اخبار شرکت

لزوم استفاده از مبل اداری راحتی

لزوم استفاده از مبل اداری راحتی

لزوم استفاده از مبل اداری راحتی

لزوم استفاده از مبل اداری راحتی : مبل اداری راحتی، به عنوان یکی از اجزای مبلمان اداری، تاثیر گذاری بسزایی در چیدمان و سبک دکوراسیون یک فضای اداری از خود بر جای می گذارد. امروزه، مبلمان اداری در زمره تجهیزات و وسایل ضروری مجموعه های اداری قرار می گیرند. مبلمان اداری شخصیت و اصالت شرکت ها و سازمان های اداری را رونق بخشیده و محیطی جذاب و در عین حال زیبا را به وجود می آورد. از آنجایی که محیط کار افراد به عنوان خانه دوم آنها تلقی شده و بیشتر اوقات خود را در این محیط سپری می کنند، مبلمان اداری آرامش و راحتی در این فضاها را مستقر می سازد.

در این میان مبل اداری راحتی، زمینه های آسایش و راحتی نیروها را محقق می سازد. بر همین اساس، به هر میزان که مبل اداری از مرغوبیت و کیفیت بهتری برخوردار باشد، احساس آسایش و آرامش بیشتری را موجودیت می بخشد. در عصر حاضر چیدمان و دیزاین محیط های اداری بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. مبلمان اداری باکیفیت و مرغوب ضمن ایجاد حس آرامش، در ارتقای بهره وری نیروها نیز بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد. به همین جهت، انتخاب مبل اداری راحتی، می تواند آسایش نیروها را به میزان مطلوبی برآورده کند.

لزوم استفاده از مبل اداری راحتی

مبل اداری راحتی در کنار مبلمان اداری، برای ایجاد یک محیط جذاب و دارای هارمونی و هماهنگی مناسب، از مؤلفه های اصلی در دکوراسیون فضاهای اداری به شمار می رود. استفاده از مبلمان اداری باکیفیت علاوه بر جذابیت بصری فضا، در نگاه ارباب رجوع نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

مطلب مرتبط  پارتیشن اداری ساده

امروزه مدل های مختلف و متنوع مبلمان اداری برای استفاده در فضای داخلی شرکت و سازمان ها طراحی و تولید می شود. مدیران فضاهای اداری به راحتی می توانند مبل اداری راحتی متناسب با سبک و طرح مدل دکوراسیون خود را انتخاب نمایند. در صورتی که محیط مورد استفاده با کمبود فضا مواجه باشد، مبل راحتی اداری مدل ال، بهترین گزینه برای استفاده در این محیط ها به شمار می رود.

این مدل مبلمان به علت برخورداری از طراحی منحصر به فرد و ویژه در زوایای بدون استفاده و گوشه های محیط، به بهترین نحو قرار می گیرند. بر همین اساس، در انتخاب مبل اداری باید متناسب با فضای مورد استفاده وارد عمل شد. خستگی ناشی از فعالیت زیاد کارمندان و همینطور ساعت های کاری زیاد، به صورت مستقیم بر روی بازده کاری و عملکرد نیروها تاثیر می گذارد. ادامه این روند به تدریج میزان بهره وری و سود دهی مجموعه اداری را نیز تحت شعاع خود قرار می دهد. در این شرایط، استفاده از مبل اداری راحتی علاوه بر کاهش و به حداقل رساندن خستگی نیروها، ارتقای عملکرد و بهره وری آنها را نیز با خود به همراه دارد.

مشخصات حائز اهمیت مبل اداری راحتی

به سبب حجم بالای کاری در محیط های اداری و حفظ سلامت جسمی و جلوگیری از آسیب فیزیکی نیروها، استفاده از مبل اداری راحتی بسیار مؤثر و اثر گذار می باشد. از آنجایی که کارمندان مدت های طولانی از روز به انجام وظایف محوله مشغول هستند، برای جلوگیری از آسیب وارد شدن به نیروها، مبل راحتی بر اساس استانداردهای روز طراحی و ساخته می شود. همچنین اصول ارگونومی نیز به صورت محسوس در این محصولات به چشم می خورد.

مطلب مرتبط  نشیمن های محبوب برای خانه شما (۲)

میزان راحتی، یکی از مؤلفه تاثیر گذار در انتخاب مبل راحتی به شمار می رود. چرا که آسایش و راحتی کاربر در پرتو راحتی قابل توجه مبلمان میسر می گردد. مبل اداری راحتی، به منظور رفع خستگی و ایجاد حس آرامش در وجود کارکنان، از میزان راحتی مطلوبی برخوردار می باشد. قسمت نشیمنگاه این مبل از نرمی و انعطاف پذیری قابل توجهی بهره می برد.

ارتفاع پشتی، ارتفاع مبل، ابعاد و اندازه های استاندارد مبل راحتی از نوع اداری، امنیت و سلامت فرد را به خوبی تامین می کند. یکی از مهم ترین قسمت های یک مبل، کلاف یا اسکلت بندی آن می باشد. مبل اداری راحتی به علت استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت در ساختار آن، از بدنه بادوام و اسکلت مقاومی برخوردار می باشد.

نکات کلیدی در خرید مبل اداری راحتی

بررسی و ارزیابی ارتفاع و ابعاد مناسب مبل اداری راحتی، یکی از اصول مهم و حائز اهمیت در انتخاب آن محسوب می شود. چنانچه ارتفاع پشتی از حد معمول پایین تر باشد، در هنگام استفاده طولانی مدت به علت فشار به گردن، سبب ایجاد احساس ناراحتی در فرد می گردد.

در سوی مقابل، اگر ارتفاع پشتی از حد لازم بالاتر باشد، در هنگام استفاده از آن سبب خم شدن سر به سمت جلو می شود. بر همین اساس، ارتفاع مبل اداری راحتی باید کاملا استاندارد و مناسب در نظر گرفته شود. میزان راحتی، ارگونومی و مرغوبیت مبل نیز باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. همچنین پایه های مبل نیز باید از دوام و استحکام مناسب، جهت برقراری ثبات و ایستایی مبل برخوردار باشند.

مطلب مرتبط  مبل و نیم ست اداری

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *