی ظاهری باید به فضای کاربردی آن برای نگهداری اشیا و لوازم آرایشی-بهداشتی نیز توجه داشته باشید.

یکی از بهترین راه حل ها برای مشکل کمبود فضا استفاده از میزهایی است که میز آرایش و دراور را با هم ترکیب کرده اند. یکی از محاسن این میزها ایمنی آنهاست. در میزهای آرایش ساده آیینه ثابت نبوده و کوچکترین ضربه به آن باعث می شود آیینه بشکند یا سرنگون شود در حالیکه در میزهای ترکیبی معمولا آیینه ها به وسیله پیچ به میز متصل می شوند.

میز آرایش

دراور

دراور میزی است که صرفا از تعدادی کشو ساخته شده و همانطور که گفته شد می تواند با میزهای آرایش ترکیب شود و فضای خیلی بیشتری را برای فرد ایجاد کند. البته که دراورها قابلیت ترکیب و تلفیق شدن با انواع دیگر میزها را نیز دارند مانند میز کنسول که در این مورد علاوه بر زیبایی ظاهری و به وجود آوردن حس لوکس بودن در خانه باعث می شوند که افراد، دیگر نگران جا دادن وسایل و نگهداری آنها نباشند و از اینکه میزی کوچک و جادار دارند احساس رضایت داشته باشند.

حال که به آخر این مطلب رسیدیم باید به شما رازی را بگویم و آن این است که در خرید میز آرایش خست به خرج ندهید یک میز آرایش زیبا و جادار با یک آیینه خوب بهترین هدیه ایست که می توانید برای خودتان بخرید یا سفارش ساختش را بدهید.