دکوراسیون داخلی, مبلمان اداری

همه چیز در مورد دکوراسیون اداری اتاق مدیریت+عکس

همه چیز در مورد دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

یکی از بخش های مهم هر اداره اتاق مدیر است. به این ترتیب طراحی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت اهمیت ویژه ای دارد. طراحی اتاق مدیریت باید طبق اصول و روش های خاصی انجام شود. از مبلمان اداری بگیرید تا نحوه چیدمان و طراحی و دکوراسیون داخلی آن. در این مقاله از مجله ساویس ما را همراهی کنید تا با اصول مهم در دکوراسیون اتاق مدیریت آشنا شوید.

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

ویژگی های مهم اتاق مدیریت

دکوراسیون ادرای اتاق مدیریت باید به گونه ای باشد که ارباب رجوع هنگام مراجعه به اتاق، متوجه تفاوت آن با سایر اتاق ها شود. از آن جایی که همه قرارهای کاری و جلسات مهم در اتاق مدیریت برگزار می شود، طراحی آن باید به درستی انجام شود. طراحی دکوراسیون این اتاق باید ساده و رسمی باشد و با قوانین اداره و دکوراسیون کلی شرکت هماهنگی داشته باشد. یکی از مهم ترین نکات در چیدمان وسایل اتاق مدیریت این است که این چیدمان نباید در رفت و آمد افراد تداخل ایجاد کند.

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

وسایل اتاق مدیریت و ویژگی های آن

وسایل دکوراسیون اداری اتاق مدیریت باید علاوه بر رسمی بودن، کاملاً راحت باشد؛ چون مدیران مدت زمان زیادی از روز در این اتاق هستند. انتخاب وسایل و همچنین طراحی اتاق مدیریت باید مطابق با متراژ محیط باشد. بهتر است از رنگ های ساده و شیک برای این اتاق استفاده کنید و همچنین به هارمونی رنگ ها توجه داشته باشید. در ادامه این وسایل و ویژگی های آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • میز مدیریت: میز مدیرت یکی از مهم ترین آیتم ها برای دکوراسیون اداری اتاق مدیریت است. ابعاد میز مدیریت باید در مقایسه با سایر میزهای اداری بزرگ تر باشد و همه وسایل ضروری به راحتی روی آن قرار بگیرد.
  • صندلی مدیریت: مهم ترین ویژگی صندلی مدیریت محکم بودن و ارگونومیک بودن آن است. صندلی مدیریت باید کفی و صندلی راحتی داشته باشد و دارای جنس خوبی باشد تا افراد از نشستن روی آن خسته نشوند.
  • مبلمان راحتی: دکوراسیون ادرای اتاق مدیریت متشکل از وسایل زیادی است که یکی از آنها مبلمان راحتی است. مبلمان راحتی نقش مهمی در دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت دارند و موجب می شوند افراد مراجعه کننده هنگام جلسات طولانی خسته نشوند.
مطلب مرتبط  اصول چیدمان، طراحی و دکوراسیون مطب پزشک

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

نورپردازی اتاق مدیریت

روشنایی در هر محیطی به خصوص اتاق مدیریت و دفاتر اجرایی نقش مهمی ایفا می‌کند. در اتاق مدیریت در کنار تجهیزات روشنایی از نور طبیعی هم بهره مند ش.ید. پنجره‌های بزرگ اجازه ورود نور طبیعی را به اتاق مدیریت می‌دهند. اما در صورت عدم دسترسی به نور طبیعی باید محیط را با نور لامپ، انواع آباژور و لوستر در دکوراسیون داخلی ترکیب کنید تا از خستگی چشم شما جلوگیری شود. می‌توانید از هالوژن‌های زمینی برای دکوراسیون کف اتاق استفاده کنید.

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

نکات مهم در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت

برای طراحی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت معمولاً از دو سبک کلاسیک و مدرن استفاده می شود. مدل دکوراسیون اتاق مدیریت بستگی به سلیقه افراد و همچنین ابعاد اتاق دارد. معمولاً فضاهای کوچک برای دکوراسیون کلاسیک مناسب نیستند و فضای نا مناسبی ایجاد می کنند. دکوراسیون مدرن علاوه بر زیبا بودن، کارایی زیادی دارد و فضای کمتری اشغال می کند.

نور پردازی اتاق مدیریت از دیگر فاکتورهایی است که در طراحی و دکوراسیون اداری اتاق مدیریت باید به آن توجه کرد. نور پردازی این اتاق باید به طور دقیق و اصولی انجام شود و بهتر است تا حد امکان از نور طبیعی استفاده شود. سعی کنید اتاق مدیریت در بخشی باشد که پنجره نور گیر داشته باشد و نور به طور مستقیم به اتاق بتابد. به این ترتیب روشنایی محیط افزایش پیدا می کند و اتاق دلبازتر می شود.

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

سوالات متداول در مورد دکوراسیون اتاق مدیریت

  1. چه وسایلی برای اتاق مدیریت کوچک مناسب است؟

بهتر است در دکوراسیون اداری اتاق مدریت که متراژ بالایی ندارد، از وسایل چوبی مرغوب استفاده شود. این وسایل موجب شیک و مدرن شدن محیط می شوند.

  1. ویژگی های سبک مدرن برای طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت چیست؟
مطلب مرتبط  نکات کلیدی در چیدمان دکوراسیون اداری

یکی از مهم ترین ویژگی های سبک مدرن برای طراحی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت، خلوت بودن است. سبک مدرن نیازمند المان های راحت و لوکس است.

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت25

جمع بندی

شیک بودن اتاق مدیریت اهمیت زیادی دارد پس سعی کنید در چیدمان وسایل این اتاق دقت بالایی داشته باشید. برای این که اتاق مدیریت بیش از حد رسمی نباشد می توانید از وسایلی مانند کتابخانه، تابلوهای هنری زیبا و گلدان های طبیعی استفاده کنید.

برای خواندن مقالات بیشتر در مورد دکوراسیون ادرای اتاق مدیریت، مقالات مرتبط در ساویس را مطالعه کنید. همچنین برای خرید انواع مبلمان ادرای برای اتاق مدیریت از کارشناسان ما در ساویس کمک بگیرید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *