اخبار شرکت

پروفیل پارتیشن اداری

پروفیل پارتیشن اداری

پروفیل پارتیشن اداری ، دوام و استحکام پارتیشن را با خود به همراه دارد. پروفیل پارتیشن اداری، در مدل های گوناگونی همانند آهنی و آلومینیوم موجود می باشد که پروفیل آلومینیوم از نمونه های به روز و پرکاربرد این محصولات به شمار می رود. منظور از پروفیل، قطعاتی تشکیل شده از مقاطع ثابت می باشد که متناسب با استحکام و جنس خود در صنعت پارتیشن بندی مورد استفاده قرار می گیرند.

پروفیل پارتیشن اداری

پروفیل پارتیشن اداری، دوام و استحکام پارتیشن را با خود به همراه دارد. پروفیل پارتیشن اداری، در مدل های گوناگونی همانند آهنی و آلومینیوم موجود می باشد که پروفیل آلومینیوم از نمونه های به روز و پرکاربرد این محصولات به شمار می رود.

منظور از پروفیل، قطعاتی تشکیل شده از مقاطع ثابت می باشد که متناسب با استحکام و جنس خود در صنعت پارتیشن بندی مورد استفاده قرار می گیرند. در ساختار پارتیشن ها از محورهایی در ابعاد عمودی و افقی استفاده شده است. معمولا فضای موجود میان این محورها به وسیله متریالی مانند پرده، شیشه و ام دی اف تکمیل می گردد.

محورهای افقی یا پروفیل سبک در نقش تیر، در ساختار پارتیشن اداری انجام وظیفه می نمایند. پروفیل های سنگین یا محورهای عمودی نیز به عنوان ستون در تار و پود این محصولات نقش خود را ایفا می کنند. امروزه پروفیل ها در اندازه ها و ضخامت های مختلفی تهیه و تولید می گردند. استفاده از این محصولات در عرصه های مختلف با کاربرد گسترده و فراوانی همراه شده است. پروفیل پارتیشن اداری علی رغم سبک بودن، از دوام و استحکام بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

 آشنایی با پروفیل پارتیشن اداری

پروفیل پارتیشن اداری، به عنوان ساپورت و ستون و پایه های پارتیشن اداری ایفای نقش می کند. اغلب موارد، در سازه های پارتیشن از پروفیل هایی از جنس آلومینیوم استفاده می شود. به طور کلی، پروفیل ها به دو دسته تو خالی و توپر تقسیم بندی می گردند.

از نظر نوع نیز این محصولات در انواع بسته و باز موجود می باشند. میلگرد، ناودانی، نبشی و تیر آهن در ردیف پروفیل های باز قرار می گیرند. قوطی و لوله در زمره پروفیل های بسته به شمار می آیند. امروزه، پروفیل ها به علت نوع کاربری خود در طیف بسیار وسیع و در عرصه های مختلف کاربرد دارند. در راه سازی، ساختمان سازی و صنایع مختلف، این محصولات در زمینه های گوناگون بکار گرفته می شوند. برای تهیه و تولید در و پنجره از نوع آهنی نیز پروفیل ها حضوری بسیار پر رنگ و برجسته دارند.

پروفیل ها در اشکال متنوعی همچون مستطیل و مربع به مصرف کنندگان عرضه می گردند. مقاطع از نوع کوچک این محصول به منظور ساخت نرده کشی و تهیه نرده های فلزی بسیار کاربرد دارد. پروفیل های در مقاطع بزرگ تر برای تهیه و ساخت اسکلت فلزی و ستون مورد استفاده قرار می گیرند. برای ساخت پروفیل پارتیشن اداری از ورق های آلومینیوم در ساختار محصول نهایت بهره را می برند.

پروفیل آلومینیومی از استحکام و دوام بسیار مطلوبی بهره می برد. به همین جهت، در برابر عوامل محیطی، زنگ زدگی و خوردگی از مقاومت مناسبی برخوردار می باشند. پروفیل پارتیشن اداری در مقاطع عمودی و افقی وجود دارد. این محصول در عین سبک بودن، استحکام و مقاومت بالایی را در بافت پارتیشن ایجاد می سازد. در ساختار پارتیشن های اداری ستون های مختلفی تعبیه شده است که ایستایی و ثبات پارتیشن بر روی سطح مورد نظر را امکان پذیر می کند.

 پروفیل پارتیشن اداری

پروفیل پارتیشن اداری

 خصوصیات و ویژگی های پارتیشن اداری

پروفیل پارتیشن اداری، در انواع مختلف برای افزایش استحکام و مقاومت پارتیشن مورد استفاده قرار می گیرد. رایج ترین و متداول ترین پروفیل های مورد استفاده برای پارتیشن از جنس آلومینیوم می باشد.

این محصول در مواد اولیه خود فاقد هرگونه ناخالصی می باشد. قابلیت فیزیکی و مکانیکی بالای این محصولات، استفاده از آن را به ویژه در سال های اخیر افزایش داده است. همچنین طراحی کاربردی و شکل ظاهری زیبای پروفیل پارتیشن اداری، جذابیت بی نظیری را در بدنه پارتیشن ایجاد می کند.

وزن مناسب پروفیل آلومینیومی، قابلیت حمل و جابجایی آن را به راحتی امکان پذیر می سازد. معمولا برای پر کردن فضای بین محورهای عمودی و افقی از شیشه سکوریت 10 میل نهایت بهره را می برند. همچنین سایر متریال مانند ورق آلومینیوم، طلق پلاستیک و ام دی اف را نیز می توان جایگزین شیشه نمود. پروفیل پارتیشن اداری، ایستایی و قرار گرفتن پارتیشن بر روی سطوح مختلف را به بهترین نحو میسر می سازد.

پروفیل پارتیشن اداری 10×10 در پارتیشن های دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد. در داخل بافت پارتیشن نیز به منظور استحکام و دوام بیشتر، از یک ورق آلومینیوم بهره برده می شود. بدنه مقاوم پارتیشن دوجداره به علت مقاومت بالا، بدون استفاده از ستون یا ساپورت بر روی سطح مد نظر مستقر می شود.

در مقابل، پارتیشن اداری تک جداره، برای مستقر شدن بر روی سطح از ستون های گوناگونی بهره می برد. پروفیل پارتیشن اداری، حالت ایستایی پارتیشن تک جداره را بدون بر هم خوردن تعادل آن میسر می سازد. در پارتیشن اداری مدل تک جداره، استفاده از پروفیل های 4×4 به همراه یک لایه آلومینیوم، استحکام و مقاومت آن را دو چندان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *