اخبار شرکت

پارتیشن ارزان بخریم یا نه؟

پارتیشن ارزان بخریم یا نه؟

پارتیشن ارزان بخریم یا نه؟ تنظیم بودجه راه اندازی شرکت و خرید یک شرکت کار سختی خواهد بود. اینکه شما دائما نگران گران بودن یک جنس خریداری شده باشید، کار منطقی به نظر خواهد رسید؛ اما اینکه پارتیشن ارزان خریداری کنید،  کار درستی است؟

پارتیشن ارزان بخریم یا نه؟

خیلی وقت ها صاحبان مشاغل کیفیت را فدای کمیت می کنند. همین کار بعد ها به آن ها صدمه مالی قابل تاملی خواهد زد. شما با خرید اجناس پرکاربردی مانند پارتیشن که با مراجعه کنندگان و افراد زیادی در تماس هستند، ریسک بزرگی را انجام داده اید.

گاهی با کمی هزینه بیشتر شما علاوه بر برخورداری از کیفیت بالا، مدت طولانی تری را از خرید آن جنس معاف خواهید بود.

پارتیشن ارزان نخرید

پارتیشن ارزان بخریم یا نه؟ بعضی مدیران و سرمایه گذاران به دلیل آنکه در محل استیجاری زندگی می کنند، به دنبال وسایل ارزان هستند. شما اگر به هر دلیلی به دنبال خرید ارزان هستید، باید به این نکته توجه کنید که از خرید قیمت پایین چیزی جز هزینه کم نصیب شما نخواهد شد.

ساخت یک پارتیشن از مواد اولیه گرفته تا ساخت آن توسط نیروی انسانی و نصب آن ها در محل همه هزینه بر خواهند بود. چیزی که برای شما باید سوال پیش بیاورد، این است که چرا محصولی که اینقدر برای آن زحمت و وقت صرف شده نسبت به محصولات دیگر بازار ارزانتر است؟

در این هنگام شما متوجه می شوید که یکی از این عوامل تولید برای سقوط این قیمت حذف شده است.

جنس ارزان، مختص افراد پولدار!

خرید یک جنس ارزان معایب و حسن خودش را دارد. بعضی افراد اصرار بیهوده ای برای خرید ارزان تر از بازار دارند. بالغ بر 90 درصد مواقع این قیمت ها،  کیفیت را فدای خودشان خواهند کرد و چیزی که نصیب خریدار خواهد شد، کیفیت کوتاه مدت خواهد بود.

مطلب مرتبط  اهمیت مبل اداری چیست؟

پارتیشن ها از اجزای مختلفی تشکیل می شوند و از جزئی ترین تا بزرگ ترین قسمت آن با فکر و طراحی خاصی چیده شده است. برای مثال اگر شما از یک پارتیشنی استفاده کنید که از کیفیت پایین چوب استفاده کرده باشد بعد آب خوردن و رطوبت چوب های آن دچار مشکل می شود و شما ناچار به تعویض آن ها خواهید شد.

یک پارتیشن بدون تهویه های ایمنی شاید جان تمام کارمندان را تهدید کند و زندگی آنان را به خطر بیندازد.

یک پیچ بی کیفیت بعد مدتی زنگ خواهد زد و با افتادن یک میز که روی آن کامپیوتر قرار دارد، صدمه بزرگی به شما خواهد زد. برای این منظور شما باید تمام جوانب یک تولید را بسنجید.

همین قضیه در تمام محصولات صدق می کند. شما با خرید محصول رایگان شاهد خراب شدنش خواهید شد و در ادامه آن تعمیرات برای شما هزینه زیادی خواهد داشت.

بیمه کیفیت شوید

زمانی که طعم شیرین ارزانی زیر زبان شما می آید، باید تلخی عدم گارانتی و تضمین کیفیت را نیز بچشید.

یکی از دلایل ارزانی اجناسی مانند پارتیشن ارزان اداری، این است که فروشنده ها هیچ تضمین و گارانتی شامل اجناس فروخته شده نمی کنند و این مشکل شاید برای ذهن شما دور باشد اما بعد یک سال که عموما معایب یک وسیله شروع به بروز می کند، شما باید به دنبال تعمیر و نگهداری آن باشید.

با کمی جست‌و‌جو در اینترنت متوجه خواهید شد که چگونه برند های بزرگ جهان کیفیت خود را تضمین مادام العمر می کنند‌. مردم عادی برای آنکه توانایی رقابت با تورم را ندارند، ترجیح می دهند که در همان سال هزینه نسبتا بالایی کنند که بعد ها مجبور به خرید و تامین لوازم جانبی با قیمت بیشتر نشوند.

مطلب مرتبط  مبل و نیم ست اداری

یکی دیگر از دلایلی که جنس ارزان برای تمامی اقشار جامعه مناسب نیست، این است که هزینه نگهداری آن ها بسیار بالاست. شما باید هزینه ای را که در اول کار نکرده اید، در طول سالیان از خرابی لولا ها تا خط و خش بی‌مورد روی شیشه ها انجام دهید.

تنوع کم و قیمت کم

در بعضی موارد مانند کم بودن تنوع، قیمت پارتیشن ها نیز کاهش می یابد. پارتیشن ها از انواع و اقسام مدل ها تشکیل می شوند.  زمانی می رسد که شما برای نوع خاص معماری داخلی شرکت مجبور به انتخاب نوع هایی از پارتیشن هستید که برای شرکت شما اختصاصی طراحی می شوند.

اگر در حالتی به سر می برید که نیازی به نوع خاص طراحی نیازی ندارید، در این مورد خرید یک پارتیشن اداری ارزان به صرفه خواهد بود. همانطور که می دانید در بازار پارتیشن ها تنوع، تعیین کننده رقابت اصلی است. پس یکی از دلایلی که شاهد گرانی پارتیشن خواهید بود، همین است. تنوع محصولات هرچقدر در زمینه رنگ و لوازم جانبی کمتر باشد، پارتیشن ارزان تر خواهد شد.

دست به دست

اگر به معنای واقعی دچار کمبود بودجه هستید و توانایی خرید محصولات با کیفیت را ندارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که به سراغ اجناس دست دوم بروید. پارتیشن دست دوم به دلیل آنکه عمر خود را کرده است، از قیمت آن کاسته می شود. با اینکه شما دارای جنس ارزان خواهید شد اما در ازای آن کیفیت را از دست خواهید داد و باید نگران تعمیرات و نگهداری آن ها باشید چراکه بعد از مدتی استفاده از کیفیت آن ها کاسته خواهد شد.

مطلب مرتبط  مبل اداری جدید

یکی دیگر از معایب جنس دست دوم ارزان، این است که دقیقا با خواسته و توقع شما جور نخواهد بود و مخصوص شرکت و محل کار شما تطابق نخواهد داشت.

کلام آخر

همیشه ارزانی تصمیم درست در خرید نیست. پارتیشن ارزان در چندین مورد شامل نقص خواهد بود. کیفیت پایین پارتیشن باعث افزایش مخارج نگهداری می شود. کمبود تنوع سبب کاهش قیمت خواهد شد. با کمی هزینه بیشتر یک سرمایه گذاری بلند مدت در کار خود خواهید کرد. با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که برند های معتبر مانند ساویس با کمی هزینه بیشتر، کیفیت شما را تضمین خواهند کرد. ساوین با ارائه انواع مختلف پارتیشن با بالاترین کیفیت به  شما این امکان را می دهد که با بهترین قیمت دارای محصول دلخواه خود شوید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *