پارتیشن اداری, دکوراسیون داخلی

معرفی مدل های پارتیشن اداری 1401+30 عکس ایده

معرفی مدل های پارتیشن اداری 1401

مدل های پارتیشن اداری متنوعی در بازار وجود دارد. شما میتوانید با شناخت انواع پارتیشن اداری بهترین انتخاب را در زمان خرید داشته باشید. پارتیشن اداری را میتوان از جمله ابزاراهایی دانست که در دکوراسیون فضای اداری تاثیر فوق العاده ای دارد. عملکرد اصلی این پارتیشن ها تفکیک و جداسازی فضای اداره از یک دیگر است.

امروزه با توجه به اینکه دکوراسیون و نحوه چیدمان محیط اداره در حال دگرگونی است، خیلی از افراد به دنبال جدیدترین مدل های پارتیشن اداری هستند. آنها می خواهند بدانند که انتخاب کدام پارتیشن برای آنها مقرون به صرفه تر است. ضمن اینکه این پارتیشن باید تمام خواسته های آنها و کارکنان را نیز برآورده کند. اگر به دنبال انتخابی بهینه برای فضای شرکت خود هستید، با مجله ساویس همراه باشید.

مدل های پارتیشن اداری

مدل های پارتیشن اداری

انواع پارتیشن اداری کدامند؟

شناخت انواع پارتیشن اداری از آن جهت مهم است که به شما در انتخاب بهتر کمک می کند. زیرا پارتیشن ها از نظر ویژگی ها با یکدیگر تفاوت دارند. این ویژگی ها نیز تعیین کننده میزان کارایی آنهاست. در حالت کلی پارتیشن های اداری به دو دسته زیر تقسیم می شوند.

  • پارتیشن ثابت: همانطور که از نامش پیداست، قابلیت جابه جایی ندارد و در زمان نصب از پیچ و مهره متعدد استفاده می شود تا به صورت مستحکم روی زمین نصب شود.
  • پارتیشن متحرک: این پارتیشن ها قابلیت جا به جایی دارند برای نصب آنها نیاز به یک نقطه اتصالی نیست بلکه در هر بخش از فضای اداره میتوانند قرار بگیرند.
مطلب مرتبط  پارتیشن اداری قابل شستشو برای محیط های کاری

پارتیشن تک جداره و دو جداره چیست؟

پارتیشن ها میتوانند از نظر کارایی نیز با یکدیگر تفاوت هایی را داشته باشند. مهم ترین مسئله ای که در این باب به نظر می رسد، تفکیک آنها از نظر جداره می باشد که در ادامه به معرفی آنها پرداخته ایم:

پارتیشن تک جداره؛ مدل های پارتیشن اداری

پارتیشن تک جداره را میتوانید به عنوان تفکیک ساختن فضای اداره به آسانی به کار ببرید. این نوع پارتیشن ها نقش خاصی را در کاهش انتقال صداها ندارند. به نوعی میتوان آنها را پارتیشن ساده و معمولی تلقی کرد. همچنین آنها از طرح های متنوعی برخوردار نمی باشند و از این لحاظ دارای محدودیت هایی هستند. از معروف ترین پارتیشن های تک جداره میتوان به ام دی اف با فریم آلومینیومی اشاره کرد. شما میتوانید این پارتیش ها را در هر مکانی و در هر ارتفاعی نصب کنید. با توجه به کارایی ها و محدودیت هایی که دارند از قیمت مناسبی نسبت به انواع دوجداره برخوردار می باشند.

پارتیشن بندی دو جداره

با توجه به اینکه محیط های اداری سر و صدای زیادی دارند، ممکن است که میزان بازده کاری کارمندان تحت تاثیر این شلوغی ها افت پیدا کند. اینجاست که اهمیت حضور پارتیشن دو جداره در فضای اداره پر رنگ تر می شود. استفاده از این نوع پارتیشن ها به افزایش آرامش و تمرکز در میان کارمندان کمک می کند. چرا که پارتیشن های دو جداره عایق صدا می باشد و از انتقال سر و صدا به بخش های مختلف اداره جلوگیری می کنند. شما میتوانید آنها را در ارتفاع های مختلفی مانند بلند، نیمه بلند، کوتاه و تمام سقف نصب کنید.

مدل های پارتیشن اداری

پارتیشن اداری شیشه ای

رایج ترین مدل های پارتیشن ادرای کدامند؟

زمانی که می خواهید اقدام به خرید پارتیشن اداری کنید، طبیعتا با مدل های متفاوتی روبرو می شوید که هر کدام از آنها از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند. از رایج ترین مدل های پارتیشن اداری میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

مطلب مرتبط  پروفیل پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری MDF:

آنها از پرکاربردترین مدل ها می باشند. شما میتوانید در محیط های اداری که میز و صندلی آنها نیز از جنس ام دی اف می باشد به کار ببرید. شما میتوانید با توجه به سلیقه ای که دارید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. مونتاژ پارتیشن ام دی اف به آسانی انجام گرفته میشود.

 پارتیشن اداری چوبی:

  از مدل های معروف پارتیشن اداری نیز میتوان به نمونه های چوبی اشاره کرد. معمولا آنها از جنس چوب های باکیفیتی مانند راش یا گردو ساخته می شوند. همچنین قیمت آنها به علت کیفیت بالایی که دارند از نمونه های ام دی اف بیشتر است.

خرید پارتیشن اداری

پارتیشن اداری فلزی یا آلومینیومی:

اگر طرفدار سبک های مدرن هستید میتوانید از مدل های پارتیشن اداری فلزی یا آلومینیومی در فضای اداری بهره مند شوید. آنها در طرح های فرفوژه ای کاربرد دارند و به آسانی در بخش های مختلف اداره نصب می شوند. همچنین از وزن کمی نیز برخوردار می باشند.

پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای:

از به روز ترین مدل های پارتیشن اداری میتوان به شیشه ای ها اشاره کرد. البته این پارتیشن ها خودشان در سه مدل مات، نیه مات و ساده قرار دارند. استفاده از آنها را برای فضای اداری با سبک ساده و مدرن پیشنهاد می کنیم.

30 تصویر و ایده برای انواع مدل های پارتیشن اداری

پارتیشن اداری چوبی متحرک ماژولار

پارتیشن اداری فریم چوبی

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن اداری آکوستیک

پارتیشن اداری شیشه ای طرحدار

پارتیشن اداری مدرن

یکی از مدل های پاتیشن اداری مدرن

استفاده از استیکر پارتیشن روی پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری متحرک شیک

پارتیشن اداری آلومینیومی

پارتیشن اداری شیشه ای لوکس

مدل های پارتیشن اداری

پارتیشن ادری مدرن شیشه ای | مدل های پارتیشن اداری

پارتیشن اداری فانتزی ماژولار

پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن اداری شیک و مدرن

مدل های پارتیشن اداری

پارتیشن اداری مشبک فلزی

پارتیشن اداری رستورانی

مدل های پارتیشن اداری

پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن کافی شاپی و رستورانی

مدل های پارتیشن اداری

پارتیشن اداری لوکس برای دکوراسیون اداری

مدل های پارتیشن اداری

پارتیشن اداری جدید و مدرن

مدل های پارتیشن اداری

پارتیشن اداری سفارشی

سفارش و خرید پارتیشن اداری

انواع مدل های پارتیشن اداری با کیفیت را میتوانید از ساویس تهیه کنید. کلیه کاراشناسان ما در مجموعه ساویس بصورت 24 ساعته آماده مشاوره دادن رایگان و همراهی شما در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی و انتخاب پارتیشن اداری مناسب با فضای محیط کاری شما هستند. کافیست با شماره درج شده در سایت نماس بگیرید.

مطلب مرتبط  معرفی چک لیست وسایل ضروری دفتر کار

خرید پارتیشن اداری

در خاتمه امیدواریم که این مطلب مجله ساویس در مورد معرفی مدل های پارتیشن اداری 1401 برای شما مفید بوده باشد. لطفا از طریق بخش دیدگاه ها نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز: 126

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *