مبلمان اداری

معرفی بهترین صندلی چرخدار نیلپر

معرفی بهترین صندلی چرخدار نیلپر

انواع صندلی اداری چرخدار از مهم ترین تجهیزات و مبلمان اداری هر دفتر کار یا سازمانی هستند. بهترین صندلی چرخدار نیلپر، دارای طراحی ارگونومیک است و افراد از نشستن روی آن احساس خستگی نمی کنند. کمپانی نیلپر یکی از بهترین و قدیمی ترین برندهای ایرانی در تولید و ساخت صندلی های اداری چرخدار است. در این مقاله از مجله ساویس با ما همراه باشید تا با ویژگی های صندلی های چرخدار نیلپر آشنا شوید.

بهترین صندلی چرخدار نیلپر

صندلی چرخدار نیلپر

ویژگی های صندلی های اداری چرخدار نیلپر

در طراحی و ساخت بهترین صندلی اداری چرخدار نیلپر استانداردهای ارگونومیک رعایت می شود. همچنین برای ساخت بدنه آن متریال با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه سایر ویژگی های صندلی های اداری نیلپر را شرح می دهیم.

  • در بدنه صندلی های نیلپر از روکش چرم ضد سایش، فوم سرد در قسمت نشیمن، فولاد سخت در بدنه و پایه 5 پر آلومینیومی استفاده شده است.
  • بهترین صندلی چرخدار نیلپر، دارای قابلیت تغییر زاویه و تغییر عمق در قسمت نشیمنگاه است.
  • پشتی و نشیمن صندلی های اداری چرخدار نیلپر، قابلیت حرکت مجزا دارند.
  • این صندلی ها را می توان در 5 حالت قفل کرد.
  • مهم ترین مزیت بهترین صندلی اداری چرخدار نیلپر، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی، تنظیم ارتفاع دسته ها و همچنین تنظیم ارتفاع پشتی صندلی به صورت جداگانه است.

مزیت های خرید صندلی های اداری نیلپر

یکی از مهم ترین مزیت خرید صندلی های اداری نیلپر، تنوع بالا و مدل های خوب آن است. صندلی های اداری چرخدار نیلپر برای تمام بخش های اداری از کارمندی تا مدیریتی موجود هستند.  تمامی قسمت های بهترین صندلی چرخدار نیلپر، از مواد خوب و با کیفیت تولید می شوند. تمام این صندلی ها خدمات پس از فروش دارند و دارای گارنتی 3 ساله هستند.

مطلب مرتبط  معرفی 7 مدل میز اداری مدرن از نظر کاربری | 8 ویژگی

آشنایی با صندلی های اداری چرخدار نیلپر

صندلی های اداری با کیفیت، نقش مهمی در سلامت کمر و ستون فقرات دارند. صندلی های اداری نیلپر به گونه ای طراحی شده اند که در صورت نشستن زیاد به کمر آسیب نمی زنند. در ادامه به معرفی بهترین صندلی های اداری برند نیلپر می پردازیم.

  • صندلی مدیریت: صندلی مدیریت یکی از بهترین صندلی های چرخدار نیلپر است و پشتی بلندی دارد. این صندلی از سایر صندلی های اداری سایز بزرگ تری دارد. ارگونومیک بودن صندلی مدیریتی اهمیت زیادی دارد به این ترتیب مدیران بعد از ساعت ها نشستن روی صندلی احساس کمر درد نمی کنند.
  • صندلی کنفرانس: این صندلی ها برای جلسات طولانی اتاق کنفرانس طراحی شده است. صندلی های کنفرانس نیلپر مجهز به بالشتک های کمر هستند و از خستگی شرکت کنندگان در جلسات کنفرانس جلوگیری می کنند.
  • صندلی کارمندی: یکی دیگر از پرکاربردترین و بهترین صندلی های اداری چرخدار نیلپر، صندلی های کارمندی هستند. صندلی های کارمندی برای کار با کامپیوتر و نشستن طولانی پشت میز طراحی شده اند. این صندلی ها چرخ های روان دارند و به راحتی روی تمام سطوح حرکت می کنند. همچنین این صندلی ها باید دارای تنظیم زاویه پشتی کمر همراه با قفل کننده باشند تا افراد بتوانند زاویه مناسب را تنظیم کنند.

انواع چرخ های صندلی های اداری نیلپر

چرخ های صندلی اداری تاثیر مهی در حرکت صندلی دارند. این چرخ ها از جنس های مختلفی تهیه می شوند.

  • پلی یورتان
  • لاستیک
  • نایلون
  • پلی پروپبلن
بهترین صندلی چرخدار نیلپر

صندلی چرخدار نیلپر با رویه چرم

پیشنهاد میکنیم: خرید صندلی نیلپر | صندلی نیلپر را از کجا بخریم؟

مطلب مرتبط  ۱۰ نکته طلایی در انتخاب مبلمان اداری استاندارد

سوالات متداول در مورد صندلی های اداری نیلپر

  1. مهم ترین تفاوت صندلی کارمندی و مدیریتی چیست؟

صندلی های مدیریتی که بهترین صندلی چرخدار نیلپر محسوب می شوند، در مقایسه با صندلی های کارمندی پشتی بلندتر و قابلیت ارتجاع بیشتری دارند.

  1. چرخ های پروپبلن چه ویژگی هایی دارند؟

مهم ترین ویژگی این چرخ ها، مقاومت بسیار بالای آنها در برابر سایش است.

جمع بندی

همان طور که اشاره شد، بهترین صندلی اداری چرخدار نیلپر، باید به اندازه کافی راحت باشد تا افراد از نشستن روی آن در طول انجام کار خسته نشوند.

برای خرید انواع صندلی چرخدار نیلپر و اطلاع از قیمت انواع صندلی اداری، به فروشگاه ساویس مراجعه کنید. کارشناسان ما در این فروشگاه در انتخاب بهترین صندلی اداری شما را راهنمایی می کنند.

دکورشاپ

خرید انواع لوستر برای محل کار و خانه

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *