اخبار شرکت, مبلمان اداری

نمایندگی فروش محصولات نیلپر

نمایندگی فروش محصولات نیلپر

یکی از برندهای با کیفیت ایرانی در زمینه تولید مبلمان اداری، برند نیلپر است. این برند نزدیک به سه دهه است که در این زمینه مشغول به فعالیت است. یکی از مهمترین امتیازات این شرکت این است که بیشتر قطعات این محصولات در خود شرکت تولید می شوند. این کمپانی در بسیاری از شهرهای ایران دارای نمایندگی های معتبر است.

کمپانی نیلپر در زمینه تولید تجهیزاتی از جمله مبلمان اداری، میزهای اداری و صندلی های اداری در حال فعالیت است. این تجهیزات تا حد زیادی مورد استقبال محیط های کاری قرار گرفته است. این محصولات باید با توجه به نوع فعالیت شرکت ها خریداری شوند. در ادامه این مقاله در مجله ساویس، با محصولات اداری این برند بیشتر آشنا می شویم.

صندلی اداری نیلپر

صندلی اداری نیلپر یکی از معتبرترین برندهای مبلمان اداری است. ساویس نماینده فروش محصولات این شرکت است.

مبلمان اداری نیلپر

مبلمان اداری نیلپر در مدل های مختلفی از جمله تک نفره یا چند نفره تولید می شوند. بعضی از این مبلمان به صورت ست هستند و مخصوص اتاق پذیرایی ادارت تولید می شوند. این مبلمان دارای رویه چرم یا پارچه هستند و دسته های محکم از جنس های با کیفیت دارند. طراحی این مبلمان بسیار زیبا و منحصر به فرد است و در ساخت آنها از بهترین متریال استفاده شده است. در ادامه سایر ویژگی های مبلمان این برند را بررسی می کنیم.

  • در قسمت نشیمن مبلمان اداری نیلپر از ابرهای سرد قالبی استفاده شده است.
  • دسته و پشتی صندلی ها از بهترین چوب روس و ابر گرم تولید می شود.
  • این مبلمان در محیط های مختلف اداری و سالن های انتظار در رنگ های مختلف قابل استفاده هستند.
  • اصول ارگونومی در این مبلمان رعایت شده است و افراد از نشستن روی آن احساس خستگی نمی کنند.
  • جنس پایه های این مبلمان اداری از فولاد آبکاری شده است.
  • روکش های مبلمان اداری نیلپر بسیار مرغوب و با کیفیت هستند و عمری طولانی دارند.
مطلب مرتبط  چگونه صندلی اداری ارگونومی بخریم؟ معرفی 25 مدل

پیشنهاد میکنیم: دکور کریسمس و ۳۰ ایده جذاب تزیین کریسمس در خانه

صندلی های اداری نیلپر

صندلی های اداری نیلپر یکی از بهترین انواع صندلی های اداری هستند و برخلاف بسیاری از برندهای دیگر فقط مشکی و قهوه ای نیستند. این صندلی ها در رنگ های مختلفی از جمله قرمز، سبز، کرم، نارنجی و فسفری تولید می شوند. صندلی های این برند بسیار نرم و راحت هستند و در صورت نشستن طولانی روی آنها به کمر و ستون فقرات فشاری وارد نمی شود. این صندلی ها علاوه بر داشتن طراحی های زیبا، سلامت کمر و گردن را در صورت نشست طولانی تضمین می کنند.

این صندلی ها برای میزهای کامپیوتر، اتاق مدیریت و اتاق جلسات بسیار مناسب هستند. مهمترین مزیت صندلی های اداری نیلپر، پشتی و ارتفاع قابل تنظیم آنهاست. بیشتر این صندلی ها دارای پشت گردنی هستند و در نتیجه افراد دچار گردن درد نمی شوند. یکی دیگر از ویژگی های مثبت صندلی های این شرکت، پشتی بسیار راحت و چرم با کیفیت آن است.

صندلی اداری نیلپر

صندلی اداری کارشناسی نیلپر

 

سوالات متداول در مورد محصولات اداری نیلپر

  1. صندلی اداری این کمپانی در چه مدل هایی موجود هستند؟

صندلی های اداری نیلپر در مدل های صندلی مدیریت، صندلی کارمندی، صندلی کنفرانسی، صندلی ویزیتوری و صندلی انتظار تولید می شوند.

  1. مهم ترین ویژگی مبلمان اداری چیست؟

مهمترین ویژگی مبلمان و صندلی های  اداری رعایت اصول ارگونومی در ساخت آنها است.

جمع بندی

کمپانی بزرگ نیلپر برای تولید محصولات اداری خود از ابزار آلات مدرن و پیشرفته استفاده می کند. تمامی مبلمان و صندلی های اداری این برند، با پیشرفته ترین تجهیزات تولید می شوند و به دست مشتریان می رسند. مهمترین هدف این کمپانی تولید محصولات استاندارد و مورد نیاز افراد است.

مطلب مرتبط  همه چیز درباره میز اداری پایه فلزی

انواع مبلمان و صندلی های اداری با کیفیت را می توانید از فروشگاه ساویس تهیه کنید. کارشناسان ما شما را در انتخاب بهترین محصولات اداری راهنمایی می کنند.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *