دکوراسیون داخلی, فضای اداری, فضای باز

همه چیز درباره طراحی داخلی استارتاپ ها

همه چیز درباره طراحی داخلی استارتاپ ها

این روزها در سراسر دنیا استارتاپ ها در حال افزایش هستند. طراحی دکوراسیون اداری و طراحی داخلی استارتاپ، تاثیر زیادی بر کار و کیفیت عملکرد افراد دارد. اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار جدید در قالب استارتاپ هستید، این مقاله از ساویس را مطالعه کنید.

 حتما بخوانید: معرفی میز اداری مناسب استارتاپ جدید+ 30 مدل و عکس

نحوه طراحی فضای استارتاپی

یکی از مهم ترین نکات در طراحی و دکوراسیون داخلی اتسارتاپ، در نظر گرفتن متراژ فضای مورد نظر برای راه اندازی استارتاپ است. با اجرا و طراحی یک دکوراسیون داخلی با چیدمانی شیک برای استارتاپ، می توان فضای کار بی نظیری ایجاد کرد. برای طراحی استارتاپ به یک فضای پویا احتیاج دارید، به این ترتیب افراد می توانند کار خود را به بهترین نحو انجام دهند. در ادامه سایر نکات مهم در این مورد را بررسی می کنیم.

طراحی داخلی استارتاپ

طراحی داخلی استارتاپ

میز کار گروهی

  • در نظر گرفتن فضایی برای کار گروهی: کارهای گروهی و تیمی، نقش مهمی در مشاغل استارتاپی دارند. به این ترتیب در طراحی دکوراسیون اداری برای مشاغل استارتاپی، باید فضایی برای کارهای گروهی در نظر بگیرید. برای انجام کارهای گروهی، می توانید به جای میزهای کارمندی ساده، از میز کار گروهی استفاده کنید. مهم ترین مزیت کارهای گروهی، افزایش راندمان کاری در محیط است.
  • استفاده از رنگ مناسب: یکی از مهم ترین اصول در طراحی داخلی استارتاپی، استفاده از پالت رنگی مناسب است. با ترکیب کردن رنگ های مناسب می توان، محیطی مثبت و پر انرژی برای استارتاپ به وجود آورد. از طیف رنگی آبی طوسی کم رنگ و سفید می توانید به عنوان رنگ غالب در محیط استفاده کنید.

انتخاب مبلمان مناسب برای فضای استارتاپ

طراحی داخلی استارتاپ

مبلمان نقش مهمی در طراحی و دکوراسیون داخلی استارتاپ دارند.  مبلمانی که برای دفتر کار انتخاب می کنیم، باید علاوه بر راحت بودن، طبق اصول ارگونومی طراحی شده باشند. در حقیقت مبلمان فضای کار استارتاپ، باید علاوه بر هماهنگی با محیط، راحتی را برای کارکنان و همچنین ارباب رجوع فراهم کنند. بهتر است برای فضای کاری استارتاپ، از صندلی هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده کنید تا افراد در زمان کار کردن خسته نشوند.

بهترین مدل چیدمان برای صندلی ها در طراحی داخلی استارتاپ، چیدمان به سبک پلن باز است. در این چیدمان همه اکسسوری ها به فاصله مناسبی از هم قرار می گیرند و افراد می توانند به راحتی در محیط رفت و آمد کنند. همچنین مبلمانی که در این محیط استفاده می شوند، باید قابلیت جا به جایی آسان داشته باشند.

استفاده از تجهیزات مناسب برای طراحی محیط کار

این روزها بسیاری از استارتاپ های بزرگ در حال انجام فعالیت های گروهی هستند؛ چون کارهای گروهی رقابتی مفید و موثر میان کارکنان ایجاد می کند. این امر موجب شده در طراحی داخلی استارتاپ ها، فضایی برای کار گروهی ایجاد شود. یکی از بهترین تجهیزاتی که می تواند فضای کار گروهی ولی مستقل برای کارکنان ایجاد کند، پارتیشن اداری است. پارتیشن های اداری در حقیقت یکی از مهم ترین تجهیزات در طراحی دکوراسیون اداری هستند. با استفاده از آنها می توان فضایی تخصصی برای هر کدام از کارکنان ایجاد کرد.

طراحی داخلی استارتاپ

طراحی داخلی استارتاپ

 حتما بخوانید: 7 ایده عالی برای طراحی دکوراسیون اداری مناسب استارتاپ 2023

سوالات متداول در مورد طراحی و دکوراسیون داخلی استارتاپ ها

  1. چه میزی برای مشاغل استارتاپ مناسب است؟

از آن جایی که در مشاغل استارتاپ، الویت با کارهای گروهی است، بهتر است از میزهای گروهی بزرگ استفاده شود.

  1. ایجاد فضای اختصاصی برای کارهای تیمی چه اهمیتی دارد؟

هنگام طراحی داخلی استارتاپ، فضایی جداگانه برای تیم هایی که به فضایی مستقل برای کار کردن نیاز دارند، در نظر بگیرید.

جمع بندی

طراحی داخلی استارتاپ نقش قابل توجهی در پیشرفت کار شما دارد. در صورتی که طراحی داخلی دکوراسیون به خوبی انجام شده باشد، می توانید نتایج خوبی از یک محیط کاری استارتاپ بگیرید.

فروشگاه ساویس یکی از بهترین عرضه کنندگان مبلمان اداری، میز و صندلی اداری و همچنین پارتیشن های اداری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *