دکوراسیون داخلی, راهنمای خرید

نکاتی برای خرید جاکفشی و جالباسی

نکاتی برای خرید جاکفشی و جالباسی

اگر تصمیم به خرید جاکفشی و جالباسی متناسب با دکوراسیون منزل خود دارید که استانداردهای درست برای انتخاب این محصولات را در نظر گرفته باشید. با ما در مجله ساویس همراه شوید تا بتوانید انتخاب درست داشته باشید. میان خرید جاکفشی آینه دار و خرید جاکفشی مدرن دردار یا بدون در یا.. .

دقت به موقعیت قرارگیری در زمان خرید جاکفشی و جالباسی:

این نکته بر هیچ کس پوشیده نیست که بهترین جا برای قرارداد جاکفشی و جالباسی فضایی است نزدیک در ورودی خانه. ولی اینکه خرید جاکفشی ورودی درست چگونه است؟ باید چه فضایی را اشغال کند؟ یا چه مدلی باشد؟ بسیار به فضای شما مربوط می شود.

بیشتر بخوانید:

دکوراسیون داخلی مدرن برای خانه های کوچک

جاکفشی و جالباسی

خرید جاکفشی و جالباسی بدون در برای کدام فضاها مناسب است؟

اگر در پاگرد آپارتمان شما یا بالکن خانه حیاط دار شما فضایی برای جاکفشی در نظر گرفته شده است قطعا خرید جاکفشی مدرن بدون در ، اولین گزینه و پیشنهاد است. چرا که علاوه بر دسترسی راحت و سریع به کفش ها جریان و گردش هوا بسیار بالا است.  قطعا هیچ بوی نامطبوعی از کفش ها را نخواهید داشت.

بیشتر یخوانید:

بهترین دکوراسیون اتاق خواب ساده و ارزان

خرید جاکفشی مدرن در دار مناسب کدام فضاها است؟

خرید جاکفشی و جالباسی

چنانچه شما فضا و امکانی که در بالا گفتیم را برای جاکفشی خود ندارید حتما در زمان خرید جاکفشی های در دار به این نکته دقت کنید. سوراخ هایی برای گردش هوا بین کفش ها وجود داشته باشد و حتما در زمان چیدمان کفش ها فاصله های حداقل پنج سانتیمتر را بین کفش ها در نظر بگیرید. تا بعدا با بوی نامطبوع جاکفشی و کفش ها مواجه نشوید.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید میز عسلی مناسب

البته انتخاب جاکفشی در دار خالی از لطف نیست.  از آنجا که با بسته شدن در جاکفشی در دار، شما شاهد کفش های متنوع داخل آن نیستید. این از آلودگی بصری در فضا جلوگیری می کند. و البته نکته ای که در رابطه با جاکفشی دردار حائز اهمیت است، استفاده از یراق الات با کیفیت و مناسب است تا بر اثر باز و بسته شدن مکرر درها به مشکل بر نخورید و در و یراق الات باید استحکام و مقاومت کافی را دارا باشند.

بیشتر یخوانید:

میز تحریر مدرن و انواع آن – خرید میز تحریر و مطالعه

محل قرارگیری مناسب جاکفشی ورودی منزل:

اگر انتخاب شما برای قراردادن جاکفشی داخل منزل است، علاوه بر نزدیک بودن به در ورودی منزل توجه شما باید به فضایی باشد که اشغال می کند. بهترین پیشنهاد این است که جاکفشی ورودی منزل حدودا یک سوم از فضای شما را اشغال کند و نه بیشتر. چرا که باعث بسته شدن و شلوغ شدن ورودی منزل می شود.

توجه به کاربردی بودن جاکفشی:

حتما در زمان خرید جاکفشی ورودی به این نکته دقت کنید که قرار است حدودا چند کفش در این جاکفشی قرار دهید. پس تعداد کفش های اعضای خانواده را در نظر بگیرید و قطعا نوع کفش های آنها. مثلا ارتفاع کفش های پاشنه دار و یا بوت های ساق دار حتما باید در نظر گرفته شوند و چنانچه این نوع تفکیک ها برای شما سخت است باید حتما جاکفشی را انتخاب کنید که طبقات متحرک و قابل برداشت دارند.

خرید جاکفشی های نیمکتی:

خرید جاکفشی و جالباسی بدون در

خرید جاکفشی و جالباسی نیمکتی

اگر شما هم در زمان پوشیدن کفش هایتان عادت دارید بنشینید، خرید جاکفشی مدرن نیمکتی برای شما بسیار مناسب است. یا چنانچه یکی از اعضای خانواده شما میان سال یا سالخورده است یا حتی کودکی دارید که نیاز به نشستن در زمان پوشیدن کفش دارد، این گزینه برای شما بهترین است.

مطلب مرتبط  چگونه یک سرویس خواب مناسب بخریم؟

خرید جاکفشی مدرن داشبوردی:

اگر محدودیت فضا از نظر عمق دارید یا دنبال جاکفشی هستید که تعداد بیشتری کفش را در خود جای دهد قطعا انتخاب و خرید جاکفشی مدرن داشبوردی برای شما بهترین انتخاب است. جاکفشی داشبوردی از آن دسته جاکفشی های مدرنی است که با هر فضایی به راحتی ست می شود و بیشترین بازدهی مصرفی رابرای شما دارد.

خرید جاکفشی آینه دار:

همانطور که در ابتدا گفتیم بهترین فضا برای جاکفشی قرار دادن آن در ورودی منزل است. با توجه به این موضوع که اغلب مردم ترجیح می دهند در زمان خروج از منزل و پوشیدن کفش های خود، استایل و ظاهر خود را در اینه مشاهده کنند. از این رو خرید جاکفشی آینه دار از گذشته تا امروز مورد پسند همگان بوده و هست. با انتخاب و خرید جاکفشی آینه دار شما در واقع با یک تیر دو نشان را زدید و با خرید جاکفشی آینه دار، نیاز به تهیه اینه قدی را نیز پوشش داده اید.

خرید جاکفشی چوبی

خرید جاکفشی و جالباسی:

در بالا پیشنهاد وسوسه بر انگیز خرید جاکفشی آینه دار را بررسی و محاسن آن را برشمردیم. بد نیست به بررسی خرید جاکفشی و جالباسی با هم بپردازیم. این خرید برای شما اگر فضایی با ارتفاع بلند را  برای قرار دادن جاکفشی خود دارید بسیار مناسب است . چرا که به محض ورود به منزل و قراردادن کفش ها در جاکفشی می توانید از شرِ کت یا کلاه یا سایر اکسسوری های پوششی خود راحت شوید. و یا میهمانان شما به محض ورود به منزل می توانند فضایی را برای آویزان کردن لباسهای خود در اختیار داشته باشند. و قطعا یکی از بهترین خرید ها خرید جاکفشی و جالباسی به صورت همزمان است.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با مکمل رنگ سبز

 

مطلب مرتبط  راهنمای خرید میز ناهارخوری برای منزل

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز: 113

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *