پارتیشن اداری

کاربرد پارتیشن دوجداره شیشه ای در دکوراسیون اداری

کاربرد پارتیشن دوجداره شیشه ای در دکوراسیون اداری

مهم ترین کاربرد پارتیشن دوجداره شیشه ای، علاوه بر تقسیم بندی فضا، جلوگیری از ورود و خروج صدا به محیط است. این پارتیشن با توجه به ویژگی های خاصش، یکی از پرکاربردترین انواع پارتیشن های اداری محسوب می شود. به خاطر استفاده از شیشه های دو جداره در این پارتیشن، این پارتیشن بهترین عایق صوتی به ویژه برای جلسات مهم اداری است. برای آشنایی با ویژگی های این پارتیشن محبوب، در این مطلب از مجله ساویس همراه ما باشید.

آشنایی با کاربرد پارتیشن دوجداره شیشه ای

بیشترین کاربرد پارتیشن دوجداره شیشه ای، در فضاهای اداری و تجاری است. این پارتیشن ها در یک فضای اداری که به سکوت و آرامش بیشتری نیاز است، کاربرد بی نظیری دارند. پارتیشن های شیشه ای به عنوان یک المان کم هزینه با جلوه بی نظیری که به محیط می دهند، بهترین جایگزین به جای دیوارها هستند. با نصب پارتیشن های دوجداره شیشه ای، کارمندان در کمال آرامش کار خود را انجام می دهند و راندمان کاری افزایش پیدا می کند.

پارتیشن دوجداره شیشه ای

پارتیشن های دوجداره شیشه ای چه ویژگی هایی دارند

طراحی پارتیشن های شیشه ای به صورت دو لایه است و در بین این لایه ها نوعی گاز بی رنگ وجود دارد. این گاز موجب عایق شدن آنها می شود و به این ترتیب صدایی به بیرون و داخل نفوذ نمی کند. در ادامه سایر ویژگی ها و کاربردهای پارتیشن دوجداره شیشه ای را بررسی می کنیم.

  • پارتیشن های شیشه ای دوجداره در فضاهای اداری مانع از هدر رفتن انرژی گرما و سرما می شوند. به این ترتیب هزینه های مصرفی تا حد زیادی در محیط های اداری کاهش پیدا می کند.
  • اصلی ترین کاربرد پارتیشن دوجداره شیشه ای به ویژه در فضاهای کم نور، بهره مندی از نور طبیعی است. استفاده از نور طبیعی در فضاهای اداری، نقش قابل توجهی در روحیه بهتر کارکنان دارد.
  • پارتیشن های شیشه ای در مقایسه با دیوارهای قدیمی، بسیار مقرون به صرفه هستند. همچنین نصب آنها در کمترین زمان ممکن و بدون خرابی و با هزینه ای مناسب انجام می شود.

انواع پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن های دو جداره شیشه ای با توجه به مقاومت بالایی که در برابر انواع ضربه دارند، پرکاربردترین انواع پارتیشن اداری محسوب می شوند. این پارتیشن ها متشکل از دو لایه شیشه از جنس لمینت یا سکوریت هستند و بین آنها یک فضای خالی وجود دارد. این پارتیشن در مدل های فریم لس، فریم دار و کرکره ای موجود است.

مطلب مرتبط  مقایسه پارتیشن تک جداره و دو جداره | کاربردها و ویژگیها

بیشترین کاربرد پارتیشن دوجداره شیشه ای فریم لس در فضاهای اداری مدرن است. فریم های این پارتیشن به گونه ای در آن قرار می گیرند که دیده نمی شوند. به همین دلیل به صورت تمام شیشه به نظر می رسد و جلوه خاصی به محیط می دهد.

پارتیش های فریم دار، بیشتر برای فضاهای اداری پر رفت و آمد مناسب هستند. این پارتیشن ها در مقایسه با نمونه های فریم لس، بیشتر از شیشه های محافظت می کنند. فریم این پارتیشن ها بیشتر از جنس آلومینویم است و رنگ بندی متنوعی دارد. بهترین رنگ فریم، رنگ های سفید و مشکی هستند؛ چون تناسب بالایی با شیشه دارند.

کاربرد پارتیشن دوجداره شیشه ای

پارتیشن شیشه ای دو جداره رو کار

پارتیشن شیشه‌ای دو جداره رو کار یک راه حل شیک و عملی برای ایجاد فضایی مدرن و مناسب برای کار در محیط‌های اداری است. با داشتن دو لایه شیشه که از هر دو طرف با کیفیت بالا تولید شده‌اند، این پارتیشن‌ها به افراد امکان می‌دهند تا در فضای خصوصی و همزمان باز، کار کنند. این پارتیشن‌ها با شفافیت شیشه، امکان ارتباط بین اعضای تیم را حفظ می‌کنند و حس فضایی روشن و باز را به فضای کاری می‌بخشند.

علاوه بر این، پارتیشن شیشه‌ای دو جداره رو کار از نظر طراحی نیز بسیار شیک و زیبا هستند. طراحی ساده و ارگونومیک آن‌ها، به همراه شفافیت شیشه، به فضای کاری زیبایی و جلوه مدرن می‌بخشد. همچنین، این پارتیشن‌ها به دلیل استفاده از شیشه با کیفیت، باعث بهبود آکوستیک فضا و کاهش صداهای مزاحم می‌شوند. به طور کلی، پارتیشن شیشه‌ای دو جداره رو کار یک گزینه بسیار مناسب برای بهبود فضای کاری و افزایش کیفیت محیط کاری در محیط‌های اداری است.

پارتیشن شیشه ای دو جداره تو کار

پارتیشن شیشه‌ای دو جداره تو کار یک گزینه متمایز و کارآمد برای تقسیم فضا در محیط‌های اداری است. این نوع پارتیشن با دو لایه شیشه که از هر دو طرف شفاف هستند، امکان ایجاد فضایی باز و پرنور را فراهم می‌کنند که به تعامل و ارتباط بین اعضای تیم کمک می‌کند. همچنین، با ایجاد فضایی شیک و مدرن، به بهبود جلوه و ظاهر کلی محیط کاری کمک می‌کنند و باعث افزایش توانمندی و راحتی کاری می‌شوند.

مطلب مرتبط  25 ایده و ترند برتر برای طراحی دفتر کار در سال 2023

کاربرد پارتیشن دوجداره شیشه ای

مزایا و معایب پارتیشن دو جداره شیشه ای

پارتیشن اداری دو جداره شیشه ای دارای مزایا و معایب خاصی است که در نظرگیری برای استفاده در محیط‌های اداری مهم است. یکی از مزایای بارز این نوع پارتیشن، ایجاد حس فضایی باز و روشن در محیط کاری است. شیشه‌های مات یا شفاف این پارتیشن‌ها، به فضای اداری ظاهری مدرن و شیک می‌بخشند و امکان انتقال نور و دید منظر را فراهم می‌کنند. همچنین، این پارتیشن‌ها از آکوستیک فضا حفاظت می‌کنند و صداهای ناخواسته را کاهش می‌دهند، اما همزمان این امکان را فراهم می‌آورند که ارتباط بین اعضای تیم را حفظ کنند.

از جمله معایب پارتیشن دوجداره شیشه‌ای می‌توان به کاهش حس خصوصیت و حریم شخصی اشاره کرد. این نوع پارتیشن‌ها به دلیل شفافیت شیشه، امکان دیدن اطراف و افراد در داخل فضا را فراهم می‌کنند که ممکن است حس خصوصیت کارمندان را کاهش دهد. همچنین، پارتیشن‌های شیشه‌ای قابلیت جمع‌آوری گرد و غبار و اثرات انگشت را دارند که نیاز به پاکسازی مکرر و نگهداری دارند. به طور کلی، استفاده از پارتیشن دوجداره شیشه‌ای مزایا و معایب خاص خود را دارد که با در نظر گرفتن نیازهای محیط کاری، انتخاب مناسبی خواهد بود.

جمع بندی

به کار بردن پارتیشن های شیشه ای دوجداره در فضاهای اداری پر تردد، موجب افزایش تمرکز کارکنان می شود. پارتیشن های دو جداره شیشه ای با داشتن ویژگی های منحصر به فرد، امکان کار در فضایی آرام را برای افراد فراهم می کنند. در صورتی که افراد با کاربرد پارتیشن دوجداره شیشه ای آشنایی داشته باشند، استفاده از آن را در اولویت قرار می دهند.

فروشگاه ساویس عرضه کننده انواع تجهیزات اداری به ویژه انواع پارتیشن های اداری است. برای خرید پارتیشن اداری به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *