اخبار شرکت

انتخاب صندلی اداری مناسب با قیمت ارزان

انتخاب صندلی اداری مناسب با قیمت ارزان

همان گونه که می دانیم، دکوراسیون اداری  مناسب یکی از ارکان مهم و قابل توجه برای شروع هر کسب و کاری می باشد. این امر به قدری مهم است که به طور کامل می تواند کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار دهد. به عبارت دیگر یک دکوراسیون مناسب و شیک می تواند اعتماد مشتریان را جلب کرده و از این طریق به کسب و کار شما رونق ببخشد. دکوراسیون اداری شامل انواع میز و صندلی، مبلمان اداری، صندلی انتظار و… می باشد.

همانطور که می دانیم زیبایی دکوراسیون اداری به هیچ وجه به معنای گران قیمت بودن آن نیست و ما می توانیم با پرداخت هزینه  مناسب، دکوراسیونی ایده آل را فراهم کنیم تا علاوه بر اثر بخشی بر افزایش اعتماد مخاطبین و مشتریان، کارمندان نیز از این تجهیزات بهره مناسب را برده و در نتیجه راندمان کاری آنها نیز افزایش پیدا کند. به عنوان مثال، زمانی که از صندلی اداری بی کیفیت استفاده کنیم، به مرور زمان کارمندان با مشکلاتی مانند کمر درد، استرس فیزیکی، احساس خستگی، فشار به کمر و گردن و… مواجه می شوند .

در نتیجه نمی توانند راندمان کاری خود را آنگونه که انتظار می رود بالا ببرند و علاوه بر این ممکن است خستگی ناشی از ساعتها نشستن طولانی مدت بر پشت میز و صندلی هایی که از کیفیت کافی برخوردار نیستند، بر روحیات و خلقیات آنان تاثیر گذاشته و در نهایت باعث شود که برخورد نامناسبی را با ارباب رجوع داشته باشند و در نتیجه بر رونق کسب و کار شما تاثیر منفی بگذارد.

بنابراین انتخاب تجهیزات دکوراسیون ارزان قیمت با کیفیت مناسب، بسیار مهم و حائز اهمیت است.  در این مقاله به بررسی چگونگی خرید صندلی اداری ارزان اما با کیفیت مناسب می پردازیم.

مطلب مرتبط  ایده هایی جذاب برای تزیین پارتیشن خانگی

بررسی چگونگی خرید صندلی اداری ارزان اما با کیفیت

از آنجا که محل کار هر شخص، خانه دوم وی محسوب می شود و افراد ساعتهای زیادی را بعد از خروج از خانه در محل کار خود سپری می کنند، داشتن محل کاری با دکوراسیون ایده آل هم به لحاظ زیبایی و هم از نظر سلامتی افراد  بسیار مهم است. چرا که یک دکوراسیون زیبا و در عین حال با کیفیت می تواند میزان انگیزه افراد را برای انجام کارها به شدت افزایش داده و خستگی و خمودی را از آنان دور کند و در نتیجه بدین طریق کارمندان بازدهی بیشتری داشته و کسب و کار مورد نظر رونق بهتری می گیرد.

کیفیت

همان گونه که می دانیم یکی از ملزومات مربوط به تجهیزات اداری، صندلی اداری می باشد. در هنگام خرید صندلی اداری می بایست نکاتی مانند راحتی صندلیها، کیفیت آنها و همچنین قیمت ارزان و مناسب آنها را نیز مد نظر داشته باشیم. صندلی‌های اداری که خود شامل صندلی مدیریت، کنفرانس، کارشناسی و صندلی انتظار می باشد، بر حسب نوع جنس پارچه، کیفیت فوم استفاده شده در آن، جنس دسته های صندلی و… دارای کیفیت متفاوت و در نتیجه قیمت متفاوتی می باشد.

 

صندلی های اداری بسیار زیادی در بازار وجود دارند که تنها به صرف زیبایی و شیک بودن آنها، با قیمت گزاف به مشتریان عرضه می شود. در حالی که این صندلی ها هیچ یک از استانداردهای مناسب برای صندلی های اداری را نداشته و در نتیجه برای سلامت کارمندان زیان آور بوده و تبعات جبران ناپذیری را برای آنان به ارمغان می‌آورد.

مطلب مرتبط  پارتیشن اداری چوب کابین

علاوه بر این، برای شروع یک کسب و کار، از آنجا که پیش بینی سود و زیان کار مشخص نیست، می بایست از پرداخت هزینه های گزاف بابت دکوراسیون جلوگیری کرد و در ابتدای کار تنها کافیست با چند ایده جالب و خرید تجهیزات با کیفیت اما مناسب، کسب و کار خود را شروع کنیم و پس از رونق گرفتن کسب و کار در صورت نیاز تغییراتی را ایجاد کنیم. در ادامه به بررسی خصوصیات صندلی های با کیفیت و دارای خاصیت ارگونومیک می‌پردازیم.

 

بررسی خصوصیات صندلی اداری ارزان اما با کیفیت و دارای خاصیت ارگونومیک

یکی از نکات مورد توجه برای انتخاب یک صندلی اداری مناسب ، جک دار بودن و قابلیت تنظیم آن است تا بتوان آنها را متناسب با قد افراد تنظیم کرد. نکته دیگر آن است که جنس رویه صندلی به گونه ای باشد که ضد تعریق باشد تا کارمندان پس از ساعتهای طولانی نشستن اذیت نشوند.

علاوه براین، نشیمن صندلی نباید آنقدر سفت باشد که باعث اذیت شدن و خستگی کارمندان شود و نه آنقدر نرم که نشست و برخاست از روی صندلی برای کارمندان سخت باشد. پشتی صندلی می بایست s شکل باشد تا متناسب با قوس کمر اشخاص باشد و از خستگی و خمودی آنان جلوگیری کند.

نکته حائز اهمیت دیگر اندازه صندلی است که می‌بایست اندازه صندلی را متناسب با فضای محل کار انتخاب کرد. طبیعتا هر چه اندازه صندلی بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر بوده و برای فضاهای کوچک مناسب نمی باشد. صندلی اداری مناسب دارای دسته می باشد تا کارمندان بتوانند در صورت نیاز از دسته صندلی استفاده کنند. صندلی های اداری مناسب  بایستی دارای استانداردهای لازم باشند تا سلامت کارمندان را تامین کنند به عنوان مثال صندلی اداری باید به گونه ای ساخته شود که گردش خون افراد را مختل نکند و گردش خون به طور کامل و بدون هیچ گونه ممانعتی در بدن انجام شود.

مطلب مرتبط  برای خرید پاراوان اداری چه کنیم؟

عموما صندلی های اداری را از فوم سرد می سازند تا پس از نشست و برخاست به سرعت به حالت اولیه بازگشته و از خراب شدن زودهنگام آن جلوگیری شود.  صندلی هایی که دارای مشخصات مذکور باشند دارای کیفیت مناسبی برای کارمندان هستند.

خرید صندلی اداری

متقاضیان برای خرید صندلی های اداری بایستی تا جای ممکن نکات ذکر شده را مد نظر قرار دهند و در بین صندلیهای با مشخصات بالا، صندلی اداری ارزان اما با کیفیت مناسب را انتخاب کنند. به طور کلی می‌بایست علاوه بر مدنظر قرار دادن قیمت صندلی، سلامتی کارمندان را نیز در نظر داشته باشند. ممکن است برای عده ای سوال پیش بیاید که  چگونه می توانیم از با کیفیت بودن کالا مطمئن باشیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که عموما صندلی هایی که دارای ضمانت نامه باشند این اطمینان و اعتماد را به مشتری می دهند که کالای انتخابی دارای مرغوبیت و کیفیت مناسب می باشد.

بنابراین در هنگام خرید صندلی اداری ارزان اما با کیفیت خوب، بایستی ضمانت نامه کالا را نیز مد نظر قرار بدهیم تا بتوانیم انتخاب درست تر و شایسته تری داشته باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *