مبلمان اداری

معرفی مبلمان اداری جوان

معرفی مبلمان اداری جوان

درباره برند مبلمان اداری جوان

برند مبلمان اداری جوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع مبلمان اداری،‌ تجهیزات اداری، میز اداری و صندلی اداری است. این مجموعه با داشتن سابقه قریب به 25 سال در این زمینه به خوبی توانسته است که رضایت صاحبان مشاغل اداری را جلب کند. شرکت مبلمان اداری جوان در شهرک صنعتی پرند احداث شده است. این شرکت دارای سه سوله با مساحت یک هکتار است.

همچنین تعداد نیروی انسانی در این مجموعه معادل با 120 نفر است. شرکت مبلمان اداری جوان در سرتاسر کشور از نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش معتبری برخوردار میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات مبلمان اداری جوان با مجله ساویس همراه باشید.

مبلمان اداری جوان

مبلمان اداری جوان

مجموعه مبلمان اداری جوان، در سال 1379، به عنوان یکی از واحدهای برجسته تولیدی در زمینه مبلمان،  فعالیت های خود را شروع کرد. این مجموعه در اوایل به تولید میز و صندلی‌های ناهارخوری، غذاخوری و رستورانی پرداخت. این مرکز تنها با در دست داشتن چهار نفر نیروی کار انسانی، تولید میز و صندلی ها را با نام تجاری”سبلان سیستم” آغاز نمود.

دیری نگذشت که این مجموعه توانست محصولاتی با کیفیت در راستای رفع نیازهای مشتریان تولید کند. این موضوع باعث شد که مدیران تیم اقدام به توسعه خط تولید های خود کنند و در سبد محصولات خودشان موارد دیگری را مانند صندلی اداری، صندلی چرخدار، صندلی کامپیوتر و … را نیز قرار دهند. در سال 1387 برند “جوان” متولد شد و با رشد روز افزون خود توانست در بازار مبلمان اداری رشد سریع را تجربه کند.

معرفی محصولات شرکت مبلمان اداری جوان

به صورت کلی شرکت جوان اقدام به طراحی انواع دکوراسیون اداری، مبلمان اداری، صندلی و میز اداری می کند. در این بخش می خواهیم نگاهی به محصولات تولید شده این مجموعه در زمینه مبلمان اداری بیندازیم. در زیر به دسته های قید شده در سایت این شرکت اشاره کرده ایم.

مجموعه کامل مدیریتی

ست کامل مدیریتی مبلمان اداری برند جوان شامل میز مدیریتی، صندلی اداری و کتابخانه‌ای برای شرکت‌هاست. این ست از جنس با کیفیتی ساخته شده و طراحی زیبا و مناسبی دارد که با فضای اداری هماهنگی کامل دارد.

مزایای مجوعه کامل مدیریتی را میتوان در مواردی مانند افزایش راحتی در محیط کار، بهبود شکل‌دهی به فضای اداری و افزایش بهره‌وری کارمندان دانست. همچنین، این مجموعه باعث ایجاد سازمان دهی دقیق در محیط کار می‌شود و به طراحی حرفه‌ای تر شرکت کمک می‌کند. قیمت این نمونه از مبلمان اداری جوان در سال 1402 از پنجاه میلیون تومان شروع می شود و تا 80 میلیون تومان متغیر است.

ست کامل مدیریتی

میز جلو مبلی

در طراحی دکوراسیون اداری، جلو مبلی در مبلمان اداری بخشی است که در جلوی میز کار قرار می‌گیرد و به عنوان پایه و حمایت برای دستگاه‌های کامپیوتری و لوازم اداری استفاده می‌شود. جلو مبلی در افزایش فضای کاربردی میز و ایجاد نظم در محیط کار نقش مهمی را ایفا می کند و  همچنین این ابزار به بهبود بهره‌وری کارمندان هم کمک می کند.

میز جلو مبلی جوان از جمله محصولاتی است که شما میتوانید در چیدمان مبلمان اداری خود استفاده کنید. قیمت جلو مبلی جوان در سال 1402 از750 هزار تومان شروع می شود و با توجه به ابعاد و جنس جلو مبلی این قیمت تا چند میلیون تومان متغیر است.

نیم ست مبلمان اداری جوان

نیم ست مبلمان اداری جوان از یک مبل تک نفره و  یک مبل دو نفره تشکیل شده است. البته شما میتوانید حالت های نیم ست را نیز خودتان به صورت هفت نفره سفارش دهید. قیمت این مبلمان اداری مدرن نسبت به نمونه های کامل تر، پایین است و از محدوده 17 میلیون تومان شروع می شود. استفاده از این نیم ست ها به فضای اداری جلوه ای بی نظیر می بخشد. شما میتوانید با توجه به شمای کلی دکوراسیون داخلی، نیم ست مبلمان اداری را سفارش دهید.

ست مبلمان اداری

این مجموعه با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی در زمان ساخت انواع مبلمان اداری به خوبی توانسته نیازهای مشتریان را برآورده سازد. همچنین تنوع محصولاتی گسترده ای در تولیدات این مجموعه به چشم می خورد که در ادامه به شرح مهم ترین آنها خواهیم پرداخت:

صندلی مدیریتی 

از محصولات پرفروش مبلمان اداری جوان میتوان به صندلی مدیریتی اشاره کرد. استفاده از این صندلی برای اتاق مدیریت امری الزامی است. شرکت جوان انواع صندلی های مدیریتی را در سبک های مدرن،‌ کلاسیک، ‌توری و … تولید کرده است. تنوع زیاد در این صندلی ها سبب شده تا تمام سلیقه های صاحبان مشاغل اداری و صنعتی پوشش داده شود. این صندلی ها از قابلیت‌‌‌های زیادی مانند تنظیم ارتفاع صندلی، تنظیم زاویه تکیه گاه و دسته ها برخوردار هستند.

صندلی توری

یکی دیگر از صندلی های مدرن اداری که توسط این برند ساخته شده،‌ صندلی توری است. این صندلی ها در بخش تکیه گاه دارای شبکه ها به هم متصل شده هستند. این ویژگی در صندلی‌‌‌های اداری معمولی وجود ندارد. صندلی های توری از مزایای مهمی مانند سبک بودن، جابه جایی آسان،‌ گردش هوای آسان و کنترل تعریق بدن برخوردار هستند.

صندلی گیمینگ 

انواع صندلی گیمینگ نیز یکی دیگر از محصولات محبوب و پرفروش شرکت مبلمان اداری جوان است. این برند با در نظر گرفتن تمام نیازهای گیمرها در زمان انجام بازهای کامپیوتری کمک بزرگی به این دسته از افراد کرده است. از مهم ترین قابلیت های صندلی گیمینگ جوان میتوان به بالشتک های پشتیبانی کمر و گردن، تنظیم ارتفاع صندلی و ارتفاع دسته ها اشاره کرد.

صندلی کارمندی 

در زمان ساخت صندلی کارمندی جوان تمام استانداردها رعایت شده است. در نظر گرفتن این استانداردها کمک زیادی به بهبود راندمان کاری کارمندان می کند و همچنین میزان ساعات کاری مفید در اداره ها را افزایش می دهد. این صندلی ها از مشخصات ظاهری مطلوبی برخوردار هستند و در سبک های متنوعی ارائه می شوند.

صندلی کنفرانس

استفاده از صندلی کنفرانس جوان در اتاق کنفرانس به بالا بردن اعتبار شرکت کمک به سزایی می کند. زیبایی اتاق کنفرانس این امکان را به مشتریان می دهد که نسبت به روند کاری شما دیدگاه بهتری داشته باشند. صندلی های کنفرانس تولید شده توسط برند مبلمان اداری جوان علاوه بر زیبایی از کیفیت بالایی و قابل اعتمادی هم برخوردار هستند.

مبلمان اداری جوان

خرید و قیمت مبلمان اداری جوان

خرید مبلمان اداری خاص از برند معتبر جوان، می‌تواند فضایی مدرن و جذاب را در محیط کار برای شما رقم بزند. این نوع مبلمان از مواد با کیفیت و طراحی‌های خاص ساخته شده است. قیمت مبلمان اداری جوان معمولاً بسته به جنس، طراحی و ابعاد آن متفاوت است.

شما میتوانید انواع مبلمان اداری جوان، نیلپر، راحتیران و… را با قیمت و کیفیت بی نظیر از فروشگاه اینترنتی ساویس خریداری کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان، قبل از خرید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

خیلی از افراد با در نظر گرفتن سابقه درخشان یک مجموعه در جستجوی خرید و استعلام قیمت محصولات آن هستند. باید گفت قیمت محصولات تا حدود زیادی به جنس متریال و قابلیت های به کار رفته در آنها، بستگی دارد. به عبارتی هر چقدر مبلمان تولید شده توسط این برند پیشرفته تر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *