راهنمای خرید

راهنمای خرید میز کارگروهی و سایت

میز کارگروهی و سایت در هر فضایی که باشد این کار گروهی را ایجاد می کند. این میزها بسته به تعداد افراد گروه آنها را در اطراف خود جای می دهند. در این مقاله می خواهیم راه های انتخاب و خرید یک میز کار گروهی مناسب را به شما بگوییم.

میز کارگروهی و سایت

معمولا چه متریالی در ساخت میزهای کارگروهی استفاده می شود؟

برخی از میزهای کارگروهی و سایت از لمینت ساخته می شوند که یعنی در رنگ و شکل های مختلفی عرضه می شوند مانند طرح چوب، رنگ های خنثی یا حتی رنگ های شاد و روشن. همچنین رویه برخی از میز ها مانند تخته وایت بورد است که کاربرد میز را چند برابر می کند.

این میزها همچنین از مواد محکمی مانند پایه های فلزی، سری های لاستیکی و رویه های محافظ در برابر مواد شیمیایی ساخته می شوند. مورد آخر برای آزمایشگاه ها مناسب است.

میز کارگروهی و سایت

میزهای کارگروهی در چه شکل هایی عرضه می شوند؟

برعکس میزهای سنتی، میز های کارگروهی و سایت در شکل هایی ارائه می شوند که می توان از آنها هم به صورت تکی  و هم به صورت گروهی استفاده کرد.

شکل های رایج شامل:

ذوزنقه

مثلث

چند ضلعی های انحنادار

شش ضلعی

مثلث های برش خورده

و میزهای دو نفره.

وقتی که این میزها به هم وصل می شوند تعامل را برای افراد گروه راحت می کنند. در حالیکه بعضی از مدل میزها فقط می توانند به یک شکل متصل شوند اما بعضی های دیگر به هر شکلی که شما بخواهید به یکدیگر متصل می شوند.

میز کارگروهی و سایت

میز کارگروهی رسانه ای چیست؟

در این میزها یک منبع انرژی قرار گرفته که کامپیوتر به آن متصل می شود و افراد دور میز همگی می توانند از کامپیوتر یا هر سیستم دیگری استفاده کنند. میزهای چند رسانه ای ممکن است دارای یک تلویزیون هم باشد که از میز بالا می آید.

از آنجایی که منبع برق و انرژی در این گونه میزها در خود میز تعبیه شده دیگر نیازی به سیم کشی های مختلف از اطراف اتاق به سمت میز نیست. منبع اتصال USB نیز برای شارژ وسایل الکترونیک مناسب است. این میزها برای کتابخانه ها که همه میزها کنار دیوار قرار نمی گیرند مناسب است.

میز کارگروهی و سایت

چرا معمولا میزهای کارگروهی چرخ دارند؟

با چرخ های تعبیه شده در پایین میزها قابلیت تحرک آنها راحت تر می شود و می توان آنها را در هر گوشه ای از اتاق جا داد. حتی دانش آموزان جوان هم می توانند به راحتی آنها را جا به جا کنند.

میز کارگروهی و سایت

چرا معمولا میزهای کارگروهی پایه هایی قابل تنظیم دارند؟

میزهای کارگروهی در طول روز توسط افراد مختلفی استفاده می شوند که هر فرد در یک ژست خاصی راحت است. با پایه هایی قابل تنظیم این میزها برای افراد بیشتری قابل استفاده هستند.

چه مؤسساتی از میزهای کارگروهی استفاده می کنند؟

هر مؤسسه ای که از کار تیمی برای فهم بهتر اعضایش استفاده می کند می تواند از این میزها بهره ببرد. مؤسساتی مانند:

مدرسه ها: دانش آموزان می توانند به صورت گروهی برای کارهای خلاقانه با یکدیگر همفکری کنند.

دفتر های اداری: گاهی اوقات ساختن یک جو گروهی برای دفتر اداری می تواند سخت باشد. این میزها می توانند کمک بزرگی در رابطه با این مشکل باشند.

مؤسسات برگزار کننده سمینار و کنفرانس: افراد با هر پیش زمینه ای اطراف این میزها می نشینند و به سادگی با هم تعامل می کنند.

نوشته های مشابه