راهنمای خرید

مزیت های مبل تختخواب شو

احتمالا دلیلش هم این است که مبل تختخواب شو را که خیلی محبوب و اعجاب انگیز است، چندان نمی شناسید وگرنه حتما به آن علاقه مند می شدید. در ادامه با این پدیده های قرن بیستم آشنا شوید، حتی اگر الان تصمیم به خریدشان نگیرید به یکی از اهدافتان تبدیل می شوند.

مبل تختخواب شو

تاریخچه و آشنایی با مبل تختخواب شو:

مبل تختخواب شو در دسته انواع مبلمان چندمنظوره و تغییرپذیر قرار می گیرد. اولین نمونه های مبلمان تغییر پذیر تختخواب های مورفی بودند که به آن ها تختخواب های تاشو می گویند. تخت های مورفی وقتی استفاده نمی شوند، داخل دیوار جمع می شوند و در این حالت ظاهری شبیه به کمد دارند. کم کم مدل های بیشتری از انواع تخت ها و مبل هایی که تغییر می کردند، پدیدار شدند که یکی از پرکاربردترین آن ها مبل تختخواب شو است. در ادامه مهمترین دلایل برای خرید این مبل را می خوانیم.

مبل تختخواب شو

راحتی:

مبل تختخواب شو از مبل عادی راحتترست. پس اگر فکر می کنید خوابیدن یا نشستن روی این مبل شما را با محدودیت روبرو می کند و دو منظوره بودنش از راحتی اش کم می کند، همین الان این تصور را دور بریزید. نشیمن این مبل ارتجاعی و نرم است چرا که باید برای خوابیدن مناسب باشد، این به معنی راحتی بیشتر هنگام نشستن است.

مبل تختخواب شو

استحکام:

این مدل مبل ها استحکام بیشتری دارند. این محصولات باید از ساختار و مکانیسم های تغییر مبل به تختخواب محافظت کنند، برای همین مستحکم تر ساخته می شوند.

مبل تختخواب شو

تنوع در ابعاد:

مبل های تختخواب شو در ابعاد و اندازه های گوناگون تولید می شوند، از یک نفره تا سه نفره و ال شکل. با مکانسیم های کشویی و تاشو، دیگر یک کاناپه سه نفره، فقط تخت یک نفر نخواهد بود؛ این کالاها امروزه طوری طراحی می شوند که همزمان مبل و تخت به تعداد مهمان هایتان خواهید داشت.

مطلب مرتبط  تختخواب و باکس تشک

مبل تختخواب شو

صرفه جویی در فضا:

مبل های تختخواب شو در فضا صرفه جویی می کنند. این نکته از بدیهیات است ولی حتی اگر فضای کافی دارید، شاید این مبل ها شما را ترغیب کنند برای مدتی هم که شده تخت خوابتان را جمع کنید و فضای اتاق خواب را به کاربرد دیگری اختصاص دهید. مثلا این روزها که وجود یک دفتر کار خانگی در هر خانه ای بسیار ضروری است و اتاق خواب می تواند به دفتر کار تبدیل شود.

مبل تختخواب شو

صرفه جویی در هزینه:

اگر قصد تغییر دکوراسیون کامل خانه را دارید، مبل تختخواب شو یک تیر و دونشان و صرفه جویی جدی در هزینه است. بی خیال خرید تختخواب و ست مبل شوید، مبل تختخواب شو را در برنامه تان بگذارید و پول تخت را برای کارهای ضروری تر خرج کنید.

مبل تختخواب شو

زیبایی:

این مبل ها معمولا ظاهر متفاوتی دارند و سبک طراحیشان معاصر است، برای همین می توانند یک عنصر چشمگیر و جذاب چه به لحاظ کارایی و چه بصری، در اتاق نشیمن شما باشند و توجه ها را به خود معطوف کنند.

مبل تختخواب شو

شب های مبادا!

  • همه ما تجربه به خواب رفتن مقابل تلویزیون در کودکی را داریم، بیدار کردن بچه ها و فرستادنشان به اتاق خواب خیلی وقت ها بی خوابشان می کند. اما یک مبل  که خودش تخت است به راحتی از پس حل این مشکل بر می آید.
  • قوم و خویش دوستانی ممکن است برای چند شب مهمان ما باشند؛ چه چیزی برای مهمان نوازی بهتر از فراهم بودن آسایش هنگام خواب و تختخواب مناسب؟
  • روزهای سخت و پراسترس و دعواهای زن و شوهری و دوری جستن های ناگزیر چندساعته؛ یک مبل تختخواب شو می تواند شما را در یک اتاق دیگر در آغوش بگیرد تا بعد از خوابی آرام روز بهتری را آغاز کنید.
مطلب مرتبط  چهارپایه و کاربردهای متفاوت آن

مبل تختخواب شو

نکات خرید:

حالا مهم است که بدانیم در هنگام خرید مبل تختخواب شو به چه نکاتی باید توجه کنیم:

اولین نکته استحکام است و بعد از آن اطمینان از کیفیت مکانیسم هاست. خرید از برندهای مطرح، آگاهی از نظرات مشتریان قبلی و مطالعه اطلاعات فنی می تواند در این زمینه شما را یاری کند. کیفیت تشک و نشیمن و فوم آن مهم است. فوم های سرد از نوع گرم بهتر هستند. ابعاد و اندازه دقیق را بدانید و حتما پیش از خرید بررسی کنید که در صورتی که مبل به تخت تبدیل شود، آیا برای باقی وسایلتان مثل میزها و همچنین رفت و آمد فضای کافی می ماند یا نه.

 

نوشته های مشابه