پارتیشن اداری

مزایای خرید پارتیشن‌ فریم لس

مزایای خرید پارتیشن‌ فریم لس

با وجود هزینه های بالای ساخت و ساز و کوچک شدن دفاتر کاری، خرید پارتیشن فریم لس برای جدا سازی بخش های مختلف، بهترین گزینه است. در این مدل از پارتیشن اداری هیچ قاب یا فریمی دور شیشه ها استفاده نمی شود. در حقیقت شیشه های پارتیشن به صورت روکار یا توکار به زمین یا سقف وصل می شوند. برای آشنایی بیشتر با این پارتیشن اداری پر کاربرد و شیک، در این مطلب از مجله ساویس همراه ما باشید.

آشنایی با مشخصات پارتیشن اداری فریم لیس

پارتیشن های فریم لیس، ظرافت زیادی دارند و به دلیل اینکه پروفیل و فریم کمتری برای ساخت آنها استفاده می شود، مناسب فضاهای کوچک هستند. خرید پارتیشن فریم لس به شما امکان می دهد سریع تر دفتر کار خود را طراحی کنید؛ چون این پارتیشن ها طراحی سریع تری دارند. پارتیشن های فریم لس دارای ظاهر بسیار زیبا و لوکسی هستند و به خاطر نداشتن قاب، همخوانی زیادی با دکوراسیون دفترهای مدرن دارند.

خرید پارتیشن‌ فریم لس

مزیت های خرید پارتیشن فریم لیس در محیط های اداری

با نصب و خرید پارتیشن فریم لس در فضاهای اداری، کارفرمایان به کل فضای اداره نظارت دارند و می توانند نحوه عملکرد کارمندان را کنترل کنند. این موضوع می تواند نقش مهمی در بالا رفتن راندمان کاری افراد داشته باشد. از مهم ترین مزیت های پارتیشن های شیشه ای فریم لس می توان به این موارد اشاره کرد.

  • پارتیشن های فریم لس نسبت به سایر پارتیشن ها، فضای کمتری اشغال می کنند. به این ترتیب می توان بدون هیچ دغدغه ای از آنها برای تقسیم بندی محیط اداری استفاده کنید.
  • از اصلی ترین مزیت های خرید پارتیشن فریم لس، می توان به وجود نور طبیعی در محیط کار اشاره کرد. نور طبیعی علاوه بر افزایش انرژی کارکنان، هزینه های ناشی از برق را تا حد زیادی کاهش می دهد.
  • پارتیشن های شیشه ای فریم لس بر خلاف دیوارهای قدیمی، فرسوده و کهنه نمی شوند و همچنین مقاومت بالایی در برابر ضربات محکم دارند. با خرید پارتیشن فریم لس شیشه ای دیگر نگران تمیز کاری نباشید؛ چون این پارتیش ها قابل شستشو هستند به راحتی تمیز می شوند.
  • دفترهای اداری، با توجه به برگزاری جلسات متعدد کاری و همچنین رفت و آمد زیاد، باید مجهز به عایق صوتی باشند. با خرید پارتیشن فریم لس شیشه ای این مشکل کاملاً بر طرف می شود. این پارتیشن ها عایق بسیار مناسبی برای سر و صدا هستند و از ورود هر گونه صدا به محیط جلوگیری می کنند.
  • پارتیشن های فریم لس شیشه ای بر خلاف سایر پارتیشن که برای اجرا به متراژ و ارتفاع خاصی نیاز دارند، در هر فضایی اجرا می شوند.
  • با نصب و خرید پارتیشن فریم لس، می توان نمایی زیبا و منحصر به فرد به محیط های اداری بخشید. پارتیشن های اداری به سادگی با مبلمان اداری مدرن ست می شوند و فضایی جذاب در محیط اداری به وجود می آورند.

در پارتیشن های اداری فریم لس از چه نوع شیشه ای استفاده میشود ؟

خرید پارتیشن‌ فریم لس

در پارتیشن‌های اداری با فریم لس، شیشه‌های مورد استفاده معمولاً شیشه‌های تک جداره است که معمولاً از شیشه‌های لمینه شده یا شیشه‌های صنعتی با ضخامت مناسب برای استفاده در محیط‌های اداری استفاده می‌شود. این نوع شیشه‌ها معمولاً شفاف و بدون رنگ هستند و از جنس شیشه‌های ساده تشکیل شده‌اند که با روکش‌های خاصی مانند روکش ضد بازتاب یا ضد اشعه UV پوشیده می‌شوند تا مزایایی مانند کاهش درخشش، حفظ حرارت و جلوگیری از افتاب‌خوردگی را فراهم کنند.

این نوع شیشه‌ها علاوه بر اینکه قابلیت جداسازی محیط‌های اداری را فراهم می‌کنند، همچنین به عنوان یک عنصر زیبایی و طراحی در فضاهای اداری نیز استفاده می‌شوند.

پارتیشن تک جداره بهتر است یا پارتیشن دو جداره ؟

انتخاب بین پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره بستگی به نیازها و شرایط خاص شما دارد. در زیر برخی از مزایا و معایب هرکدام را بررسی خواهم کرد:

پارتیشن تک جداره

مزایا:

  1. سادگی ساختار: پارتیشن تک جداره‌ها دارای ساختار ساده‌تری هستند که معمولاً منجر به هزینه کمتر و زمان نصب کمتر می‌شود.
  2. ظاهر زیبا: این نوع پارتیشن‌ها به دلیل سادگی ساختار و شفافیت شیشه، معمولاً ظاهر زیبایی دارند و به فضا زیبایی می‌بخشند.

معایب:

  1. کاهش عملکرد عایق صوتی: از آنجایی که این نوع پارتیشن‌ها تنها دارای یک لایه شیشه هستند، عملکرد عایق صوتی آنها معمولاً کمتر است.
  2. کاهش عملکرد عایق حرارتی: به دلیل ساختار تک جداره، پارتیشن تک جداره‌ها معمولاً عملکرد کمتری در حفظ حرارت دارند.

پارتیشن دو جداره

مزایا:

  1. بهبود عملکرد عایق صوتی: با داشتن دو لایه شیشه و فضای خالی بین آنها، پارتیشن دو جداره معمولاً عملکرد بهتری در کاهش انتقال صدا دارند.
  2. بهبود عملکرد عایق حرارتی: فضای خالی بین دو لایه شیشه در پارتیشن دو جداره می‌تواند بهبود عملکرد حفظ حرارت را ارتقاء دهد.

معایب:

  1. پیچیدگی ساختار و هزینه بیشتر: پارتیشن دو جداره معمولاً دارای ساختار پیچیده‌تری هستند که ممکن است منجر به هزینه بیشتر و زمان نصب بیشتر شود.
  2. ممکن است ضخامت بیشتری داشته باشند که ممکن است برخی از فضاها را بیش از حد کنده کند.

بنابراین، انتخاب بین پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره بستگی به فضای مورد نظر، نیازهای عایق صوتی و حرارتی، بودجه، و ذوق شما دارد.

قیمت پارتیشن های اداری فریم لس

خرید پارتیشن‌ فریم لس

قیمت پارتیشن‌های اداری با فریم لس متغیر است و بستگی به عوامل مختلفی از جمله ابعاد، جنس و کیفیت شیشه، نوع فریم، تعداد سفارش و توافقات با تولید کننده دارد. همچنین، هزینه نصب و سایر فاکتورهای مرتبط می‌توانند قیمت را تحت تأثیر قرار دهند.

به طور کلی، پارتیشن‌های اداری با فریم لس به دلیل استفاده از شیشه‌های مرغوب و فریم‌های مقاوم و زیبا، قیمتی نسبتاً بالا دارند. قیمت‌ها می‌توانند برای هر متر مربع متغیر باشند، بسته به نوع پارتیشن، جزئیات سفارش و شرایط بازار. برای دریافت قیمت دقیق، بهتر است با ساویس تماس بگیرید و پیشنهادات مختلف را بررسی کنید.

جمع بندی

این روزها به جای استفاده از دیوار برای تقسیم بندی فضا، از پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود. علاوه بر مزیت هایی که در مورد پارتیشن فریم لس به آنها اشاره شد، مزیت دیگر خرید پارتیشن فریم لس، قیمت مقرون به صرفه آن است. تمام این ویژگی ها باعث شده تا پارتیشن فریم لس به عنوان یک پارتیشن تمام عیار شناخته شود.

فروشگاه مبلمان اداری ساویس با عرضه جدیدترین و شیک ترین پارتیشن های اداری، یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید انواع پارتیشن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *