تابستان

مبلمان تابستانی خود را بسازید 2

استند نردبانی
استند نردبانی

استند نردبانی

با افزایش میزان آپارتمان نشینی در شهرها اکثر افراد در آرزوی داشتن باغچه و کاشت سبزیجات و گل های مورد علاقه خود می مانند. یک راه حل خوب برای کسانی که به گل و گیاه علاقه دارند ساخت استند گلدان نردبانی است. این استند جای کمی می گیرد و مناسب برای قرار دادن در بالکن یا حیاط خانه است. برای ساخت این استند چوبی ابتدا باید 10 تکه مستطیل چوبی بزرگ و 10 تکه کوچک را با زاویه 15 درجه برش دهید. برای انجام این کار راحت تر است که یک تخته را برش دهید و از آن به عنوان الگو استفاده نمایید. بعد از برش تکه ها را با کمک میخ به هم وصل کنید. دو تخته بلند و هم اندازه انتخاب نمایید و از بالا با همان زاویه 15 درجه برشی کج روی آن ایجاد کنید. روی چوب علامت بزنید و جعبه های آماده را درون آن بگذارید و از داخل چند میخ به آن بزنید. استند چوبی شما آماده است.

میز مناسب حیاط

میز مناسب حیاط

میز مناسب حیاط

برای ساخت این میز چوبی مناسب حیاط نیاز به چهار جعبه چوبی دارید. جعبه ها را کنار هم بگذارید و به دلخواه رنگ بزنید. اجازه دهید تا جعبه ها یک روز در هوای آزاد بمانند تا رنگشان به طور کامل خشک شود. مقداری سیمان درست کنید و در قالب مستطیل شکل بریزید و یک روز کامل صبر کنید تا خشک شود. قدم بعدی کنارهم قرار دادن جعبه هاست. ابتدا دو جعبه را در کنار هم بگذارید و با میخ به هم وصل کنید سپس دو جعبه دیگر را هم روی آنها بگذارید و دوباره با کمک میخ آنها را به هم وصل کنید. جعبه ها را به دیوار تکیه دهید و سیمان های خشک شده را روی آن بگذارید.

مطلب مرتبط  معرفی تئاترهای روی صحنه در تابستان 98
نیمکت مدرن

نیمکت مدرن

نیمکت مدرن

اگر بخواهید این نیمکت چوبی را در بازار تهیه کنید قیمت آن کمتر از چند میلیون نخواهد بود، اما با کمتر از 500 هزار تومن می توان این نیمکت را در خانه ساخت. برای ساخت این نیمکت ابتدا باید الوارهای چوب را برش بزنید. چوب ها باید به 5 قطعه 10 متری، 4 قطعه 12 متری، 10 قطعه 5 متری و 8 قطعه 4 متری برش داده شوند. پس از اتمام کار برش چوب ها نوبت به سرهم کردن نیمکت می رسد، اول قطعه 12 متری را برروی زمین بگذارید و قطعه 10 متری را به مرکز آن بچسبانید، سپس قطعه 5 متری را عمود به تکه 10 متری بچسبانید، دوباره یک تکه 12 متری اضافه کنید و چوب 4 متری را عمود بر آن بگذارید و این کار را یک در میان ادامه دهید تا چوب ها تمام شوند. در آخر برای محکم کاری چند میخ به بالای نیمکت بزنید. نیمکت شما آماده رنگ کردن است.

صندلی های چوبی

صندلی های چوبی

صندلی های چوبی

تنه درختان قدیمی و بریده شده را می توانید از نجاری ها با قیمت بسیار پایین بخرید و تبدیل به صندلی کنید. فقط کافی است کمی سطح بالایی چوب را سمباده بکشید و روی آن بالشتک قرار دهید. صندلی شما آماده است. اگر دلتان خواست می توانید آن را رنگ کنید.

میز عسلی سیمانی

میز عسلی سیمانی

میز عسلی سیمانی

ساخت این میز بسیار ساده است. کافی است یک سطل بزرگ و استوانه ای شکل برای ریختن سیمان پیدا کنید. سیمان را آماده نمایید و درون قالب بریزید سپس با یک وسیله گرد و کوچکتر مثلا یک بشقاب تا جای ممکن سیمان را به داخل فشار دهید. سطل را کنار بگذارید تا خشک شود. با بهم چسباندن تکه های چوب رویه میزتان را درست و رنگ آمیزی کنید. سیمان را از قالب در بیاورید، سطحش را سمباده بزنید و به کمک چسب مخصوص صفحه چوبی را به آن بچسبانید. میز شما آماده است.

مطلب مرتبط  جشن تولد تابستانی با تم بستنی!
میز جلو مبلی با لاستیک

میز جلو مبلی با لاستیک

میز جلو مبلی با لاستیک

ساخت این میز کار بسیار راحتی است، آنقدر راحت که در ساخت آن می توانید از بچه ها هم کمک بگیرید. لاستیک ها را رنگ کنید و روی هم قرار دهید. بعد از اینکه لاستیک ها خشک شدند یک شیشه گرد روی آن بگذارید. اینگونه میزی مناسب بیرون از خانه دارید که در سرما و گرما مقاوم و زیبا خواهد بود.

میز دو کاره

میز دو کاره

میز دو کاره

ساخت این میز همانطور که در عکس مشخص است طراحی پیچیده ای ندارد. برای سرهم کردن میز به سه عدد پایه چوبی و دو الوار بزرگ نیاز است. ابتدا پایه میز را همانطور که در عکس مشاهده می کنید سرهم کنید و سپس سه عدد پایه چوبی که قبلا به کمک میخ به هم وصل شده را بر عکس به زمین بگذارید و پایه را روی آن قرار داده به همه طرفش میخ بزنید. میز را برگردانید و پارچه تاب را از داخل پایه چوبی که حالا به قسمت رویی میز جدیدتان تبدیل شده است رد کنید. میز و تاب شما آماده است.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

نوشته های مشابه