پارتیشن اداری, دکوراسیون داخلی, فضای اداری

آشنایی با پارتیشن های اداری مدرن

آشنایی با پارتیشن های اداری مدرن

 در پارتیشن های اداری مدرن می توان ساختار کوموتیشن را اجرا کرد بنابراین می توان پارتیشن کمد را در دسته بندی پارتیشن های اداری مدرن قرارداد. پارتیشنی که از یک طرف یک کمد است و از طرف دیگر قفسه های دکوراتیو تعبیه می شود و کاملا ساختار فرمی و متریالی مدرن دارد.

پارتیشن های اداری مدرن

پارتیشن های اداری مدرن

پارتیشن های اداری مدرن افکت سه بعدی به فضا می دهند و ترکیبی از چند قرم و متریال هستند ، به عبارت ساده تر چند منظوره می باشند. در طراحی فضاهای اداری علاوه بر اجرای پارتیشن های اداری مدرن باید به سایر اجزای دکوراسیون اداری توجه شود مانند میزها، کانتر ، قفسه ها

پارتیشن های اداری مدرن  را  بشناسیم

در پارتیشن های اداری می توان ساختار کوموتیشن را اجرا کرد بنابراین می توان پارتیشن کمد را در دسته بندی پارتیشن های اداری قرارداد. پارتیشنی که از یک طرف یک کمد است و از طرف دیگر قفسه های دکوراتیو تعبیه می شود و کاملا ساختار فرمی و متریالی مدرن دارد.

این محصول افکت سه بعدی به فضا می دهند و ترکیبی از چند قرم و متریال هستند ، به عبارت ساده تر چند منظوره می باشند. در طراحی فضاهای اداری علاوه بر اجرای پارتیشن  اداری باید به سایر اجزای دکوراسیون اداری توجه شود مانند میزها، کانتر ، قفسه ها و…

پارتیشن های اداری مدرن

توجه به این موارد باعث می شود دکوراسیون مفهوم کلی را نشان دهد. این محصول می تواند از تلفیق یک طرح ساده با طرح دیگری باشد ، از دیگر روش های طراحی در پارتیشن های اداری مدرن استفاده برشی در طراحی می باشد .

بدین معنی که تقسیمات برشی برای کاربری های گوناگون بسیار کاربردی هستند و می توان گفت یکی از اصلی ترین شاخصه های معماری مدرن به حساب می آیند.، در این تقسیم بندی حدالامکان مرز مشخصی بین اجزای مختلف ایجاد نمی شود و اجزا ی دکوراسیون اداری فقط با حفظ کاربرد در هم آمیخته می شوند و تبدیل به یک طرح ترکیبی می شوند.

اهمیت نورپردازی در پارتیشن اداری

استفاده از انواع نورپردازی خطی، هلالی، فریم های ظریف و انتخاب درست رنگها در پارتیشن های اداری مدرن  تاثیر گذار است، طرح های مدرن می تواند ترکیبی از اجسام شیشه ای، چوبی و فلزی  و سنگی باشد که هر کدام بنا بر کاربرد انتخاب و طراحی می شوند. با پارتیشن های اداری فضایی بدون تنش و با دسترسی بالا برای کارمندان تان مهیا کنید.

پارتیشن های مدرن حسی مابین پارتیشن اداری و خانگی است که طرح ها خیلی رسمی نیستند ، ترکیبی از فضای رسمی و خانگی را القا می کنند .این محصولات  فراتر از پارتیشن های اداری ساده هستند و کمک می کنند تا فضای دفتر کار شما  بسیار متفاوت تر از سایر ادارات شود.همانطور که گفتیم پارتیشن های کوموتیشن از این محصول هستند در واقع ترکیبی از کاربری  کمد، قفسه و پارتیشن هستند ،این نوع محصول هم نقش کمد و قفسه وسایل را دارند و هم مانند یک پارتیشن فضاها را جداسازی می کنند.

پارتیشن طرح نرده

پارتیشن اداری نرده

یکی از جدیدترین طرح ها در پارتیشن های اداری ، طرح نرده ای می باشد ، یک طراح خوب و حرفه ای می تواند از ساده ترین خطوط ، و کم هزینه ترین وسایل، طرحی فوق العاده خلق کند. بنابراین در استفاده  از این محصول حتما با طراح تان مشورت کنید و بهترین دکوراسیون را با کمترین هزینه  به دفتر کارتان ببرید.

استفاده از ام دی اف های دو رنگ متفاوت ، یا رنگهای نزدیک هم می تواند طرح و نمای خوبی به دفتر شما بدهد، ترکیب رنگها را بشناسید تا بتوانید با در کنار هم قراردادن آنها به افکت  تازه ای دست پیدا کنید. در پارتیشن های مدرن از اشکال هندسی، کروی، بیضی و دایره  استفاده می شود که با برش این اشکال در ام دی اف به طرح های بی نظیری می توان دست یافت .

چه بسا این محصولات امروزی بسیار کم هزینه تر از پارتیشن اداری قدیمی هستند ، زیرا سبک تر و ساده تر هستند و نصب آن نیز سریعتر انجام می شود. پس اشکال و طرح های قدیمی را کنار بگذارید و دفتر کارتان را با پارتیشن های مجهز کنید.

استفاده از رنگ ها و گیاهان در پارتیشن بندی اداری مدرن

پارتیشن های اداری مدرن

پارتیشن های اداری مدرن

اگر اصول ارگونومیک در دکوراسیون اداری رعایت شود ، بهترین نتیجه را از پارتیشن ها خواهید گرفت که هم  زیبایی داشته باشید و هم بیشترین استفاده را از فضا ی کاری ببرید ، از حداقل ها به حداکثری ها برسید. طرح های مدرن بسیار ساده تر و سبک تر هستند ، هیچ پیچیدگی و بی معنایی ندارند و تمامی اقشار می توانند از آن تاثیر بگیرند.

استفاده از رنگ های زرد و سبز حس و انرژی متفاوتی به مخاطب می دهد ، از رنگ قرمز حتما در ترکیب پارتیشن ها استفاده کنید، استفاده از گل و گیاهان را در طراحی اداری فراموش نکنید . استفاده از گل و گیاه نه تنها حس طراوت ایجاد می کند بلکه سبب تهویه هوا و ایجاد هوایی پاک در محیط اداری می شود ، گیاهان با انتشار رطوبت موجب پایین آوردن حرارت در محیط می شوند و همیشه هوا برای کارکنان دلپذیرتر خواهد بود همچنین حدود 5 دسی بل در صداهای اطراف کاهش ایجاد می کنند.

انواع پارتیشن های اداری مدرن

پارتیشن های اداری مدرن

پارتیشن های اداری مدرن نقش مهمی در طراحی فضا و ایجاد محیط کار بهینه و زیبا ایفا می‌کنند. این پارتیشن‌ها به عنوان جداکننده‌های فضایی در دفاتر، محیط‌های کاری و فضاهای اداری به کار می‌روند و می‌توانند به تنظیم فضا، بهبود انعطاف‌پذیری، و افزایش حریم شخصی کارکنان کمک کنند. در زیر به برخی از انواع پارتیشن های اداری مدرن اشاره شده است:

  1. پارتیشن اداری شیشه‌ای: این نوع پارتیشن‌ها از جنس شیشه یا مواد شفاف تشکیل شده‌اند و به کاربران اجازه می‌دهند تا از نور طبیعی بهره‌مند شوند و احساس فضای بازی داشته باشند. این پارتیشن‌ها به شیوه‌ای مدرن و شیک، حریم شخصی را حفظ می‌کنند و در عین حال، ارتباط بین افراد را نیز تسهیل می‌کنند.
  2. پارتیشن موجود در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف: پارتیشن‌های مدرن اغلب با طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و هماهنگ با محیط اداری تولید می‌شوند. این پارتیشن‌ها علاوه بر افزودن زیبایی به فضا، به افراد این امکان را می‌دهند که مطابق با سلیقه و استایل داخلی محیط، پارتیشن‌های مورد نظر را انتخاب کنند.
  3. پارتیشن قابل تنظیم ارتفاع: این نوع پارتیشن‌ها به کاربر امکان می‌دهند ارتفاع را به صورت قابل تنظیم تغییر دهند، بنابراین می‌توانند به آسانی تا میزهای کاری برسند یا اگر نیاز به حریم شخصی بیشتری باشد، ارتفاع را افزایش دهند.
  4. پارتیشن عایق صوتی: پارتیشن‌های صوتی برای کنترل و کاهش صداهای محیط اداری بسیار موثر هستند. این نوع پارتیشن‌ها معمولاً از موادی با خصوصیات عایق صوتی ساخته می‌شوند و به کارمندان اجازه می‌دهند تا در یک محیط آرام و بی‌سروصدا کار کنند.

پارتیشن های اداری مدرن با توجه به نیازهای مختلف فضاهای کاری و طراحی‌های شخصی، گزینه‌های متنوعی را فراهم کرده و به بهبود کارایی و استفاده از فضاها کمک می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *