پارتیشن اداری, فضای اداری, مبلمان اداری

همه چیز درباره پارتیشن اداری بانکی

همه چیز درباره پارتیشن اداری بانکی

با استفاده از پارتیشن اداری بانکی می توان قسمت های مختلف بانک مانند بخش کارکنان و بخش مدیریت را به خوبی از هم جدا کرد. این پارتیشن ها طراحی بسیار جذابی دارند و موجب نظم و ترتیب در محیط بانک می شوند. در این مطلب از مجله ساویس همراه ما باشید تا با ویژگی های این پارتیشن اداری بیشتر آشنا شوید.

مشخصات پارتیشن اداری بانکی

متداول ترین پارتیشنی که در بانک ها استفاده می شود، پارتیشن های شیشه ای هستند. پارتیشن های شیشه ای جزء پارتیشن های لوکس و مدرن محسوب می شوند و تاثیر قابل توجهی در دکوراسیون بانک ها دارند. پارتیشن اداری بانکی معمولاً شفاف و فاقد رنگ هستند و حریم شخصی آنها از پشت آنها به خوبی دیده می شود. پارتیشن های اداری شیشه ای بانک ها، دارای ضخامت بسیار زیادی است و در برابر ضربات مقاومت بالایی دارد. این پارتیشن علاوه بر جدا سازی فضا بین دو کارمند، عایق خوبی برای صدا است.

پارتیشن اداری بانکی

پارتیشن شیشه ای بانکی

کاربرد پارتیشن های بانکی

پارتیشن اداری بانکی، وظیفه دارد بخش های مختلف بانک را از هم جدا کند تا هر کدام از کارکنان حریم شخصی خود را داشته باشند. پارتیشن های بانکی شیشه ای، کمک بزرگی به ایجاد نظم و همچنین شیک شدن محیط بانک می کنند. پارتیشن های بانکی، کاربرد بسیار مهمی در بانک ها دارند و انتخاب بسیار خوبی برای جدا کردن فضای بین دو کارمند هستند. با نصب این پارتیشن، کلیه کارمندان بانک می توانند روی افراد دیگر تسلط داشته باشند. از دیگر کاربردهای این پارتیشن می توان به حفظ امنیت و  محافظت از اسناد اداری اشاره کرد.

نکات مهم برای خرید پارتیشن اداری بانکی

پارتیشن اداری بانکی

پارتیشن اداری بانکی

یکی از پرکاربردترین مدل های پارتیشن اداری که در بانک ها استفاده می شود، پارتیشن شیشه ای است. این پارتیشن اداری بانکی با داشتن فریم های ام دی دف و آلومینیومی جلوه بسیار زیبایی به محیط بانک می دهد. برای خرید پارتیشن بانکی، ابتدا باید فضای بانک را در نظر بگیرید تا بتوانید پارتیشنی متناسب با محیط انتخاب کنید. در هنگام خرید و انتخاب این پارتیشن اداری باید به این نکات توجه داشته باشید.

  • جنس و کیفیت شیشه
  • وزن پارتیشن
  • دوام و کیفیت پارتیشن
  • ثبات و توان ایستایی پارتیشن

نکات مهم برای نصب پارتیشن در بانک

پارتیشن های اداری بانکی نصب راحتی دارند ولی با این وجود بهتر است برای نصب و اجرای آنها از افراد ماهر و متخصص، کمک بگیرید. در هنگام نصب پارتیشن های بانکی باید دقت کنید که پانل ها و شیشه های پارتیشن به طور دقیق نصب شوند. هر اندازه ارتفاع شیشه این پارتیشن بیشتر باشد، علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، سر و صدای کمتری در محیط خواهید داشت. در هنگام نصب پارتیشن بانکی، دقت کنید که اتصالات و واشرهای لاستیکی با کیفیت باشند تا شیشه بتواند به خوبی در جای  خود قرار بگیرد.

پارتیشن اداری بانکی

جدا سازی باجه ها با استفاده از پارتیشن

میز پیشخوان یا کانتر بانکی

میز پیشخوان یا کانتر بانکی، یکی از اجزای بسیار مهم و مبلمان اداری در بانک‌ها و مؤسسات مالی است که نقطه تماس مستقیم بین مشتریان و بانک محسوب می‌شود. این میز به عنوان محلی است که مشتریان به بانک می‌آیند تا خدمات مختلف مالی و بانکی را دریافت کنند. کارمندان بانکی به عنوان کارگزاران ارتباط مستقیم با مشتریان به این میز پیشخوان می‌نشینند و درخواست‌ها و نیازهای مشتریان را پذیرفته و پردازش می‌کنند. این خدمات می‌توانند شامل برداشت و واریز وجه، صدور چک، صدور کارت اعتباری، معاملات ارزی، ارائه مشاوره مالی، و غیره باشند.

میز پیشخوان یا کانتر بانکی

میز پیشخوان یا کانتر بانکی

میز پیشخوان بانکی نقش اساسی در ارتباط مستقیم با مشتریان و ایجاد تجربه مثبت مشتری در بانک دارد. یک خدمت یا تجربه مثبت در کانتر بانکی می‌تواند به مشتریان اعتماد بیشتری به بانک بدهد و آنها را در جلب و نگه‌داری مشتریان تحت پرچم بانک کمک کند. همچنین، میز پیشخوان به عنوان مکانی برای ارتقاء فرصت‌های فروش و ارائه خدمات اضافی به مشتریان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو، توسعه و بهینه‌سازی کانتر بانکی‌ها برای بانک‌ها و مؤسسات مالی امری اساسی است تا ارتباطات موثر با مشتریان را تسهیل کرده و مشتریان را راضی نگه دارد.

سوالات متداول در مورد پارتیشن های بانکی

پارتیشن اداری بانکی

پارتیشن اداری بانکی

1-بهترین شیشه برای پارتیشن های بانکی چه شیشه ای است؟

شیشه  لمینت یکی از بهترین انواع شیشه برای پارتیشن اداری بانکی است. این شیشه در برابر ضربات محکم مقاومت بالایی دارد و در مدل های مات و براق موجود است.

2-نصب پارتیشن های اداری در بانک ها چه مزیت هایی دارد؟

مهم ترین مزیت نصب پارتیشن بانکی، جدا سازی فضای بین کارمندان و مشتریان است. علاوه بر این با وجود این پارتیشن ها می توان از اسناد اداری و مالی به خوبی نگهداری کرد.

جمع بندی

مهم ترین دلیل استفاده از پارتیشن اداری بانکی، ایجاد یک فضای کاربردی با یک طراحی مدرن است.

انواع پارتیشن های اداری را می توانید از فروشگاه اینترنتی ساویس سفارش دهید. کارشناسان ما در این فروشگاه در انتخاب بهترین مدل پارتیشن به شما کمک می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *