مبلمان اداری

معرفی صندلی اداری جدید در بهار 1402

معرفی صندلی اداری جدید در بهار 1402

خرید صندلی اداری جدید و با قیمت مناسب که مطابق با آخرین استانداردهای روز مبلمان اداری دنیا هم باشد به خوبی میتواند به افزایش راندمان کاری کارمندان کمک کند. صندلی های اداری از مهم‌‌ترین تجهیزات در شرکت هستند که در شکل و متریال مختلفی وارد بازار می شوند. در سال جدید نمونه های متنوعی در مجموعه ساویس به فروش می رسد. شناخت آنها به شما کمک می کند تا با دیدی آگاهانه تر اقدام به خرید صندلی اداری جدید کنید. برای داشتن انتخابی مطمئن تا انتها همراه ما باشید.

صندلی اداری جدید و چرخدار

صندلی اداری جدید و چرخدار

خرید صندلی اداری جدید

شاید خرید صندلی اداری جدید در نگاه ابتدایی ساده به نظر بیاید؛ اما زمانی که در مرکز بورس صندلی اداری حضور پیدا می کنید با انبوهی از محصولات متنوع در شکل ها و متریال های مختلف روبرو می شوید. ممکن است که ظاهر آنها شیک به نظر برسد اما باید موارد دیگری را هم در زمان خرید در نظر بگیرید. برای مثال از داشتن قابلیت هایی مانند تنظیم ارتفاع،‌ پشتی و دسته اطمینان حاصل کنید و همچنین متحرک بودن یا ثبات آن را هم در نظر بگیرید. در پایان بهتر است که درباره گارانتی و ضمانت اصالت کالای آن نیز تحقیق کنید.

اهمیت انتخاب صندلی اداری جدید و ارگونومیک

همانطور که در بالا اشاره کردیم در زمان انتخاب صندلی اداری جدید،‌ تنها به زیبایی آن بسنده نکنید. بلکه ارگونومیک بودن آن را هم در نظر بگیرید. صندلی های اداری ارگونومیک از عوارض ناشی از نشستن طولانی مدت پیشگیری می کنند. این صندلی ها از ساختاری مطابق با نیازهای ستون فقراتی افراد در زمان نشستن برخوردار هستند. همین قابلیت ها سب شده تا از دردهای عضلانی در بخش های مختلف بدن مانند کمر، گردن، مچ دست و شانه ها در امان بمانید.

صندلی اداری جدید مدرن

صندلی اداری جدید مدرن

معرفی انواع صندلی اداری جدید

صندلی اداری جدید ارائه شده در مجموعه ساویس از نظر تنوع در بازه گسترده ای قرار دارند. همین امر هم سبب شده تا این صندلی ها را به دسته بندی های متنوعی تقسیم کنید. در تلاش هستیم که با ارائه این تقسیم بندی چالش خرید صندلی اداری جدید را با موفقیت بگذارنید.

مطلب مرتبط  چرا دفتر کار به یک پرده اداری نیاز دارد: 8 دلیل مهم

انواع صندلی اداری جدید از نظر کارایی

صندلی اداری جدید را از نظر عملکرد و کارایی که دارند میتوانیم به بخش های متنوعی تقسیم کنیم که به شرح زیر است.

  • صندلی مدیریتی
  • صندلی کنفرانس
  • صندلی کارمندی و کارشناسی
  • صندلی پیشخوان
  • صندلی انتظار
  • صندلی اپراتوری

انواع صندلی های اداری جدید از نظر متریال

صندلی های مدرن و جدید از متریال هایی مانند چرم، فلز و پارچه ساخته می شوند؛ که هر کدام از آنها دارای خصوصیات متنوعی هستند که در زیر اشاره کرده ایم:

  • صندلی ادرای چرمی: برای اداره هایی که از دکوراسیون رسمی و لوکس برخوردار هستند‌،‌ مناسب می باشد. قیمت آنها نسبت به سایر صندلی ها بیشتر است.
  • صندلی اداری پارچه ای: آنها نسبت به کیفیت بالایی که دارند کاملا مقرون به صرفه هستند. معمولا پارچه های به کار رفته در ساخته این نوع صندلی ها قابلیت تعویض و شستشو دارد.
  • صندلی اداری توری: عموما این صندلی ها از متریال هایی مانند فلز و چرم ساخته می شوند که در بخش پشتی دارای شبکه مش یا توری هستند. استفاده از این صندلی ها برای اداره های مدرن و مینیمال پیشنهاد می شود.
  • صندلی اداری فلزی: استفاده از این صندلی ها برای قرار گیری در مکان های مانند بخش انتظار،‌ پیشخوان و لابی رایج است. معمولا صندلی های فلزی از استانداردهای لازم جهت نشستن طولانی مدت کارمندان برخوردار نیستند.

انواع صندلی اداری جدید از نظر ساختاری

صندلی اداری جدید در ساویس از نظر ساختاری به دو بخش وجود یا عدم وجود چرخ در پایه‌ها تقسیم می شود. با این حال بیشتر صندلی های اداری از چرخ ها متحرک با زاویه 360 درجه ساخته شده اند. این صندلی ها با چرخش و تحرک خود فرصت خوبی را در اختیار کارمندان قرار می دهند تا کارهای خود را باسرعت بیشتری انجام دهند.

مطلب مرتبط  ویژگی هایی که روکش صندلی اداری باید داشته باشد

خرید و قیمت صندلی اداری جدید از ساویس

مجموعه ساویس با ارائه انواع صندلی اداری جدید و مدرن در کیفیت مطلوب این امکان را برای شما فراهم ساخته تا بتوانید مطابق با نیازهای خود اقدام به خرید کنید. این صندلی ها از ضمانت اصالت کالا برخوردار هستند و همچنین از متریال های مرغوبی ساخته شده اند. در صورت داشتن هر گونه سوال راجع به خرید صندلی جدید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

دکورشاپ

خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *