تابستان

دکوراسیون تابستانی با تم توت فرنگی !

خوراکی های خوشمزه با توت فرنگی
خوراکی های خوشمزه با توت فرنگی

خوراکی های خوشمزه با توت فرنگی

دسرها پای ثابت مهمانی های ما هستند. چه دسری بهتر از دسر توت فرنگی در فصل تابستان! تنوع شیرینی ها، نوشیدنی ها و دسرهایی که می شود با توت فرنگی درست کرد بسیار بالاست. برای مثال چیزکیک توت فرنگی می تواند یک دسر بی نظیر در فصل تابستان باشد. کافی است بعد از آماده شدن چیزکیک و قبل از بیرون آوردن چیزکیک از قالب روی آن را با توت فرنگی تزئین کنید و کمی ژله آلوئه‌ورا به آن اضافه کنید. البته فرقی ندارد چه دسری درست می کنید ژله، کارامل، کیک یا بستنی چند عدد توت فرنگی روی آن قرار دهید و از جذابیت این میوه لذت ببرید.

 

تزئین توت فرنگی

نمی‌شود تم توت فرنگی باشد و از چیدن این میوه روی میز غافل شد. پیشنهاد ما این است به جای چیدمان ساده یک برش ضربدری روی توت‌فرنگی‌ها بزنید و با ماسوره مقداری خامه را در وسط برش فشار دهید، ترکیب رنگ سفید و قرمز بسیار زیبا خواهد شد.اگر هم علاقه‌ای به اضافه کردن خامه ندارید می‌توانید توت‌فرنگی‌ها را روی سیخ‌های چوبی بزنید و در ظرف‌های شیشه‌ای بگذارید.ترکیب توت فرنگی با کیوی یا طالبی یعنی ترکیب قرمز و سبز هم بسیار زیباست. اگر خواستید میوه‌ دیگری هم به مهمانی اضافه کنید می‌توانید توت‌فرنگی و کیوی خرد شده را به سیخ چوبی بزنید.

تشنگی و نوشیدنی!

تشنگی و نوشیدنی!

نوشیدنی!

در فصل گرما بهترین گزینه‌ پذیرایی از مهمان‌ها سرو نوشیدنی‌های خنک است. حال اگر بخواهید نوشیدنی‌ها هم در راستای تم مهمانی باشند دو راه دارید: می‌توانید از نوشیدنی توت‌فرنگی استفاده‌ کنید یا فقط با یک برش توت‌فرنگی گوشه‌ی لیوانتان را تزئین کنید. یکی از نوشیدنی‌های خنک و پر طرفدار این فصل لیموناد است، اما شما می‌توانید یک قدم فراتر بروید و با ترکیب کردن لیمو و توت‌فرنگی و آب و چند قاشق عسل نوشیدنی خوشمزه‌ تابستانی درست کنید، آن را در لیوان شیشه‌ای بریزید و یک برش نازک از توت‌فرنگی و لیمو لبه‌ی هر لیوان بگذارید. ترکیب رنگ زرد و قرمز غوغا خواهد کرد. در زیباتر کردن این نوشیدنی خوشمزه برگ های سرزنده نعنا را هم می توانید امتحان کنید.
گل‌آرایی با تم توت‌فرنگی
گل‌آرایی با تم توت‌فرنگی

حلقه خوشآمدگویی با تم توت فرنگی

یکی از ترندهای سال 2019 در گل‌آرایی، ترکیب گل‌ها با میوه بر اساس فصل و موقعیت زمانی است. برای این کار نیازی به خرید گل‌های گران قیمت ندارید. کافیست برگ‌های سبز و زیبایی انتخاب کنید، آنها را به خوبی بشویید تا براق شوند و سپس با ترکیب برگ و توت‌فرنگی میز غذاخوریتان را بیارایید. یا می‌توانید حلقه‌ ‌خوشامد گویی توت‌فرنگی بسازید و آن را بر روی در نصب کنید تا مهمان ها قبل از ورود از حال و هوای مهمانی آگاه شوند. البته که این حلقه اگر با توت فرنگی طبیعی ساخته شود یک روزی بیشتر در گرما دوام نخواهد آورد و ساختش را باید تا ساعات آخر پیش از مهمانی به تعویق بیاندازید.
طرح پارچه‌ی مناسب تم مهمانی
طرح پارچه‌ی مناسب تم مهمانی

طرح پارچه‌ مناسب تم مهمانی

شاید استفاده از رومیزی با طرح توت فرنگی کمی فضا را کودکانه کند اما گزینه های دیگری وجود دارند که این میوه را به یاد می آورند. یکی از گزینه‌های ارزان و در دسترس هنگام انتخاب طرح پارچه‌ رومیزی یا سفره طرح‌های خال خالی و چهارخانه هستند. به جای استفاده از سفره‌های یک بار مصرف و آسیب به محیط زیست چند متر پارچه‌ چهارخانه و خال‌خال قرمز بگیرید و روی میز بیاندازید. ترکیب این طرح و دسرها و نوشیدنی‌ها جلوه‌ خاصی به مهمانی شما خواهد بخشید. شما می توانید مقداری از پارچه را ببرید و برای تزیین ظرف‌ها یا لیوانها استفاده کنید.

برج توت‌فرنگی

برج توت‌فرنگی

برج توت فرنگی

اگر کمی به غذا و چیدمان میز علاقه داشته باشید حتما در سایت‌های به روز دنیا برج‌های بزرگ ماکارون را دیده‌اید. این برج‌ها ایده‌ای شیک و گران قیمت برای تزئین میز شما هستند. اما همیشه برای داشتن میزی زیبا نیاز به خرج زیاد ندارید. می‌توانید به جای برج ماکارون، برج توت‌فرنگی سر میزبگذارید که سالم‌تر است، سریع‌تر درست می‌شود و قیمت زیادی هم ندارد. برای تهیه برج توت‌فرنگی باید یک مقوای مناسب انتخاب کنید و آن را به شکل قیف در بیاوردید بعد از اینکه قیف مقوایی را با چسب محکم کردید برعکس روی ظرف مورد نظرتان قرار دهید، خلال دندان یا شکلات آب شده را کنار دستتان بگذارید، به هر توت‌فرنگی خلال یا شکلات بزنید و درون قیف فرو کنید. به همین راحتی شما یک برج خوشمزه توت‌فرنگی دارید.

انتخاب تم‌های تابستانی هیجان را به مهمانی‌های شما می‌آورد. استفاده از میوه‌های خوشمزه‌ تابستان مثل توت فرنگی، هنداونه و انواع ملون‌‌ها در مهمانی و جشن‌ها ایده‌ به روز و مناسبی است. با استفاده از این میوه‌ها و جایگزین کردن آنها با تم‌های پلاستیکی و کاغذی علاوه براینکه در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد، از محیط زیست هم حفاظت می‌شود و البته مهم‌تر از همه یک مهمانی رنگارنگ و خوشمزه خواهید داشت.

توت‌فرنگی

توت‌فرنگی

استفاده از طرح توت فرنگی در عناصر فرعی دکوراسیون

با کمی گشت و گذار در بازار و سایت های فروش آنلاین می توانید برخی عناصر فرعی دکوراسیون مانند پادری و یا کوسن را با طرح توت فرنگی پیدا کنید و فضای خانه را کمی بیش از تزیینات مهمانی با تم موردنظرتان هماهنگ کنید.

نوشته های مشابه