راهنمای خرید

بهترین میزهای کارگروهی و سایت

اگر تمام اینترنت را به دنبال یک میز کارگروهی مناسب زیر و رو کرده اید نترسید زیرا شما تنها نیستید. هر مدیر یا معلمی به این فکر افتاده که میزهای فرسوده کلاس را با میزهایی جدید و مدرن عوض کند. فرصت عوض کردن این میزهای فرسوده همیشه پیش نمی آید برای همین باید مطمئن بود که انتخاب درست را می کنید. در این مطلب به بهترین میز کارگروهی و سایت اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین میز کارگروهی و سایت

بهترین میز کارگروهی و سایت کدام است؟

با اینکه بهترین مدل به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد اما برخی ویژگی ها می توانند موجب برتری میز کارگروهی بشوند. برای مثال یکی از ویژگی های میزهای کارگروهی این است که در هر شکلی که باشند به هم وصل می شوند. پس اگر می خواهید این میزها را در اطراف کلاس بگذارید احتمالا ترجیح می دهید دانش آموزان آنها را روی زمین نکشند. تهیه میزی که دو یا چهار چرخ زیرش داشته باشد حرکت را آسان تر می کند. ممکن است برای دانش آموزان و معلمان کمی طول بکشد که بفهمند میزها باید در کجا قرار بگیرند تا کاربردی تر باشند اما با کمی آزمون و خطا راه حل مناسب را پیدا می کنند.

مانند هر وسیله آموزشی دیگر مهم است که به جنس و ساخت میز هم دقت کنید. مدل های بسیاری از میزهای کارگروهی وجود دارد که ممکن است فقط به خاطر ظاهرشان آنها را تهیه کنید اما در حقیقت برای کار شما مناسب نباشد. مطمئن شوید یک میز مناسب انتخاب می کنید و جنس و نحوه ساخت مانند نقطه های اتصال و قاب میز را بررسی کنید. اگر به دنبال یک میز کارگروهی مقرون به صرفه هستید میز هایی با سطح لمینت به بودجه کمتری نیاز دارند. اما اگر بودجه بیشتری داشته و دنبال دوام بیشتری هستید میزهایی با رویه پلاستیکی برای شما مناسب تر است.

بهترین میز کارگروهی و سایت

چگونه باید از میز کارگروهی استفاده کرد؟

یادگیری نحوه کار با میزهای کارگروهی بسیار مهم است. به هر حال اگر می خواهید یک محیط آموزشی همه کاره داشته باشید باید از مبلمان و وسایل انعطاف پذیر استفاده کنید. میز کارگروهی می تواند مانند میزهای کلاسیک معمولی استفاده شود یا با توجه به شکلی که در نظر دارید به هم متصل شوند. اندازه فضای میز بستگی به مدلی که خریداری می کنید دارد. میز هایی که مانند یک گل به هم وصل می شوند به خاطر انحناهایی که دارند می توان آن ها را به شکل های زیادی به هم متصل کرد. بعضی افراد هم میز های تیمی را ترجیح می دهند زیرا با نظم و ترتیب به هم متصل شده و برای معلمانی که با تعداد کمی دانش آموز سر و کار دارند مناسبتر است.

بهترین میز کارگروهی و سایت

بهترین شکل برای یک میز کارگروهی چیست؟

برای سؤال بالا یک جواب واحد وجود ندارد زیرا همه چیز بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. برای خرید اول به این فکر کنید که می خواهید چند دانش آموز دور این میزهای گروهی بنشینند و آیا می خواهید رو به معلم یا رو به یکدیگر باشند. وقتی تعداد دانش آموزان مشخص شد می توانید شکل های مختلف مناسب با جمعیتتان را بررسی کنید. همچنین قبل از خرید عکس های میز مورد نظرتان را چک کنید تا بدانید در کلاس شما به چه شکلی قرار می گیرند.

زمان گذاشتن برای خرید یک میز کارگروهی واقعا ارزشش را دارد. ممکن است ابتدای کار به خاطر وجود مدل های زیاد کمی گیج بشوید اما با اولویت بندی نیازهایتان گزینه ها هم محدودتر می شود. یک میز کارگروهی مناسب فضای آموزشیتان را به یک فضای کار تیمی تبدیل می کند.

نوشته های مشابه