مبلمان اداری

راهنمای خرید صندلی اداری نیلپر

صندلی اداری نیلپر خرید

 خرید صندلی اداری نیلپر

با توجه به اینکه بیشتر افراد ساعت های زیادی را در محل کار یا شرکت سپری می کنند، انتخاب صندلی اداری مناسب اهمیت بیشتری پیدا کرده است. خرید صندلی اداری یک سرمایه گذاری قابل توجه است و نیاز به تفکر دقیقی دارد. پیدا کردن یک صندلی به آن اندازه هم که فکر می کنید ساده نیست! همچنین مهم است که صندلی را که انتخاب می کنید برای شما مناسب باشد. برای انتخاب بهتر و خرید صندلی اداری نیلپر تا انتهای این مقاله از مجله ساویس همراه ما باشید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع مبلمان اداری به فروشگاه ساویس مراجعه کنید

چرا انتخاب صندلی اداری مناسب هنگام کار بسیار مهم است؟

البته قبل از هرچیزی باید بدانید که  “چرا انتخاب صندلی مناسب برای شما مهم است؟ ” آیا می دانستید صندلی انتخابی شما می تواند بر سلامت و بهره وری تان در هنگام کار تاثیر بگذارد؟ اکثر کارکنان اداری بیش از 40 ساعت در هفته را در حالت نشسته سپری می کنند. اگر صندلی اداری از مفاصل و ماهیچه ها پشتیبانی نکند، می تواند منجر به آسیب های مربوط به وضعیت بدن شود. یکی از بهترین برندها که راحتی شما را در هنگام کار تضمین می کند صندلی اداری نیلپر است.

صندلی اداری نیلپر

5 نکته که باید در زمان خرید صندلی اداری نیلپر توجه کنید

1. درباره انواع صندلی اداری تحقیق کنید

برای حمایت از سلامت و بهره وری خود باید در نظر بگیرید که کدام نوع صندلی برای شما بهترین است.

3 نوع اصلی صندلی اداری عبارتند از:

  • صندلی های اجرایی: صندلی های مدیریتی ممتاز، حرفه ای، دارای پشتی بالا، راحتی و پشتیبانی باکیفیتی را ارائه می دهند.
  • صندلی کامپیوتر و صندلی اپراتور: یک صندلی میز سنتی است که به طور خاص با میزهای کامپیوتر کوچکتر جفت می شود
  • صندلی های ثابت: صندلی های اداری قدیمی هستند که دارای پایه های ثابتی می باشند. جا به جایی آنها نسبت به دو نوع قبلی سخت تر است.
  1. به دنبال صندلی اداری ارگونومیک باشید.

صندلی اداری‌ ارگونومیک با در نظر گرفتن سلامت و راحتی وضعیت بدن کارمندان طراحی شده است. این صندلی ها به طرق مختلف قابل تنظیم هستند تا اطمینان حاصل کنید که با نشستن روی آنها احساس راحتی می کنید وبه سلامتی شما آسیب نخواهد رسید.

داشتن ویژگی های ارگونومیک در صندلی اداری مهم است. این ویژگی ها عبارتند از:

  • شیب پشتی: این مکانیسم زاویه تکیه گاه را نسبت به صندلی تغییر می دهد و مقداری از وزن را از روی بدن شما می گیرد و فشار روی کمر را کاهش می دهد.
  • ساپورت کمر: با حمایت از قسمت پایینی ستون فقرات، وضعیت خوبی را ایجاد می کند
  • دسته دسته: با کمک به حفظ وضعیت بدنی خوب، استرس شانه ها و گردن را کاهش می دهد. برای کسانی که از درد شانه یا گردن رنج می برند، ایده آل است.
  1. به قابلیت تنظیم صندلی اداری توجه کنید

شاید مهمترین جنبه در انتخاب صندلی اداری مناسب، قابلیت تنظیم آن باشد. شما باید اطمینان داشته باشید که می توانید صندلی را متناسب با فرم بدن خود تنظیم کنید. این موضوع به محافظت از مفاصل شما کمک می کند و نشستن و کار کردن را تا حد امکان برایتان راحت می کند.

4. به سبک کار و محیط توجه کنید.

هنگام انتخاب بهترین صندلی اداری برای کار، باید سبک کار و محیطی که در آن کار می کنید نیز در نظر بگیرید. برای مثال زمان صرف شده برای نشستن را در نظر بگیرید. فراموش نکنید که ظرفیت وزنی که برای تیپ بدنی شما مناسب است را نیز در توضیحات محصول بررسی کنید.

  1. بودجه شما چقدر است؟

هنگام خرید صندلی اداری باید به بودجه ای که در دست دارید هم توجه کنید. ما در مجموعه ساویس اقدام به عرضه متنوع انواع صندلی و مبلمان اداری با مناسب ترین قیمت کرده ایم. پیشنهاد می کنیم که محصولات موجود در صفحه اصلی توجه کنید. برای دریافت مشاوره بیشتر در این زمینه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس برقرار کنید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع مبلمان اداری به فروشگاه ساویس مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *