مبلمان اداری

تعمیر صندلی اداری یا خرید صندلی اداری جدید

خرید صندلی اداری جدید یا تعمیر صندلی اداری

تعمیر صندلی اداری برای بازسازی دوباره محصول و رفع اشکالات احتمالی انجام گرفته می شود و کمک می کند تا کارمندان بهتر وظایف خود را انجام دهند. با توجه به اینکه با گذشت زمان از کیفیت صندلی های اداری کاسته می شود، ممکن است خرید صندلی اداری برای شرکت ها به صرفه نباشد. اینجاست که اهمیت تعمیر آنها دو چندان می گردد. اما فراموش نکنید که این کار باید توسط متخصصین این حوزه انجام گرفته شود. امروز در مجله ساویس قصد داریم بیشتر پیرامون تعمیر یا خرید صندلی اداری صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات مفید در این زمینه با ما همراه باشید.

تعمیر کردن صندلی اداری توسط افراد متخصص

تعمیر کردن صندلی اداری توسط افراد متخصص

قیمت‌ تعمیر صندلی اداری به چه عواملی بستگی دارد؟

خرید صندلی اداری را زمانی انجام دهید که نسبت به قیمت بازسازی به صرفه تر باشد. معمولا قیمت تعمیر این نوع صندلی ها به عواملی مانند نوع خرابی، نوع صندلی، جنس قطعه های صندلی و برند آنها بستگی دارد.

قبل از اینکه بخواهید تعمیر صندلی خود را انجام دهید، با تعمیرکار تماس بگیرید و مشخصات کامل صندلی و قطعه ای که خراب شده است را در اختیار وی بگذارید. این کار کمک می کند که قیمت تعمیر صندلی اداری را از قبل تخمین بزنید.

بیشتر بخوانید:
نقش مبلمان اداری در دکوراسیون داخلی محل کار

مشکلات رایج در تعمیر قطعات صندلی اداری

قطعات مختلفی از صندلی های اداری ممکن است به علت استفاده طولانی مدت دچار آسیب شوند. در این بخش می خواهیم به این قطعات در زمان تعمیر صندلی اداری اشاره کنیم:

  • شکسته شدن دسته های صندلی: علت این امر میتواند وارد شدن فشار زیاد به دسته های صندلی اداری باشد.
  • شکسته شدن مکانیزم صندلی: زمانی که از قفل کن صندلی به صورت صحیح استفاده نشود، این مشکل به وجود می آید.
  • خراب شدن پشتی صندلی: خیلی از افراد در زمان تعمیر صندلی اداری از این مشکل ابراز گلایه می کنند. علت اصلی خراب شدن پشتی صندلی را میتوانیم عدم استفاده صحیح از صندلی و خواباندن پشتی آن بدانیم.
  • شکسته شدن چرخ های صندلی اداری: عدم استفاده صحیح از صندلی و وزن سنگین افراد ممکن است سبب بروز این مشکل شود.
  • خالی شدن گاز موجود در جک صندلی: یکی دیگر از مشکلات رایج که در زمان تعمیر صندلی اداری به وضوح مشاهده میشود خالی شدن گاز جک آن است. علت اصلی بروز این مشکل را میتوان پریدن روی صندلی زمانی که جک آن بالاست، دانست.
قطعات در تعمیر صندلی اداری

قطعات در تعمیر صندلی اداری

نکاتی که باید قبل از تعمیر صندلی اداری بدانید.

توجه کردن به موارد زیر قبل از تعمیر کردن صندلی اداری کمک میکند تا در پایان این فرایند نتیجه مطلوبی را دریافت کنید.

  • به دریافت ضمانت بابت تعمیر توجه کنید. بعد از تعمیر باید قطعاتی که در صندلی شما به کار رفته دارای ضمانت نامه باشند.
  • درباره تجربیات تعمیرکار اطلاعات لازم را کسب کنید. برای این کار میتوانید از او بخواهید که نمونه کارهای خودش را به شما نشان دهد.
  • درباره هزینه ایاب و ذهاب  از تعمیرکار سوال کنید.
  • از تعمیرکار درباره فومی که برای اصلاح صندلی اداری به کار می برد، پرسش کنید. معمولا فوم سرد نسبت به گرم کارایی بهتری دارد.
  • درباره نوع جک به کار رفته برای صندلی از تعمیرکار پرسش کنید. جک تایوانی نسبت به چینی از کیفیت بالاتری برخوردار است.
مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید مبلمان دفتر وکالت 2024

کلام آخر

قبل از اینکه بخواهید اقدام به تعمیر صندلی اداری کنید درباره قیمت های صندلی های موجود در بازار تحقیق کنید و در نهایت از با صرفه تر بودن هزینه تعمیرات صندلی اداری مطمئن شوید. از طرفی شما میتوانید باکیفیت ترین صندلی های اداری را که از قیمت مناسب تری نیز برخوردار هستند از ساویس خریداری کنید. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

بیشتر بخوانید:

معرفی مبلمان اداری خاص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *