تابستان

دکوراسیون خانه های تابستانی سلبریتی ها

لئوناردو دی‌ کاپریو طرفدار طراحی های مدرن است
لئوناردو دی‌ کاپریو طرفدار طراحی های مدرن است

لئوناردو دی‌ کاپریو طرفدار طراحی های مدرن است

این بازیگر خوب و حرفه ای سینما که همین چند سال پیش و بعد از سال ها انتظار جایزه اسکار را هم گرفت، صاحب این عمارت مدرن در ساحل ملبیو است. (شاید برای شما جالب باشد بدانید این ساحل به «ساحل ثروتمندان» معروف است). این عمارت حدود هفتاد سال پیش و در ۱۹۵۰ ساخته شده است. کف چوبی اش، آشپزخانه با دکور عاج و کاشی های زیبا و دیوارهای گران قیمت شیشه ای همه یادآور اولین جرقه های طراحی مدرن قرن بیستمی هستند. لئوناردو دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) این خانه را در سال ۱۹۹۸ خریداری کرد.

زوجی که خانه های رو به اقیانوس را دوست دارند

زوجی که خانه های رو به اقیانوس را دوست دارند

خانه هایی رو به اقیانوس

وقتی نائومی واتس (Naomi Watts) و همسرش یک خانه ۵.۴ میلیون دلاری را در مونتاک آمریکا خریدند، هنوز خانه شان در منطقه آماگانست برای فروش در بازار بود. این خانه رو به اقیانوس قرار دارد و ایوانش اختصاصی است. استخر بزرگ و نزدیکی به خانه سلبریتی هایی مثل کریستی برینکلی هم این خانه را هیجان انگیز تر می کنند. گرچه واتس و همسرش در سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند اما آپارتمانی که در منهتن داشتند (و با پسرانشان در آن زندگی می‌ کردند) هم سوژه بسیاری از پاپاراتزی ها و وب سایت های دکوراسیون بود. این آپارتمان قدیمی ولی بسیار بزرگ را آن ها در طول دو سال و با کمک طراحان و معماران نیویورکی بازسازی کردند تا با رنگ های بی نظیر و وسایل و مبلمان مدرن قرن بیستمی اش به یکی از منحصر به فرد ترین خانه های نیویورک تبدیل شود.

سلن دیون و یک خانه رویایی

سلن دیون و یک خانه رویایی

یک خانه رویایی

سلن دیون (Celine Dion) را احتمالا بیشتر ما با آهنگ معروفش برای فیلم تایتانیک می شناسیم اما او سلیقه خیلی خوبی هم در طراحی داخلی دارد. خانه او در ایالت فلوریدای آمریکا، دویست متر مرز مشترک با ساحل اقیانوس دارد و در آن می توانید یک پارک آبی خصوصی را هم با سه استخر و تعداد زیادی سرسره و چشمه مصنوعی پیدا کنید. این ملک بی‌ نظیر، شامل یک زمین تنیس، یک سالن استخر و زمین گلف هم هست.

جولیا رابرتز، زن زیبا در یک خانه زیباتر

جولیا رابرتز، زن زیبا در یک خانه زیباتر

زن زیبا در یک خانه زیباتر

این خانه در هاوایی که به «خانه فِی» هم معروف است، تا سه سال پیش متعلق به جولیا رابرتز (Julia Roberts) بازیگر معروف فیلم زن زیبا بود. این خانه که یک ساحل صد متری هم جلوی خود دارد، بیش از سه هزار و هشتصد متر مربع مساحت دارد. جولیا رابرتز این خانه را با هفت اتاق خواب و چهار سرویس بهداشتی و حمام و یک خانه مهمان در سال ۲۰۱۱ خرید و در ۲۰۱۶ آن را فروخت.

خانه ساحلی آقای کمدین

خانه ساحلی آقای کمدین

خانه ساحلی آقای کمدین

استیو مارتین (Steve Martin) بازیگر و کمدین زمانی صاحب این خانه در ساحل سنت بارتز بود. این خانه که «دو سولِل» نام داشت. دو استخر سقفی با نمای ۱۸۰ درجه ساحل داشت که در سال ۲۰۱۵ فروخته شد و حالا برای اجاره در بازار موجود است. این خانه مدرن، مناظر زیبایی از تپه های اطراف و اقیانوس آبی دارد و در کنارش یک خانه برای مهمانان و همچنین استخر در فضای باز هم طراحی شده‌ است.

بیانسه و جی زی، زوجی که خانه های مجلل را دوست دارند

بیانسه و جی زی، زوجی که خانه های مجلل را دوست دارند

زوجی که خانه های مجلل را دوست دارند

خانه جدید جی زی (Jay-Z) و همسرش خواننده که در منطقه تفریحی و ساحلی همپتونز است، هفت اتاق خواب و 12000 متر مساحت دارد. این ملک به بندر جورجیا (از طریق آب) دسترسی دارد و همچنین از آن می شود به دشت های این منطقه هم سر زد (تصور مساحت این عمارت کمی سخت است مگر نه؟). خانه مهمانان خانواده، ۱۸۰۰ متر است و دو اتاق خواب هم دارد. البته، این اولین تغییر ملک این زوج در سال گذشته نیست بلکه این دو بعد از سه سال گشتن دنبال خانه مورد علاقه شان، بالاخره یک خانه در ساحل غربی شهر بل ایر هم خریدند که گران قیمت ترین معامله سال در لس آنجلس نام گرفت.