راهنمای خرید

صندلی انتظار و ویژگی های آن

انتظار باید در محلی ساکت و بی هیاهو اتفاق بیفتد که مانع از کلافگی افراد منتطر شود، آرامش بخش باشد که اعصاب فرد منتظر را آرام کند و راحت باشد که فرد از منتظر ماندن خسته نشود. اینجاست که صندلی های انتظار به عنوان یکی از اعضای خانواده صندلی های اداری پر اهمیت می شوند و مدیران شرکت های بزرگ و کوچکی که تعداد زیادی مراجعه کننده دارند برای انتخاب و خرید آن با دقت بیشتری عمل می کنند. چرا که یک صندلی انتظار خوب می تواند کمی از سختی و استرس انتظار بکاهد.

صندلی انتظار

همانطور که از نام آن معلوم است این نوع از صندلی اداری به منظور نشستن و منتظر ماندن برای انجام کاری در شرکت ها، سازمان ها، بیمارستان ها، مطب ها، ترمینال ها، فرودگاه ها، بانک ها و … استفاده می شوند.

صندلی انتظار

آنها در جنس ها و رنگ های متنوع و انواع یک، دو، سه و چهار نفره به بازار عرضه می شوند که متناسب با فضا و محیط مورد نظر می توانید از بین آنها انتخاب و اقدام به خرید کنید.

صندلی انتظار

ویژگی های صندلی انتظار

صندلی های انتظار می توانند در جنس روکش، رنگ و حتی جنس اسکلت خود متفاوت باشند.  بعضی از آنها دارای یک سبد در زیر صندلی هستند که به فرد اجازه می دهد وسایلی که با خود به همراه دارد را در آن قرار دهد و با خیال راحت و دست خالی بر روی صندلی بنشیند. به برخی دیگر از انواع آن یک میز کوچک متصل است که برای قرار دادن وسایل یا یک نوشیدنی یا غذایی که فرد بخواهد در طول زمان انتظار از آن استفاده کند مناسب است. هر دو نوع سبد دار و دارای میز را می توان در هر جایی استفاده کرد اما به نظر می رسد نوع دارای میز متصل بیشتر در ترمینال ها و فرودگاه ها که نیاز به انتظار طولانی مدت است و فرد خواهان خوردن و نوشیدن چیزی برای ساعت های انتظار است، استفاده شوند.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید صندلی انتظار

برای جنس روکش این نوع صندلی ها بیشتر از چرم، پارچه و پلاستیک استفاده می شود. جنس اسکلت آنها اصولا استیل و پایه های آنها ثابت و دارای اصطکاک مناسب است که از سر خذدن آن جلوگیری شود و تا به حال دیده نشده که صندلی انتظار به صورت متحرک تولید شود.

بهتر است صندلی انتظار خود را با توجه به تعداد مراجعان و هماهنگ با سبک دکوراسیون شرکت خود انتخاب و خریداری کنید که علاوه بر کارکردی که برای شما خواهد داشت جلوه زیبایی نیز به شرکت شما ببخشد.

 

برای زیباتر کردن صندلی های انتظار بسته به سلیقه مدیز شرکت یا طراح داخلی آن فضا از تشکچه های چرمی کوچک با رنگ های مختلف و جذاب استفاده کرد. با این ترفند ارباب رجوع از آمدن به آن محیط لذت می برد و با کمال میل منتظر می ماند تا کار مدیر شرکت تمام شود و نوبت رسیدگی به کار او شود.