راهنمای خرید

صندلی ماساژ چیست و چه زمانی باید از آن استفاده کرد؟

صندلی ماساژ یک صندلی است که برای ماساژ دادن طراحی‌ شده است. نوع سنتی آن امکان دسترسی آسان به سر، شانه‌ها و پشت فرد ماساژ گیرنده را فراهم می‌کند در حالیکه صندلی‌ های ماساژ روباتیک از لرزاننده و موتورهای الکترونیکی برای ارائه ماساژ استفاده می‌کنند. اولین صندلی ماساژ در سال ۱۹۵۴ و توسط Nobuo Fujimoto طراحی شد. او قبل از اینکه کاملاً از طراحی آن راضی شود نسخه‌ های مختلفی از صندلی را از مواد قراضه تهیه می‌کرد. برای اینکه آگاهانه از ماساژ روی این صندلی لذت ببرید خوب است بدانید که چند بار می‌توانید از آن استفاده کنید این ماساژ بسیار دلپذیر بوده و می‌تواند کاملا روی کل بدن تأثیر بگذارد. در این مقاله نکاتی در مورد مقدار مصرف درست ماساژ و صندلی ماساژ به شما خواهیم گفت.

صندلی ماساژ

هر روز ماساژ برای به آرامش رسیدن

آیا می‌دانید چند بار در روز می‌توانید از این صندلی استفاده کنید؟ این دفعات محدود نیستند و شما می‌توانید بیشمار از آن استفاده کنید. توصیه می‌شود دو بار در روز به مدت ۱۵تا ۲۰دقیقه ماساژ بگیرید. خوب است به خاطر داشته باشید بعد از یک جلسه طولانی مانند یک تمرین ورزشی شدید ممکن است ضعف عضلانی ظاهر شود. این مدت‌ زمان کافی است تا تنش را از خود دور کرده و از ذهن و جسم خود مراقبت کنید. اولین روزهایی که این صندلی در خانه است استفاده بیش‌ از حد از آن‌ یک امر طبیعی است که مطمئناً توصیه‌ های ما نیز قادر به جلوگیری از آن نخواهد بود.

صندلی ماساژ

وابستگی به ماساژ در طول روز

حقیقت این است که همیشه زمان مناسبی برای ماساژ است. نکته اصلی این است که متناسب با روزی که داشتید ماساژ بگیرید. صبح‌ ها بهتر است به‌ جای اینکه ۲۰ دقیقه بیشتر بخوابید این زمان را صرف ماساژ گرفتن کنید زیرا باعث  می‌شود شما سرحال و پرانرژی شوید و با نگرشی مثبت روز خود را آغاز کنید. برنامه اتوماتیک کشش بدن می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای صبح‌ ها باشد. افرادی که در محل کار خود نیز صندلی ماساژ دارند خوش‌ شانس هستند زیرا می‌توانند در طول روز نیز فشار کمر و گردن را برطرف کرده بدن خود را احیا کنند و اثر بخشی را افزایش دهند. ماساژ در عصر برای پاک کردن ذهن و استراحت خوب خواهد بود. این صندلی به‌ آرامی عضلات شما را شل کرده و شما را برای یک خواب راحت آماده می‌کند. انتخاب بهترین نوع ماساژ به عهده شماست.

مطلب مرتبط  آیا صندلی ماساژور واقعا مفید است؟

صندلی ماساژ

زمان بهینه استفاده از صندلی های آرامش بخش

مشتریان قبل از خرید این صندلی معمولاً می‌پرسند: چه مدت می‌توانند با آن کار کنند؟ بیایید یک خانواده چهار نفری را مثال بزنیم که در آن هر یک از اعضا دو بار در روز به مدت ۲۰دقیقه از آن استفاده می کنند یعنی روزانه ۸ بار ماساژ. در واقع این تعداد زیاد نیست و حتی مهمانان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. میزان مصرف این صندلی‌ ها در استخرها یا سالن‌ های بدنسازی بیشتر است و آنها می‌توانند در این مکان ها و ساعت‌ ها به‌ طور مداوم کار کنند.

حال شما می‌دانید که این صندلی چه مدت می‌تواند برای شما کاربرد داشته باشد. همیشه زمان خوبی برای ماساژ است.