مبلمان اداری

برای خرید این مدلهای صندلی مدیریتی نیلپر شک نکنید

برای خرید این مدلهای صندلی مدیریتی نیلپر شک نکنید

یکی از بهترین انواع صتدلی مدیریتی موجود در بازار، صندلی مدیریتی نیلپر است. کمپانی نیلپر به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان اداری، به عنوان ارائه دهنده بهترین صندلی های اداری در ایران شناخته می شود. اگر در انتخاب صندلی های اداری به ویژه صندلی های مدیریتی شک دارید، در این مطلب از مجله ساویس ما را همراهی کنید.

صندلی مدیریتی نیلپر چه ویژگی هایی دارد

تمام صندلی های اداری برند نیلپر از جمله صندلی مدیریتی نیلپر، طراحی ارگونومیک دارند و افراد با نشستن طولانی مدت خسته نمی شوند. به طور کلی صندلی های اداری نیلپر ویژگی های منحصر به فردی دارند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

  • صندلی های مدیریتی برند نیلپر، قابلیت تنظیم پشتی و تنظیم ارتفاع دارند و کاربر می تواند ارتفاع صندلی را متناسب با قد خود تنظیم کند.
  • بخش نشیمن و پشتی صندلی مدیریتی نیلپر، از فوم سرد که بهترین نوع فوم است ساخته شده و به این ترتیب بسیار با دوام است.
  • دسته های این صندلی مدیریتی را می توان در جهت های مختلف تنظیم کرد. این ویژگی باعث می شود کاربر بتواند دست و شانه های خود را در بهترین حالت قرار دهد.
  • پایه های صندلی اداری، نقش قابل توجهی در دوام و ایستادن صندلی دارند. صندلی مدیریتی نیلپر، مجهز به پایه 5 پر فولادی با روکش پلاستیک درجه یک است. به این ترتیب پایه های صندلی به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی شوند.
  • یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های صندلی مدیریتی برند نیلپر که موجب برتری آن به سایر صندلی های می شود، پشتی بلند آن است. کاربر با تکیه دادن به این صندلی به هیچ عنوان دچار خستگی یا کمر درد نمی شود.

انواع صندلی مدیریتی برند نیلپر

برند نیلپر به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان مبلمان اداری، انواع صندلی مدیریتی را در طرح ها و جنس های مختلف ارائه می دهد. در ادامه بهترین مدل های صندلی مدیریتی نیلپر را معرفی می کنیم.

صندلی مدیریتی نیلپر

فاکتورهای مهم برای خرید صندلی مدیریتی برند نیلپر

مهم ترین فاکتور در زمان خرید صندلی مدیریتی نیلپر، توجه به ویژگی های ارگونومیک صندلی است. علاوه بر این صندلی مدیریت باید از نظر ظاهر با سایر مبلمان اداری و دکوراسیون کلی شرکت هماهنگ باشد. هنگام خرید صندلی مدیریتی، این نکات را فراموش نکنید.

  • روکش صندلی، نقش مهمی در ظاهر و دوام صندلی دارد، به این ترتیب باید کیفیت بالایی داشته باشد. روکشی که برای صندلی مدیریتی انتخاب می کنید، باید از جنسی باشد که قابلیت تنفس دارد. در نتیجه حتی در روزهای گرم سال، از عرق کردن جلوگیری می کند.
  • نشیمنگاه یک صندلی، مهم ترین بخش صندلی است؛ چون از ستون فقرات افراد محافظت می کند. به این ترتیب در زمان انتخاب صندلی مدیریتی نیلپر به قسمت نشیمنگاه توجه کنید.
  • در آخر حتماً از صندلی هایی انتخاب کنید که قابلیت تنظیم ارتفاع، پشتی، دسته و … دارند تاکاربر بتواند صندلی را طبق نیاز خود تنظیم کند.

صندلی مدیریتی با قابلیت تنظیم

جمع بندی

انواع صندلی مدیریتی نیلپر از شیک ترین صندلی های این برند است و با متریال درجه یک ساخته می شود. صندلی های مدیریتی در مقایسه با سایر صندلی های اداری، سایز بزرگ تر و پشتی بلند تری دارند و برای اتاق مدیریت مناسب هستند. با خرید این صندلی برای بخش مدیریت، دکوراسیون اداری شما تکمیل می شود.

فروشگاه مبلمان اداری ساویس به عنوان یکی از عرضه کنندگان مبلمان اداری نیلپر، بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید تجهیزات اداری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *