پارتیشن اداری

پارتیشن هوشمند اداری دارای چه ویژگی های است؟

پارتیشن هوشمند اداری دارای چه ویژگی های است

یکی از منحصر به فرد ترین پارتیشن های اداری، پارتیشن هوشمند اداری است. مهم ترین تفاوت این پارتیشن با سایر پارتیشن ها در تکنولوژی به کار رفته در آن است و می توان میزان دید را در این پارتیشن به آسانی کنترل کرد. شما میتوانید با استفاده از یک کنترل، نور ورودی به شیشه پارتیشن را کنترل کنید و در صورت نیاز شیشه پارتیشن را به حالت مات در بیاورید. به این ترتیب فضای داخل پارتیشن کاملاً مات می شود و از بیرون قابل دیدن نیست. برای اطلاع از قیمت پارتیشن اداری هوشمند، می توانید از کارشناسان با تجربه ما در ساویس کمک بگیرید.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع پارتیشن اداری( پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره) به صفحه پارتیشن اداری ساویس مراجعه کنید

پارتیشن هوشمند اداری

پارتیشن هوشمند اداری

بیشتر بخوانید:

طراحی دکوراسیون، از طراحی تا بازسازی ساختمان

ویژگی های پارتیشن هوشمند اداری

اصلی ترین کاربرد پارتیشن هوشمند اداری، مات کردن شیشه ها برای برگزرای جلسات کاری مهم و خصوصی است. در حقیقت پارتیشن هوشمند این امکان را به شما می دهد تا از طریق مات کردن شیشه، مقدار دید به داخل اتاق را کم کنید. همچنین این امکان برای شما فراهم است که فقط قسمتی از پارتیشن را مات یا شفاف کنید. با در دست داشتن کنترل پارتیشن هوشمند، می توانید فضای محیط اداری خود را کنترل کنید.

شیشه های پارتیشن اداری هوشمند، دارای نوعی کریستال مایع هستند و جریان الکتریکی موجب تغییر حالت این شیشه ها می شود. به این ترتیب در صورتی که یک منبع تغذیه به پارتیشن ها وصل باشد، با تغییر جریان، رنگ شیشه ها هم تغییر خواهد کرد. یکی دیگر از کاربردهای پارتیشن اداری هوشمند، استفاده از این پارتیشن به عنوان صفحه نمایش ویدئو پروژکتور است. در این روش برای تنظیم تصویر ویدئو پروژکتور، ابتدا باید شیشه پارتیشن را مات کنید. این مورد یکی از بهترین قابلیت ها برای فضاهای اداری کوچکی است که دارای اتاق و میز کنفرانس بزرگ جداگانه نیستند.

مطلب مرتبط  جنس پارتیشن اداری: زیبایی شناسی و عملکرد در دکوراسیون

پارتیشن اداری هوشمند

ایجاد فضای خصوصی در محیط کار

بیشتر بخوانید:

قیمت پارتیشن اداری تک جداره

مزیت پارتیشن های هوشمند اداری

پارتیشن های هوشمند اداری، مزایا و ویژگی های مثبت زیادی دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های پارتیشن های هوشمند، نگهداری و تمیز کردن راحت شیشه های این پارتیشن در مقایسه با پرده است. در ادامه این مقاله سایر این موارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • وجود یک فضای خصوصی در مواقع لزوم و داشتن آرامش
  • داشتن عایق صدا
  • قابل استفاده در مکان های گوناگون
  • قابل تعویض به راحتی
  • قابلیت تنظیم نور

سئوالات متداول در مورد پارتیشن های اداری هوشمند

  1. قیمت پارتیش های هوشمند به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت پارتیشن هوشمند اداری به تک جداره یا دوجداره بودن آن بستگی دارد. پارتیشن های هوشمند که دارای شیشه های دوجداره هستند، قیمت بالاتری نسبت به شیشه های تک جداره دارند؛ چون مانع از اتلاف انرژی می شوند.

  1. پارتیشن های هوشمند چه تفاوتی با سایر پارتیشن ها دارند؟

با توجه به این که در طراحی این پارتیشن ها از فناوری پیشرفته استفاده شده است، افراد می توانند نور و میزان دید آن را تغییر دهند.

جمع بندی

در هنگام خرید پارتیشن های هوشمند، باید به کیفیت شیشه های پارتیشن توجه زیادی داشته باشید. در صورتی که شیشه ها به اندازه کافی کیفیت نداشته باشند و ناخالصی داشته باشند، نمی توان به طور کامل آنها را مات کرد. در این صورت ممکن است شیشه ها بعد از مدتی کارایی خود را به طور کامل از دست بدهند و تبدیل به شیشه های عادی شوند.

مطلب مرتبط  طراحی پارتیشن اداری چه اهمیتی دارد؟

برای آشنایی با کاربرد پارتیشن اداری هوشمند و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن های هوشمند، می توانید با مراجعه به شماره های موجود در سایت، با کارشناسان ما در ساویس تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

استیکر پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردهایی دارد
[vc_row][vc_column][basel_blog items_per_page=”3″ parts_title=”1″ parts_meta=”1″ parts_text=”1″ parts_btn=”1″][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *