مبلمان اداری

معرفی مدلهای صندلی اداری راحت 2023

معرفی مدلهای صندلی اداری راحت 2023

خرید صندلی اداری راحت در مدل های مدرن، کلاسیک، دارای پشتی قابل تنظیم یا پایه های چوبی و فلزی در قیمت مناسب دغدغه بسیاری از افراد است. چرا که صندلی اداری راحت یکی از مهمترین وسایل دفتر یا محل کار است. زمانی که کارمندان برای مدت طولانی مقابل کامپیوتر می نشینند‌،‌ یک صندلی اداری راحت و مناسب می تواند خستگی هایشان را کاهش دهد و بازده کاری آنها را افزایش دهد. مدل های زیادی از صندلی راحت وجود دارد که امروز در مجله ساویس به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

صندلی اداری راحت

معرفی چند مدل برای صندلی راحت 2023

صندلی اداری راحت مدل های مختلفی دارد که شامل صندلی هایی با پشتی بلند، پشتی کوتاه، پشتی مشبک و صندلی های اجرایی هستند. هر نوع صندلی دارای ویژگی های خود است که برای نیازهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم.

  • صندلی اداری راحت با پشتی بلند: این مدل صندلی ها پشتی بزرگی دارند که به راحتی پشت و گردن کمک می کنند و به دلیل داشتن این ویژگی، برای استفاده در محیط هایی با فعالیت هایی که نیاز به کار دائمی به مانیتور دارند، مانند کارهای اداری، مناسب می باشند.
  • صندلی اداری راحت با پشتی کوتاه: این صندلی برای استفاده در محیط هایی با کاربری هایی که نیاز به حرکت و جابجایی بیشتر دارند، مناسب می باشندش مانند استودیوهای طراحی، کارگاه های صنعتی و آزمایشگاه ها هستند.
  • صندلی اداری با قابلیت قفل پشتی: برخی از صندلی های اداری هم دارای قابلیت قفل کردن پشتی هستند که به کاربران این امکان را می دهد تا در اوقات استراحت، پشتی را قفل کنند و به آرامش بیشتری دست پیدا کنند.
  • صندلی اداری راحت با پشتی مشبک: این صندلی اداری از پشتی با سوراخ های کوچک برخوردار است که تهویه مناسب را برای بدن کاربر فراهم می کند و مناسب برای استفاده در محیط هایی با هوای گرم مانند استودیوهای موسیقی و محیط های تولیدی است.
  • صندلی های اجرایی: صندلی های اجرایی یکی دیگر از صندلی های اداری راحت هستند که از کیفیت و ظاهر شیک و مدرن برخوردار می باشند. آنها بهترین تجربه کاربری را به مشتریان،‌ کارکنان و مدیران ارائه می دهند.
مطلب مرتبط  مبلمان اداری از کجا بخریم؟

صندلی اداری راحت

نکات مهم در زمان خرید صندلی راحت

حال که با مدل های مناسب صندلی راحت آشنا شدیم. اجازه بدهید نگاهی به نحوه خرید این محصول هم بیندازیم. شما میتوانید این صندلی را از فروشگاه های معتبر آنلاین یا فیزیکی در قیمت مناسب خریداری کنید. در زمان خرید بهتر است که یک سری نکات را رعایت کنید در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

در زمان خرید صندلی اداری راحت بهتر است که نوع کار و فضای دفتر را هم در نظر بگیرید و خرید خود را بر اساس این فاکتورهای اساسی انجام دهید. از آنجایی که راحتی صندلی تا حد زیادی به ارتفاع آن بستگی دارد،‌ سعی کنید سراغ صندلی هایی بروید که از ارتفاع قابل تنظیم برخوردار است. جنس صندلی نیز باید با کیفیت و با دوام باشد. برخی صندلی ها از جنس چرم یا پارچه با کیفیت بالا ساخته شده اند.

در نهایت، برای انتخاب یک صندلی اداری راحت و مناسب، باید به نیازهای خود و کارکنان  توجه کنید. همچنین، مقایسه ویژگی های مختلف صندلی ها و بررسی نظرات و تجربیات دیگران نیز می تواند به شما در انتخاب صندلی مناسب کمک کند.

صندلی اداری راحت

کلام آخر

صندلی اداری راحت از مهم ترین ابزار در دفتر کار است. مدل های متنوعی از این محصول در فروشگاه ساویس وجود دارد که شما باید با در نظر گرفتن مواردی مانند نوع محل کار، مشخصات صندلی،‌ امکانات و اعتبار برند اقدام به خریدی بهینه کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتری دارید میتوانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مطلب مرتبط  اهمیت مبلمان اداری در دفتر کار شما
مقاله پیشنهادی مجله ساویس:
راهنمای خرید صندلی اداری ارگونومیک 1402

خرید محصولات روشنایی و لوستر دفاتر کار

سوالات متداول

قیمت صندلی اداری راحت چقدر است؟

معمولا صندلی های اداری که از راحتی و امکانات بیشتری برخوردار هستند نسبت به موارد دیگر از قیمت بالایی برخوردار هستند.

بهترین مدل صندلی اداری راحت کدام است؟

صندلی های اداری مدرن با پایه های چوبی یا فلزی که دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی هستند، نمونه ای از بهترین صندلی های اداری راحتی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *